Dobrou pojišťovnu prý nikdo na kolena nedostane

Dec. 12, 2016

Že trvalé následky nejsou věcí zdravého rozumu, ale předpřipravených tabulek se přesvědčil pan Štefan. Jeho poraněné koleno se pojišťovna pokoušela vměstnat do jedné ze svých standardizovaných kolonek a hrozilo, že přes omezenou hybnost kloubu pan Štefan nezíská ani korunu z pojistného plnění. Pojišťovna trvala na svém, i když přišly na řadu znalecké posudky.

Pan Štefan je muž činu. Na rekonstrukci svého vlastního domu se chtěl aktivně podílet a začal hned u stavby lešení. Aby práce odsýpala, občas namísto použití žebříku z lešení prostě seskočil. Bohužel jeden z doskoků nevydržel jeho vnitřní meniskus a přední zkřížený vaz. Přišlo jedno bolestivé lupnutí a pak už operace a také dlouhá rekonvalescence, protože pan Štefan přišel o část menisku, a tak i o plnou hybnost kolene. Tím však nepříjemnosti neskončily.

Když pan Štefan požádal pojišťovnu o finanční kompenzaci trvalých následků, dozvěděl se, že dle oceňovacích tabulek jeho následky nedosahují minimálního rozsahu 10 %, a nenáleží mu tudíž žádná náhrada.

Zprostředkovali jsme panu Štefanovi vypracování znaleckého posudku, ze kterého vyplynulo, že rozsah trvalých následků odpovídá 10,5 %, a má tudíž nárok na pojistné plnění. Ani tehdy však pojišťovna nepovolila a změnila strategii - začala tvrdit, že se nejedná o následky úrazu, ale dlouhodobého onemocnění. Podali jsme tedy žalobu a zahájili soudní řízení. Po jednom a půl roce zdlouhavých jednání jsme zajistili vyplacení adekvátního pojistného plnění přesahujícího sto tisíc korun.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek