1.
Respekt a slušnost
Každý má možnost vyjádřit svůj názor. Odlišnost názorů není důvodem k odsuzování či odmítání, ale naopak k zamyšlení.
Ceníme si názorové odlišnosti a obohacujeme se z ní. Chováme se k sobě slušně, s respektem a vzájemnou úctou.
2.
Důvěryhodnost
Důvěra a čestnost je základem každého fungujícího vztahu. Neslibujeme nesplnitelné ani sobě samým a ani klientům.
Vzájemná důvěra usnadňuje a zrychluje práci.
3.
Spolupráce
Pracujeme spolu a nikoli vedle sebe. Sdílíme cíle, informace a myšlenky. Nenecháváme si důležité informace pro sebe.
Jdeme ke společnému cíli a jednotnému výsledku, kterým je zisk společnosti a kvalitní servis zákazníkovi.
4.
Otevřenost
Otevřeně komunikujeme, sdělujeme si své postoje a cíle. Neskrýváme své záměry.
5.
Proaktivita
Hledáme inovativní řešení. Zlepšujeme procesy. Zkoumáme různé varianty a nespokojíme se s polovičatostí.
Domýšlíme, kdo čeká na výstupy naší práce a jak je bude používat.
6.
Odbornost
Jsme odborníci v tom, co děláme a dále pracujeme na svém rozvoji.
7.
Samostatnost
Pracujeme samostatně a profesionálně. Známe cíle společnosti a vlastního týmu a těmito cíli se řídíme.
8.
Odpovědnost
Jsme odpovědní za své činy. Bereme si odpovědnost za svou práci a za sebe. Nebojíme se rozhodnutí a nebojíme
se udělat chybu. Z chyb se učíme. Hlásíme se ke společenské odpovědnosti firem.
9.
Orientace na cíl
Cokoli děláme, děláme s vědomím cíle. Víme, co je cílem. Máme tah na branku.
10.
Efektivita
Pracujeme rychle, kvalitně a účelně. Máme na paměti cíl = spokojení „stakeholder“
(klient, akcionář, obchodní partner. Zaměstnanec společnosti i obchodník).