Stojíme při vás už více než 25 let

Od roku 1995 bráníme slušné lidi před nespravedlností, nesmysly, zvůlí, byrokracií, nejasnými podmínkami a neférovým přístupem.

Jak pomáháme podnikatelům

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

Jak pomáháme soukromým osobám

Podívejte se

V letech 1995–2020 jsme vyřešili:

  • 261 tisíc telefonických rad

    261tisíc

    telefonických rad

  • 255 tisíc právních kauz

    právních kauz

    255tisíc

Co děláme?

Poskytujeme právní ochranu a přispíváme k rozvoji právního povědomí, aby každý dobrý člověk mohl šetřit čas, peníze i nervy na příjemnější a pohodlnější život.

  • Profesionální právní poradenství nonstop
  • Úhrada nákladů na řešení případu až do 1 000 000 Kč
  • Silný tým nezávislých a specializovaných právníků
  • Dlouholetá tradice, mezinárodní zázemí a zkušenosti
  • Příběhy
    našich klientů

    6 příběhů
    se šťastným koncem

    Příběhy našich klientů
  • Pavel

    Při povodni došlo ke zničení zařízení mé prodejny. Pro tyto účely mám sjednáno příslušné majetkové pojištění. Pojišťovna však neustále oddalovala výplatu pojistného plnění a nakonec, s odvoláním na nejasně formulovanou výluku, plnění úplně odmítla. D.A.S. vyzvala pojišťovnu ke splnění povinností dle zákona o pojistné smlouvě. Po doplnění několika dalších informací a podkladů došlo k výplatě plnění k mé spokojenosti.

  • Lukáš

    Byl jsem účastníkem dopravní nehody, kterou jsem zavinil. Současně jsem utrpěl poranění pravé ruky, krku a hlavy. Jelikož jsem měl uzavřeno úrazové pojištění, ohlásil jsem vznik pojistné události své pojišťovně. Pojišťovna mi však vyplatila neadekvátně nízkou částku bez bližšího zdůvodnění. D.A.S. pověřila vyřizováním případu advokátní kancelář. Ve sporu bylo nutno vyvolat soudní řízení, na základě kterého byla úrazová pojišťovna přinucena doplatit zbylé pojistné plnění.

  • Adam

    Po výjezdu z automyčky jsem zjistil, že mé vozidlo je na střeše poškrábané. Ihned jsem šel za obsluhou a škodu nahlásil. Obsluha však konstatovala, že je to jen moje vina, jelikož jsem do myčky špatně najel. Nejprve mi D.A.S. poskytla nutné rady. Následně byla celá záležitost postoupena advokátovi. Zjistilo se, že mycí stroj byl špatně seřízen, a proto došlo k poškrábání vozu. Díky tomu jsem získal patřičnou kompenzaci.

  • Petr

    Manželka se po 10 letech u svého zaměstnavatele dočkala výpovědi. Zaměstnavatel chtěl, aby ihned podepsala dokumenty a od pondělka už do práce nechodila. Na odstupné prý nemá nárok a může být ráda, že ji pustí tak rychle. Právníci D.A.S. jí doporučili nic nepodepisovat a věc převzali. Kontaktovali zaměstnavatele a výsledkem jednání byl sice odchod ze společnosti, ale s odstupným, které činilo pět měsíčních platů.

  • Jirka

    Na lyže jezdíme každý rok a nikdy se mi nestalo, že bych měl vážnější střet s jiným lyžařem. Až letos v Alpách. Během okamžiku se mi do cesty připletl mladý lyžař a vše skončilo nepěkným pádem. Ihned jsem byl obviněn z toho, že jsem vše zavinil já, a proto budu hradit veškeré náklady. K zásahu byl přivolán i vrtulník, proto by vzniklé náklady byly zcela jistě nemalé. Já jsem ale vinu necítil. I když se vše stalo v neděli, spojil jsem s právníkem D.A.S. a ten mi poskytl nutné rady. Následně byla celá záležitost postoupena advokátovi. Vše se nakonec vyřešilo k mému prospěchu, protože bylo prokázáno, že střet jsem nezavinil já. Proto jsem nemusel protistraně nic hradit.

  • Jana

    Vždy jsem nakupovala zboží přes internet a nikdy jsem nezažila problémy. To se jednou změnilo při koupi mobilního telefonu. Telefon sice přišel, ale jiný než jsem si objednala a následně jsem zjistila, že má poškrábaný zadní kryt. Prodejce se se mnou odmítal bavit a tvrdil, že vina je na mé straně a žádné výměny se nedovolám, jelikož nejsem v právu. Díky pojištění D.A.S. jsem celou záležitost projednala s právníkem a ten mi jasně vysvětlil, na co mám v dané situaci právo a jak mám postupovat. Díky přesným instrukcím jsem prodejce přesvědčila, že svá práva znám a on musel celou záležitost přehodnotit. Teď mám takový telefon, jaký jsem chtěla. A zcela bez chybičky!

