Červené růže nosí smůlu

Feb. 9, 2022

Představte si, že chcete pro svého partnera udělat romantické gesto. Říkáte si, co by se na tom asi mohlo pokazit? Pak jste ještě neslyšeli příběh pana Gabriela, který to od své partnerky pěkně schytal. Jeho chyba to ale nebyla.

Není nic krásnějšího, než když partner pro svou drahou polovičku přichystá romantické překvapení – a zvlášť v den výročí. Pan Gabriel dobře věděl, jak moc jeho partnerka Lucie zbožňuje fialové růže. A tak se rozhodl objednat celý pugét za 1.000 Kč a poslat jej přes kurýra domů.  

Hezky vymyšlený plán ale časem nabral několik zádrhelů. První problém vznikl už u kurýra. Nejen, že přijel s kyticí v jiný čas, ale také jí předal dceři paní Lucie. To ale nebylo to nejhorší. Někdo musel splést i samotnou objednávku, protože místo fialových růží se v pugétu ocitly pouze rudé růže. Ptáte se, co je na tom špatného? V zásadě nic, jen to, že paní Lucie červené růže z celého srdce nesnáší. Když se kytice dostala do jejích rukou, oheň byl na střeše.  

„To snad není možné,“ lamentoval pan Gabriel, kterého teď čekala nejen konfrontace s Lucií, ale také se samotným prodejcem. Ještě ten den se rozhodl kytici reklamovat a požadoval po prodejci kompenzaci v hodnotě 500 Kč. Bohužel ale marně. „Nezlobte se pane, ale tuto reklamaci vám uznat nemůžeme. Když jste růže kupoval, souhlasil jste s obchodními podmínkami, kde je uvedeno, že čas doručení je orientační a že zboží se může barvou mírně lišit. Že jste to ale vy, mohu vám jako omluvu nabídnout 200 Kč,“ řekl prodejce.  

To pana Gabriela rozlítilo ještě víc. Na žádné další výmluvy už nečekal a hned se obrátil na D.A.S. Právníci sepsali výzvu k přehodnocení reklamace a zaplacení náhrady 500 Kč za všechny vzniklé nepříjemnosti. Co na to prodejce? Ten se snažil vykroutit z následků, ale na právníky byl krátký. A tak raději udělal vše, co po něm nespokojený zákazník chtěl.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek