Stojíme při vás už více než 25 let

Od roku 1995 bráníme slušné lidi před nespravedlností, nesmysly, zvůlí, byrokracií, nejasnými podmínkami a neférovým přístupem.

Jak pomáháme podnikatelům

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

V letech 1995–2023 jsme vyřešili:

  • 276 tisíc telefonických rad

    276tisíc

    telefonických rad

  • 303 tisíc právních kauz

    právních kauz

    303tisíc

Co děláme?

Poskytujeme právní ochranu a přispíváme k rozvoji právního povědomí, aby každý dobrý člověk mohl šetřit čas, peníze i nervy na příjemnější a pohodlnější život.

  • Profesionální právní poradenství nonstop
  • Úhrada nákladů na řešení případu až do 1 000 000 Kč
  • Silný tým nezávislých a specializovaných právníků
  • Dlouholetá tradice, mezinárodní zázemí a zkušenosti
  • Příběhy
    našich klientů

    6 příběhů
    se šťastným koncem

    Příběhy našich klientů
  • Klára

    Po dlouhém rozhodování jsem se odhodlala podstoupit lékařský zákrok kvůli opravě křivých zubů. Celý zákrok byl velice finančně náročný, o bolesti ani nemluvě. K mému zděšení mi bylo po operaci řečeno, že se zákrok nepovedl a budu jej nucena časem znovu podstoupit. Chyba se prý nestala na straně lékaře, který mě operoval. Nezávislý zubař však potvrdil opak. Tento názor operatéra nezajímal a nechtěl nic řešit. D.A.S. mi poskytla právní zastoupení a zajistila vypracování znaleckého posudku, který vinu operatéra potvrzoval. Tím jsem dosáhla nápravy nepovedeného zákroku a úhrady bolestného.

  • Michal

    Po čtyřech měsících od koupě začalo mé nové auto cukat a projevila se závada v elektronice. Zajel jsem k prodejci, který auto přijal do reklamace a závadu odstranil. Po několika dnech se však závada objevila znovu. Opět jsem ji reklamoval. Takto se vše opakovalo několikrát a já jsem prodejci namítal, že vozidlo již nikdy nebude bezproblémové a že preferuji jiné řešení než pravidelné opravy. O tom prodejce nechtěl ani slyšet. Do jednání s prodejcem vstoupila D.A.S. Znaleckým posudkem se prokázalo, že vůz trpí tolika závadami, díky kterým nemůže být již nikdy řádně užíván. Na tyto argumenty prodejce zareagoval a vrátil mi kupní cenu.

  • Jan

    Můj zaměstnavatel mi odmítal vyplatit stravné za několik zahraničních pracovních cest, což odůvodnil tím, že jsem měl nezvykle velikou spotřebu nafty. D.A.S. mi poskytla potřebné informace k tomu, abych mohl zaměstnavateli účinně oponovat. Ten mi stravné nakonec vyplatil.

  • Roman

    Dlouhá léta mi byla nařizována služba přesčas, která byla zahrnována do tzv. fondu 150, později 300 hodin, za kterou jsem nedostal vůbec zaplaceno. Obrátil jsem se tedy na svou pojišťovnu právní ochrany s žádostí o radu. Právník D.A.S. v mém zastoupení zpracoval žádost o proplacení takto vykonané služby přesčas. Na základě žádosti bylo rozhodnuto o tom, že mám nárok na proplacení všech platových náležitostí za veškerou vykonanou službu přesčas v posledních třech letech, a to včetně úroků z prodlení.

  • Šárka

    Absolvovala jsem se svými žáky turistický výlet. Byl zajištěn program a kompletní pedagogický dozor. Vše se zdálo být bezproblémové až do okamžiku, kdy se jeden ze studentů odtrhl od skupiny, zachoval se zcela neopatrně a spadl ze srázu. Při pádu utrpěl vážná zranění a musel být letecky převezen do nemocnice. Byla jsem obviněna z neúmyslného trestného činu. D.A.S. pověřila specializovaného advokáta, který mě obhajoval v soudním řízení. Podařilo se mu prokázat, že žák jednal zcela v rozporu s pokyny pedagoga, a já byla zproštěna viny.

  • Markéta

    Když jsem se sešla ohledně předání svého čerstvě koupeného domu se zástupci prodávajících, během prohlídky jsem zjistila, že v domě chybí kuchyňská linka a několik interiérových dveří. Zjištěné vady jsme zapsali do předávacího protokolu a dohodli se, že prodávající uvede do 14 dnů vše do pořádku. Svému slibu však nedostál. Obrátila jsem na D.A.S., která ihned vstoupila do jednání s protistranou. Po výhružce soudním řízením poskytl prodávající slevu z kupní ceny a já si mohla koupit chybějící vybavení podle svého vlastního výběru.

Příběhy
našich klientů

6 příběhů
se šťastným koncem

5 minut Příběhy našich klientů

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Klára

Klára

Po dlouhém rozhodování jsem se odhodlala podstoupit lékařský zákrok kvůli opravě křivých zubů. Celý zákrok byl velice finančně náročný, o bolesti ani nemluvě. K mému zděšení mi bylo po operaci řečeno, že se zákrok nepovedl a budu jej nucena časem znovu podstoupit. Chyba se prý nestala na straně lékaře, který mě operoval. Nezávislý zubař však potvrdil opak. Tento názor operatéra nezajímal a nechtěl nic řešit. D.A.S. mi poskytla právní zastoupení a zajistila vypracování znaleckého posudku, který vinu operatéra potvrzoval. Tím jsem dosáhla nápravy nepovedeného zákroku a úhrady bolestného.

Klára má sjednány tyto produkty

Michal

Michal

Po čtyřech měsících od koupě začalo mé nové auto cukat a projevila se závada v elektronice. Zajel jsem k prodejci, který auto přijal do reklamace a závadu odstranil. Po několika dnech se však závada objevila znovu. Opět jsem ji reklamoval. Takto se vše opakovalo několikrát a já jsem prodejci namítal, že vozidlo již nikdy nebude bezproblémové a že preferuji jiné řešení než pravidelné opravy. O tom prodejce nechtěl ani slyšet. Do jednání s prodejcem vstoupila D.A.S. Znaleckým posudkem se prokázalo, že vůz trpí tolika závadami, díky kterým nemůže být již nikdy řádně užíván. Na tyto argumenty prodejce zareagoval a vrátil mi kupní cenu.

Michal má sjednány tyto produkty

Jan

Jan

Můj zaměstnavatel mi odmítal vyplatit stravné za několik zahraničních pracovních cest, což odůvodnil tím, že jsem měl nezvykle velikou spotřebu nafty. D.A.S. mi poskytla potřebné informace k tomu, abych mohl zaměstnavateli účinně oponovat. Ten mi stravné nakonec vyplatil.

Jan má sjednány tyto produkty

Roman

Dlouhá léta mi byla nařizována služba přesčas, která byla zahrnována do tzv. fondu 150, později 300 hodin, za kterou jsem nedostal vůbec zaplaceno. Obrátil jsem se tedy na svou pojišťovnu právní ochrany s žádostí o radu. Právník D.A.S. v mém zastoupení zpracoval žádost o proplacení takto vykonané služby přesčas. Na základě žádosti bylo rozhodnuto o tom, že mám nárok na proplacení všech platových náležitostí za veškerou vykonanou službu přesčas v posledních třech letech, a to včetně úroků z prodlení.

Roman má sjednány tyto produkty

Šárka

Šárka

Absolvovala jsem se svými žáky turistický výlet. Byl zajištěn program a kompletní pedagogický dozor. Vše se zdálo být bezproblémové až do okamžiku, kdy se jeden ze studentů odtrhl od skupiny, zachoval se zcela neopatrně a spadl ze srázu. Při pádu utrpěl vážná zranění a musel být letecky převezen do nemocnice. Byla jsem obviněna z neúmyslného trestného činu. D.A.S. pověřila specializovaného advokáta, který mě obhajoval v soudním řízení. Podařilo se mu prokázat, že žák jednal zcela v rozporu s pokyny pedagoga, a já byla zproštěna viny.

Šárka má sjednány tyto produkty

Markéta

Markéta

Když jsem se sešla ohledně předání svého čerstvě koupeného domu se zástupci prodávajících, během prohlídky jsem zjistila, že v domě chybí kuchyňská linka a několik interiérových dveří. Zjištěné vady jsme zapsali do předávacího protokolu a dohodli se, že prodávající uvede do 14 dnů vše do pořádku. Svému slibu však nedostál. Obrátila jsem na D.A.S., která ihned vstoupila do jednání s protistranou. Po výhružce soudním řízením poskytl prodávající slevu z kupní ceny a já si mohla koupit chybějící vybavení podle svého vlastního výběru.

Markéta má sjednány tyto produkty

Co je právní ochrana?

Sjednáním právní ochrany si zabezpečíte právní poradenství a platby za advokáta, soudní řízení, zpracování znaleckých posudků či služby tlumočníka.

Kdy se vám může hodit?

  • Když vám zaměstnavatel odmítá vyplatit mzdu
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo zdraví při nehodě
  • Když máte smůlu a narazíte na neférového dodavatele
  • Když vám cestovní kancelář pokazí dovolenou
  • V případě, že vás při koupi auta ošidí neférový prodejce
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo újmu na zdraví při nehodě

Sjednáte si
pojištění u D.A.S.

Dostanete se do nepříjemné situace

Zavoláte nám nebo napíšete on-line

Vyřešíme váš problém a uhradíme náklady na soudní řízení.

Proč si vybrat D.A.S.

  • Jako jediní nabízíme krytí nákladů právní ochrany až do výše 1 000 000 Kč na každý váš případ
  • Poskytneme vám právní ochranu každý den nonstop 24 hodin
  • Disponujeme právníky, kteří jsou nezávislí a specializovaní

Ke stažení

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Dejte vědět o této stránce přátelům