Příběhy
našich klientů

6 příběhů
se šťastným koncem

5 minut Příběhy našich klientů

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Pavel

Pavel

Při povodni došlo ke zničení zařízení mé prodejny. Pro tyto účely mám sjednáno příslušné majetkové pojištění. Pojišťovna však neustále oddalovala výplatu pojistného plnění a nakonec, s odvoláním na nejasně formulovanou výluku, plnění úplně odmítla. D.A.S. vyzvala pojišťovnu ke splnění povinností dle zákona o pojistné smlouvě. Po doplnění několika dalších informací a podkladů došlo k výplatě plnění k mé spokojenosti.

Pavel má sjednány tyto produkty

Lukáš

Lukáš

Byl jsem účastníkem dopravní nehody, kterou jsem zavinil. Současně jsem utrpěl poranění pravé ruky, krku a hlavy. Jelikož jsem měl uzavřeno úrazové pojištění, ohlásil jsem vznik pojistné události své pojišťovně. Pojišťovna mi však vyplatila neadekvátně nízkou částku bez bližšího zdůvodnění. D.A.S. pověřila vyřizováním případu advokátní kancelář. Ve sporu bylo nutno vyvolat soudní řízení, na základě kterého byla úrazová pojišťovna přinucena doplatit zbylé pojistné plnění.

Lukáš má sjednány tyto produkty

Adam

Adam

Po výjezdu z automyčky jsem zjistil, že mé vozidlo je na střeše poškrábané. Ihned jsem šel za obsluhou a škodu nahlásil. Obsluha však konstatovala, že je to jen moje vina, jelikož jsem do myčky špatně najel. Nejprve mi D.A.S. poskytla nutné rady. Následně byla celá záležitost postoupena advokátovi. Zjistilo se, že mycí stroj byl špatně seřízen, a proto došlo k poškrábání vozu. Díky tomu jsem získal patřičnou kompenzaci.

Adam má sjednány tyto produkty

Petr

Petr

Manželka se po 10 letech u svého zaměstnavatele dočkala výpovědi. Zaměstnavatel chtěl, aby ihned podepsala dokumenty a od pondělka už do práce nechodila. Na odstupné prý nemá nárok a může být ráda, že ji pustí tak rychle. Právníci D.A.S. jí doporučili nic nepodepisovat a věc převzali. Kontaktovali zaměstnavatele a výsledkem jednání byl sice odchod ze společnosti, ale s odstupným, které činilo pět měsíčních platů.

Petr má sjednány tyto produkty

Jirka

Jirka

Na lyže jezdíme každý rok a nikdy se mi nestalo, že bych měl vážnější střet s jiným lyžařem. Až letos v Alpách. Během okamžiku se mi do cesty připletl mladý lyžař a vše skončilo nepěkným pádem. Ihned jsem byl obviněn z toho, že jsem vše zavinil já, a proto budu hradit veškeré náklady. K zásahu byl přivolán i vrtulník, proto by vzniklé náklady byly zcela jistě nemalé. Já jsem ale vinu necítil. I když se vše stalo v neděli, spojil jsem s právníkem D.A.S. a ten mi poskytl nutné rady. Následně byla celá záležitost postoupena advokátovi. Vše se nakonec vyřešilo k mému prospěchu, protože bylo prokázáno, že střet jsem nezavinil já. Proto jsem nemusel protistraně nic hradit.

Jirka má sjednány tyto produkty

Jana

Jana

Vždy jsem nakupovala zboží přes internet a nikdy jsem nezažila problémy. To se jednou změnilo při koupi mobilního telefonu. Telefon sice přišel, ale jiný než jsem si objednala a následně jsem zjistila, že má poškrábaný zadní kryt. Prodejce se se mnou odmítal bavit a tvrdil, že vina je na mé straně a žádné výměny se nedovolám, jelikož nejsem v právu. Díky pojištění D.A.S. jsem celou záležitost projednala s právníkem a ten mi jasně vysvětlil, na co mám v dané situaci právo a jak mám postupovat. Díky přesným instrukcím jsem prodejce přesvědčila, že svá práva znám a on musel celou záležitost přehodnotit. Teď mám takový telefon, jaký jsem chtěla. A zcela bez chybičky!

Jana má sjednány tyto produkty

Co je právní ochrana?

Sjednáním právní ochrany si zabezpečíte právní poradenství a platby za advokáta, soudní řízení, zpracování znaleckých posudků či služby tlumočníka.

Kdy se vám může hodit?

  • Když vám zaměstnavatel odmítá vyplatit mzdu
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo zdraví při nehodě
  • Když máte smůlu a narazíte na neférového dodavatele
  • Když vám cestovní kancelář pokazí dovolenou
  • V případě, že vás při koupi auta ošidí neférový prodejce
  • Pokud utrpíte škodu na majetku nebo újmu na zdraví při nehodě

Sjednáte si
pojištění u D.A.S.

Dostanete se do nepříjemné situace

Zavoláte nám nebo napíšete on-line

Vyřešíme váš problém a uhradíme náklady na soudní řízení.

Proč si vybrat D.A.S.

  • Jako jediní nabízíme krytí nákladů právní ochrany až do výše 1 000 000 Kč na každý váš případ
  • Poskytneme vám právní ochranu každý den nonstop 24 hodin
  • Disponujeme právníky, kteří jsou nezávislí a specializovaní

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Dejte vědět o této stránce přátelům