Stojíme při vás už více než 20 let

Od roku 1995 bráníme slušné lidi před nespravedlností, nesmysly, zvůlí, byrokracií, nejasnými podmínkami a neférovým přístupem.

Jak pomáháme podnikatelům

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

V letech 1995–2016 jsme vyřešili:

  • 203 tisíc telefonických rad

    203tisíc

    telefonických rad

    143 tis.každodenních rad

    60 tis.rad nonstop linky

  • 190 tisíc právních kauz

    právních kauz

    190tisíc

Co děláme?

Poskytujeme právní ochranu a přispíváme k rozvoji právního povědomí, aby každý dobrý člověk mohl šetřit čas, peníze i nervy na příjemnější a pohodlnější život.

  • Profesionální právní poradenství nonstop
  • Úhrada nákladů na řešení případu až do 1 000 000 Kč
  • Silný tým nezávislých a specializovaných právníků
  • Dlouholetá tradice, mezinárodní zázemí a zkušenosti
  • Příběhy
    našich klientů

    6 příběhů
    se šťastným koncem

    Příběhy našich klientů
  • David

    V hotelové hale jsem uklouzl na mokré podlaze a utrpěl vážné zranění kotníku. Následkem pádu došlo i poškození mobilního telefonu. Nejcitelnější pro mě ale byla ztráta na výdělku po dobu léčení. Přestože celou záležitost vidělo několik svědků, vedení hotelu mě nehodlalo jakkoliv odškodnit. D.A.S. prostřednictvím pověřeného advokáta podala proti hotelu žalobu, na základě které došlo k řádnému uspokojení mých nároků, včetně bolestného.

  • Kamil

    Na mokré vozovce jsem dostal smyk a způsobil vážnou dopravní nehodu. Bohužel se nehoda neobešla bez těžkého zranění mého spolujezdce. Proto jsem byl stíhán za způsobení nehody. Svou vinu jsem sice cítil, ale vzhledem k okolnostem nehody, jsem nebyl jediným viníkem. D.A.S. mi poskytla právní asistenci a pomocí znaleckých posudků bylo prokázáno, že zavinění není pouze na mé straně.

  • Hana

    Když jsem se sešla ohledně předání svého nově zakoupeného bytu se zástupci prodávajících, během prohlídky jsem zjistila, že v domě je nainstalována jiná kuchyňská linka a chybí několik interiérových dveří. Zjištěné závady jsme zapsali do předávacího protokolu a dohodli se, že prodávající vše do dvou týdnů napraví. Svému slibu však nedostál. D.A.S. ihned vstoupila do jednání s protistranou. Po výhružce zahájením soudního řízení poskytl prodávající slevu z kupní ceny, na kterou jsem přistoupila. Za takto ušetřené peníze jsem si interiér dovybavila dle svých představ.

  • Žaneta

    Syn utrpěl úraz, při kterém si poranil oko. Jelikož má uzavřeno úrazové pojištění, ohlásili jsme vznik pojistné události pojišťovně. Pojišťovna však neúměrně zkrátila pojistné plnění. S tím, co jsme od ní dostali a vysvětlením důvodu, proč je odškodné tak malé, jsme nemohli souhlasit. Obrátili jsme se tedy o pomoc na svoji pojišťovnu právní ochrany. Právníci z D.A.S. učinili několik výzev, na jejichž základě pojišťovna změnila svůj názor a rozhodla, že pojistné plnění doplatí.

  • Pavla

    Při procházce se svým psem se mi stalo, že mě napadl jiný pes, který volně pobíhal kolem nás. Jednou mě kousl, což jsem ani nepovažovala za vážné, ale když na mě skočil, upustila jsem svůj mobilní telefon a spadly mi brýle. Obojí se při pádu na chodník rozbilo. Majitel psa se jen usmál a odešel. Nevěděla jsem, co s tím. Kolemjdoucí vše viděli a ihned se mi snažili pomoci. Jeden z nich řekl, že bych to měla někam nahlásit nebo zavolat. V tu chvíli jsem si vzpomněla na kartičku D.A.S. a hned volala na číslo právního poradenství. D.A.S. mi okamžitě řekla, co mám dělat a na co mám nárok. Díky tomu jsem získala od majitele psa náhradu nejen za rozbitý telefon a brýle, ale i za samotné kousnutí.

  • Ema

    Partner si nechal opravit převodovku na vozidle. Následně zjistil, že oprava byla provedena zcela neodborně a během ní došlo pravděpodobně k poškození jiných částí vozidla. V servisu s námi však odmítli komunikovat. D.A.S. nechala vypracovat znalecký posudek. Ten potvrdil naši domněnku, ale ani poté servis svůj postoj nezměnil. Bylo tedy nutné vyvolat soudní řízení, které partner vyhrál. Servis byl na jeho základě donucen uvést vše do bezvadného stavu.

