Stojíme při vás už více než 20 let

Od roku 1995 bráníme slušné lidi před nespravedlností, nesmysly, zvůlí, byrokracií, nejasnými podmínkami a neférovým přístupem.

Jak pomáháme podnikatelům

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

V letech 1995–2016 jsme vyřešili:

  • 203 tisíc telefonických rad

    203tisíc

    telefonických rad

    143 tis.každodenních rad

    60 tis.rad nonstop linky

  • 190 tisíc právních kauz

    právních kauz

    190tisíc

Co děláme?

Poskytujeme právní ochranu a přispíváme k rozvoji právního povědomí, aby každý dobrý člověk mohl šetřit čas, peníze i nervy na příjemnější a pohodlnější život.

  • Profesionální právní poradenství nonstop
  • Úhrada nákladů na řešení případu až do 1 000 000 Kč
  • Silný tým nezávislých a specializovaných právníků
  • Dlouholetá tradice, mezinárodní zázemí a zkušenosti
  • Příběhy
    našich klientů

    6 příběhů
    se šťastným koncem

    Příběhy našich klientů
  • Tereza

    Jsem zvyklá nakupovat přes internet a nikdy jsem se nesetkala s problémy. To se změnilo po objednání nové televize. Sice přišla, ale jiný typ, než jsem si objednala. Navíc jsem po zapojení zjistila, že televize ani nefunguje. Prodejce se se mnou odmítal bavit a tvrdil, že vina je na mé straně. D.A.S. předala celou záležitost právníkovi, který vstoupil do jednání s prodejcem. Vše dopadlo v můj prospěch. Peníze mi byly vráceny a já si mohla koupit televizi jinde.

  • Eliška

    Jako profesionální hráčka házené jsem utrpěla při tréninku úraz pravé ruky. Pojišťovna, u níž jsem měla sjednané úrazové pojištění, však činila neodůvodněné průtahy s výplatou pojistného plnění. Neustále požadovala nové dokumenty a lékařské zprávy. Již jsem nedoufala, že pojistné plnění dostanu. D.A.S. učinila výzvu na pojišťovnu, ve které požadovala vysvětlení zdlouhavého postupu. Pojišťovna okamžitě ukončila šetření a pojistné plnění bezodkladně vyplatila.

  • Jaroslav

    Jako ředitel školy jsem se rozhodl vybavit kabinety novým nábytkem v hodnotě několika desítek tisíc korun – skříněmi, policemi a knihovnami. Po nějaké době se zjistilo, že se nábytek začíná kroutit a deformovat. Vadu jsme ihned reklamovali u prodejce, ale byli jsme odbyti s tím, že nábytek má omezenou nosnost a my jej přetěžujeme. Zjistili jsme však, že prodejce nikde na omezenou nosnost neupozornil. D.A.S. se obrátila na prodejce s žádostí o doložení podmínek nosnosti. Prodejce však nedokázal účinně argumentovat, a proto musel reklamaci uznat.

  • Štěpán

    S partnerkou jsme dlouho uvažovali o koupi motorového vozidla. Vzhledem k tomu, že jsme neměli peníze na nový vůz, navštívili jsme autobazar. V okamžiku, kdy jsme měli podepsat smlouvu, nastal problém. Nevěděli jsme, zda je vše tak, jak má být. Obrátili jsme se tedy s žádostí o pomoc na D.A.S., kde nám smlouvu posoudili. Poté jsem ji bez obav podepsali.

  • Markéta

    Když jsem se sešla ohledně předání svého čerstvě koupeného domu se zástupci prodávajících, během prohlídky jsem zjistila, že v domě chybí kuchyňská linka a několik interiérových dveří. Zjištěné vady jsme zapsali do předávacího protokolu a dohodli se, že prodávající uvede do 14 dnů vše do pořádku. Svému slibu však nedostál. Obrátila jsem na D.A.S., která ihned vstoupila do jednání s protistranou. Po výhružce soudním řízením poskytl prodávající slevu z kupní ceny a já si mohla koupit chybějící vybavení podle svého vlastního výběru.

  • Veronika

    Po několika letech strávených na rodičovské dovolené jsem plánovala návrat do zaměstnání. Když jsem zaměstnavateli připomněla svůj návrat, dostala jsem informaci, že se mnou již nepočítá. Pravděpodobně se pro mě nenajde práce. Pokud bych trvala na dalším zaměstnávání, musela bych vykonávat naprosto jinou práci než předtím a jezdit na časté pracovní cesty. D.A.S. mi okamžitě sdělila, jaké mám možnosti, a následně mě při jednání se zaměstnavatelem zastoupila. Do zaměstnání jsem nakonec nenastoupila, ale odešla jsem s adekvátním odstupným.

