Feb. 9, 2022
Představte si, že chcete pro svého partnera udělat romantické gesto. Říkáte si, co by se na tom asi mohlo pokazit? Pak jste ještě neslyšeli příběh pana Gabriela, který to od své partnerky pěkně schytal. Jeho chyba to ale nebyla.
Není nic krásnějšího, než když partner pro svou drahou polovičku přichystá romantické překvapení – a zvlášť v den výročí. Pan Gabriel dobře věděl, jak moc jeho partnerka Lucie zbožňuje fialové růže. A tak se rozhodl objednat celý pugét za 1.000 Kč a poslat jej přes kurýra domů.
Hezky vymyšlený plán ale časem nabral několik zádrhelů. První problém vznikl už u kurýra. Nejen, že přijel s kyticí v jiný čas, ale také jí předal dceři paní Lucie. To ale nebylo to nejhorší. Někdo musel splést i samotnou objednávku, protože místo fialových růží se v pugétu ocitly pouze rudé růže. Ptáte se, co je na tom špatného? V zásadě nic, jen to, že paní Lucie červené růže z celého srdce nesnáší. Když se kytice dostala do jejích rukou, oheň byl na střeše.
„To snad není možné,“ lamentoval pan Gabriel, kterého teď čekala nejen konfrontace s Lucií, ale také se samotným prodejcem. Ještě ten den se rozhodl kytici reklamovat a požadoval po prodejci kompenzaci v hodnotě 500 Kč. Bohužel ale marně. „Nezlobte se pane, ale tuto reklamaci vám uznat nemůžeme. Když jste růže kupoval, souhlasil jste s obchodními podmínkami, kde je uvedeno, že čas doručení je orientační a že zboží se může barvou mírně lišit. Že jste to ale vy, mohu vám jako omluvu nabídnout 200 Kč,“ řekl prodejce.
To pana Gabriela rozlítilo ještě víc. Na žádné další výmluvy už nečekal a hned se obrátil na D.A.S. Právníci sepsali výzvu k přehodnocení reklamace a zaplacení náhrady 500 Kč za všechny vzniklé nepříjemnosti. Co na to prodejce? Ten se snažil vykroutit z následků, ale na právníky byl krátký. A tak raději udělal vše, co po něm nespokojený zákazník chtěl.