Jak správně na reklamace
 
 
Dnešní doba nám umožňuje ušetřit se alespoň trochu vánočních nervů, když dárky můžeme opatřit na internetu z pohodlí domova. Jak je to ale s reklamacemi a vrácením zboží, které jsme zakoupili on-line? Zjistěte, na co máte jako zákazník právo!
 
Darujte nonstop právní ochranu svým blízkým a zajistěte jim v roce 2018 to nejcennější: klid a životní pohodu. Přenechte starosti nám - D.A.S právní ochrana je pro každého.
 
 
 
 
 
 
 
Záda Vám kryjeme i na horách
 
Úraz na horách dokáže zkazit dovolenou. Proto je dobré být připravený a pro všechny případy vědět, jak se s nastalou komplikací co nejlépe vypořádat. Poradíme Vám, na co pamatovat jak před samotnou cestou na hory, tak i na svahu, když se něco přihodí.
 
   
 
Jak se bránit neoprávněné exekuci
 
Nestává se to často, ale… Občas je exekuce zahájena neoprávněně nebo jsou jí postiženy věci, které patří někomu úplně jinému. Jak se tedy správně v takových případech bránit?


 
 
  Na vaše dotazy, zkušenosti a připomínky se těšíme na telefonním čísle +420 267 990 711
nebo e-mailu info@das.cz.
 
  Pokud kliknete na odkaz pro odhlášení, přestaneme vám tyto zprávy zasílat.

D.A.S. Rechtsschutz AG se sídlem ve Vídni, obchodní adresa Hernalser Gürtel 17, A-1170 Vídeň, Rakousko, číslo zápisu v obchodním rejstříku u Obchodního soudu ve Vídni: FN 53574 k, provozující pojišťovací činnost v České republice prostřednictvím pobočky (organizační složka): D.A.S. Rechtsschutz AG, pobočka pro ČR, se sídlem Vyskočilova 1481/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČO: 03450872, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. A 76832, zastoupena: vedoucí pobočky Mgr. Jitkou Chizzola.