Příběhy
našich klientů

6 příběhů
se šťastným koncem

5 minut Příběhy našich klientů

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
David

David

V hotelové hale jsem uklouzl na mokré podlaze a utrpěl vážné zranění kotníku. Následkem pádu došlo i poškození mobilního telefonu. Nejcitelnější pro mě ale byla ztráta na výdělku po dobu léčení. Přestože celou záležitost vidělo několik svědků, vedení hotelu mě nehodlalo jakkoliv odškodnit. D.A.S. prostřednictvím pověřeného advokáta podala proti hotelu žalobu, na základě které došlo k řádnému uspokojení mých nároků, včetně bolestného.

David má sjednány tyto produkty

Kamil

Kamil

Na mokré vozovce jsem dostal smyk a způsobil vážnou dopravní nehodu. Bohužel se nehoda neobešla bez těžkého zranění mého spolujezdce. Proto jsem byl stíhán za způsobení nehody. Svou vinu jsem sice cítil, ale vzhledem k okolnostem nehody, jsem nebyl jediným viníkem. D.A.S. mi poskytla právní asistenci a pomocí znaleckých posudků bylo prokázáno, že zavinění není pouze na mé straně.

Kamil má sjednány tyto produkty

Hana

Hana

Když jsem se sešla ohledně předání svého nově zakoupeného bytu se zástupci prodávajících, během prohlídky jsem zjistila, že v domě je nainstalována jiná kuchyňská linka a chybí několik interiérových dveří. Zjištěné závady jsme zapsali do předávacího protokolu a dohodli se, že prodávající vše do dvou týdnů napraví. Svému slibu však nedostál. D.A.S. ihned vstoupila do jednání s protistranou. Po výhružce zahájením soudního řízení poskytl prodávající slevu z kupní ceny, na kterou jsem přistoupila. Za takto ušetřené peníze jsem si interiér dovybavila dle svých představ.

Hana má sjednány tyto produkty

Žaneta

Žaneta

Syn utrpěl úraz, při kterém si poranil oko. Jelikož má uzavřeno úrazové pojištění, ohlásili jsme vznik pojistné události pojišťovně. Pojišťovna však neúměrně zkrátila pojistné plnění. S tím, co jsme od ní dostali a vysvětlením důvodu, proč je odškodné tak malé, jsme nemohli souhlasit. Obrátili jsme se tedy o pomoc na svoji pojišťovnu právní ochrany. Právníci z D.A.S. učinili několik výzev, na jejichž základě pojišťovna změnila svůj názor a rozhodla, že pojistné plnění doplatí.

Žaneta má sjednány tyto produkty

Pavla

Při procházce se svým psem se mi stalo, že mě napadl jiný pes, který volně pobíhal kolem nás. Jednou mě kousl, což jsem ani nepovažovala za vážné, ale když na mě skočil, upustila jsem svůj mobilní telefon a spadly mi brýle. Obojí se při pádu na chodník rozbilo. Majitel psa se jen usmál a odešel. Nevěděla jsem, co s tím. Kolemjdoucí vše viděli a ihned se mi snažili pomoci. Jeden z nich řekl, že bych to měla někam nahlásit nebo zavolat. V tu chvíli jsem si vzpomněla na kartičku D.A.S. a hned volala na číslo právního poradenství. D.A.S. mi okamžitě řekla, co mám dělat a na co mám nárok. Díky tomu jsem získala od majitele psa náhradu nejen za rozbitý telefon a brýle, ale i za samotné kousnutí.

Pavla má sjednány tyto produkty

Ema

Ema

Partner si nechal opravit převodovku na vozidle. Následně zjistil, že oprava byla provedena zcela neodborně a během ní došlo pravděpodobně k poškození jiných částí vozidla. V servisu s námi však odmítli komunikovat. D.A.S. nechala vypracovat znalecký posudek. Ten potvrdil naši domněnku, ale ani poté servis svůj postoj nezměnil. Bylo tedy nutné vyvolat soudní řízení, které partner vyhrál. Servis byl na jeho základě donucen uvést vše do bezvadného stavu.

Ema má sjednány tyto produkty

Co je právní ochrana?

Sjednáním právní ochrany si zabezpečíte právní poradenství a platby za advokáta, soudní řízení, zpracování znaleckých posudků či služby tlumočníka.

Kdy se vám může hodit?

  • Když vám zaměstnavatel odmítá vyplatit mzdu
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo zdraví při nehodě
  • Když máte smůlu a narazíte na neférového dodavatele
  • Když vám cestovní kancelář pokazí dovolenou
  • V případě, že vás při koupi auta ošidí neférový prodejce

Sjednáte si
pojištění u D.A.S.

Dostanete se do nepříjemné situace

Zavoláte nám nebo napíšete on-line

Vyřešíme váš problém a uhradíme náklady na soudní řízení.

Proč si vybrat D.A.S.

  • Jako jediní nabízíme krytí nákladů právní ochrany až do výše 1 000 000 Kč na každý váš případ
  • Poskytneme vám právní ochranu každý den nonstop 24 hodin
  • Disponujeme právníky, kteří jsou nezávislí a specializovaní

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Dejte vědět o této stránce přátelům