Červené růže nosí smůlu

9. února 2022

Představte si, že chcete pro svého partnera udělat romantické gesto. Říkáte si, co by se na tom asi mohlo pokazit? Pak jste ještě neslyšeli příběh pana Gabriela, který to od své partnerky pěkně schytal. Jeho chyba to ale nebyla.

Není nic krásnějšího, než když partner pro svou drahou polovičku přichystá romantické překvapení – a zvlášť v den výročí. Pan Gabriel dobře věděl, jak moc jeho partnerka Lucie zbožňuje fialové růže. A tak se rozhodl objednat celý pugét za 1.000 Kč a poslat jej přes kurýra domů.  

Hezky vymyšlený plán ale časem nabral několik zádrhelů. První problém vznikl už u kurýra. Nejen, že přijel s kyticí v jiný čas, ale také jí předal dceři paní Lucie. To ale nebylo to nejhorší. Někdo musel splést i samotnou objednávku, protože místo fialových růží se v pugétu ocitly pouze rudé růže. Ptáte se, co je na tom špatného? V zásadě nic, jen to, že paní Lucie červené růže z celého srdce nesnáší. Když se kytice dostala do jejích rukou, oheň byl na střeše.  

„To snad není možné,“ lamentoval pan Gabriel, kterého teď čekala nejen konfrontace s Lucií, ale také se samotným prodejcem. Ještě ten den se rozhodl kytici reklamovat a požadoval po prodejci kompenzaci v hodnotě 500 Kč. Bohužel ale marně. „Nezlobte se pane, ale tuto reklamaci vám uznat nemůžeme. Když jste růže kupoval, souhlasil jste s obchodními podmínkami, kde je uvedeno, že čas doručení je orientační a že zboží se může barvou mírně lišit. Že jste to ale vy, mohu vám jako omluvu nabídnout 200 Kč,“ řekl prodejce.  

To pana Gabriela rozlítilo ještě víc. Na žádné další výmluvy už nečekal a hned se obrátil na D.A.S. Právníci sepsali výzvu k přehodnocení reklamace a zaplacení náhrady 500 Kč za všechny vzniklé nepříjemnosti. Co na to prodejce? Ten se snažil vykroutit z následků, ale na právníky byl krátký. A tak raději udělal vše, co po něm nespokojený zákazník chtěl.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek