Dobrými skutky prý ještě nikdo nezbohatl

May 8, 2017

Běžní spotřebitelé získávají standardní záruční lhůtu dva roky. Instituce a firmy mají záruční lhůtu často zkrácenou na jeden rok. Paní Silvie, ředitelka školy, si to neuvědomila a požádala o reklamaci rok a půl starého školního mixéru. Prodejce se ovšem striktně držel nastavených pravidel a reklamaci nepřijal. Nemusel.

Školní rozpočty bývají stejně těsné jako staré džíny po vánočním hodování. Když se něco vměstná na jedné straně, něco uteče z druhé. Paní Silvie hospodařila se školními financemi velmi zodpovědně, a proto když se kuchařkám porouchal tyčový mixér, ihned se rozhodla zahájit reklamační řízení a docílit buď opravy, výměny, nebo vrácení peněz.

Prodejce, který škole dlouhodobě dodává potřebné vybavení, však jakoby zapomněl na léta funkčního partnerství a reklamaci paní Silvie rezolutně zamítl. Záruční lhůta na mixér totiž trvala pouze rok, zatímco paní Silvie jej reklamovala až po roce a půl. Papírově měl naprostou pravdu. Z lidského hlediska se ovšem mohl zachovat o něco lépe. Což jsme mu také vysvětlili.

Zaslali jsme prodejci dopis, ve kterém jsme ho požádali o přehodnocení výsledku reklamačního řízení a zdůraznili jsme při tom význam takového vstřícného kroku pro budoucí obchodní jednaní s paní Silvií. Prodejce ze svého striktního výkladu záručních podmínek nakonec ustoupil a vrátil škole peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek