27. listopadu 2023
Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?
Pan Jirka je kutil každým coulem. Stačí si prohlédnout jeho dílnu, která plná šroubováků, klíčů a kleští. Po nějaké době došel k závěru, že takhle to dál nejde. Rozhodl se udělat pořádek a při té příležitosti si po internetu objednal nástěnný panel, aby měl konečně o svém nářadí přehled.
Sedl si za počítač a na jednom e-shopu brzy našel přesně to, co hledal. Po převzetí zásilky se pan Jirka těšil, jak si panel sestaví, nainstaluje a pěkně si do něj nářadí roztřídí. Jenže to nebylo tak jednoduché. Klíčová část panelu v balíku chyběla a prodejce svou chybu nechtěl uznat. Nejdříve si dával na čas s vyřizováním reklamace a na e-maily téměř nereagoval. Korunu tomu ovšem dal ve chvíli, kdy řekl: „Zboží jsme prohlédli a nenašli na něm nic, co by bylo špatně. V tomto stavu je panel kompletní.“
Panu Jirkovi v tuto chvíli došla trpělivost a obrátil se na D.A.S. Advokáti se úkolu rychle ujmuli a začali zjišťovat, kde je pravda. Po prostudování všech materiálů měli jasno: prodejce udělal chybu. Bez váhání kontaktovali e-shop a požadovali, aby reklamaci přehodnotili. Všechno navíc podložili fotkami od pana Jirky, přesným popisem chybějících dílů a popisem zboží na webu, kde byl jasně uvedený počet kusů v balení.
Co na to prodejce? Pod tíhou argumentů reklamaci nakonec uznal a panu Jirkovi zaslal nejen chybějící díly, ale také hezký omluvný dopis. Pan Jirka byl především rád, že se celá situace rychle vyřešila – a že si konečně může udělat pořádek ve své dílně. „Díky moc za vstřícné jednání. Bůh ví, jak dlouho bych bez vás reklamaci řešil,“ poděkoval na závěr advokátům z D.A.S.