Příběhy
našich klientů

6 příběhů
se šťastným koncem

5 minut Příběhy našich klientů

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Tereza

Tereza

Jsem zvyklá nakupovat přes internet a nikdy jsem se nesetkala s problémy. To se změnilo po objednání nové televize. Sice přišla, ale jiný typ, než jsem si objednala. Navíc jsem po zapojení zjistila, že televize ani nefunguje. Prodejce se se mnou odmítal bavit a tvrdil, že vina je na mé straně. D.A.S. předala celou záležitost právníkovi, který vstoupil do jednání s prodejcem. Vše dopadlo v můj prospěch. Peníze mi byly vráceny a já si mohla koupit televizi jinde.

Tereza má sjednány tyto produkty

Eliška

Eliška

Jako profesionální hráčka házené jsem utrpěla při tréninku úraz pravé ruky. Pojišťovna, u níž jsem měla sjednané úrazové pojištění, však činila neodůvodněné průtahy s výplatou pojistného plnění. Neustále požadovala nové dokumenty a lékařské zprávy. Již jsem nedoufala, že pojistné plnění dostanu. D.A.S. učinila výzvu na pojišťovnu, ve které požadovala vysvětlení zdlouhavého postupu. Pojišťovna okamžitě ukončila šetření a pojistné plnění bezodkladně vyplatila.

Eliška má sjednány tyto produkty

Jaroslav

Jaroslav

Jako ředitel školy jsem se rozhodl vybavit kabinety novým nábytkem v hodnotě několika desítek tisíc korun – skříněmi, policemi a knihovnami. Po nějaké době se zjistilo, že se nábytek začíná kroutit a deformovat. Vadu jsme ihned reklamovali u prodejce, ale byli jsme odbyti s tím, že nábytek má omezenou nosnost a my jej přetěžujeme. Zjistili jsme však, že prodejce nikde na omezenou nosnost neupozornil. D.A.S. se obrátila na prodejce s žádostí o doložení podmínek nosnosti. Prodejce však nedokázal účinně argumentovat, a proto musel reklamaci uznat.

Jaroslav má sjednány tyto produkty

Štěpán

Štěpán

S partnerkou jsme dlouho uvažovali o koupi motorového vozidla. Vzhledem k tomu, že jsme neměli peníze na nový vůz, navštívili jsme autobazar. V okamžiku, kdy jsme měli podepsat smlouvu, nastal problém. Nevěděli jsme, zda je vše tak, jak má být. Obrátili jsme se tedy s žádostí o pomoc na D.A.S., kde nám smlouvu posoudili. Poté jsem ji bez obav podepsali.

Štěpán má sjednány tyto produkty

Markéta

Markéta

Když jsem se sešla ohledně předání svého čerstvě koupeného domu se zástupci prodávajících, během prohlídky jsem zjistila, že v domě chybí kuchyňská linka a několik interiérových dveří. Zjištěné vady jsme zapsali do předávacího protokolu a dohodli se, že prodávající uvede do 14 dnů vše do pořádku. Svému slibu však nedostál. Obrátila jsem na D.A.S., která ihned vstoupila do jednání s protistranou. Po výhružce soudním řízením poskytl prodávající slevu z kupní ceny a já si mohla koupit chybějící vybavení podle svého vlastního výběru.

Markéta má sjednány tyto produkty

Veronika

Veronika

Po několika letech strávených na rodičovské dovolené jsem plánovala návrat do zaměstnání. Když jsem zaměstnavateli připomněla svůj návrat, dostala jsem informaci, že se mnou již nepočítá. Pravděpodobně se pro mě nenajde práce. Pokud bych trvala na dalším zaměstnávání, musela bych vykonávat naprosto jinou práci než předtím a jezdit na časté pracovní cesty. D.A.S. mi okamžitě sdělila, jaké mám možnosti, a následně mě při jednání se zaměstnavatelem zastoupila. Do zaměstnání jsem nakonec nenastoupila, ale odešla jsem s adekvátním odstupným.

Veronika má sjednány tyto produkty

Co je právní ochrana?

Sjednáním právní ochrany si zabezpečíte právní poradenství a platby za advokáta, soudní řízení, zpracování znaleckých posudků či služby tlumočníka.

Kdy se vám může hodit?

  • Když vám zaměstnavatel odmítá vyplatit mzdu
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo zdraví při nehodě
  • Když máte smůlu a narazíte na neférového dodavatele
  • Když vám cestovní kancelář pokazí dovolenou
  • V případě, že vás při koupi auta ošidí neférový prodejce
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo újmu na zdraví při nehodě

Sjednáte si
pojištění u D.A.S.

Dostanete se do nepříjemné situace

Zavoláte nám nebo napíšete on-line

Vyřešíme váš problém a uhradíme náklady na soudní řízení.

Proč si vybrat D.A.S.

  • Jako jediní nabízíme krytí nákladů právní ochrany až do výše 1 000 000 Kč na každý váš případ
  • Poskytneme vám právní ochranu každý den nonstop 24 hodin
  • Disponujeme právníky, kteří jsou nezávislí a specializovaní

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Dejte vědět o této stránce přátelům