Dobrými skutky prý ještě nikdo nezbohatl

May 8, 2017

Běžní spotřebitelé získávají standardní záruční lhůtu dva roky. Instituce a firmy mají záruční lhůtu často zkrácenou na jeden rok. Paní Silvie, ředitelka školy, si to neuvědomila a požádala o reklamaci rok a půl starého školního mixéru. Prodejce se ovšem striktně držel nastavených pravidel a reklamaci nepřijal. Nemusel.

Školní rozpočty bývají stejně těsné jako staré džíny po vánočním hodování. Když se něco vměstná na jedné straně, něco uteče z druhé. Paní Silvie hospodařila se školními financemi velmi zodpovědně, a proto když se kuchařkám porouchal tyčový mixér, ihned se rozhodla zahájit reklamační řízení a docílit buď opravy, výměny, nebo vrácení peněz.

Prodejce, který škole dlouhodobě dodává potřebné vybavení, však jakoby zapomněl na léta funkčního partnerství a reklamaci paní Silvie rezolutně zamítl. Záruční lhůta na mixér totiž trvala pouze rok, zatímco paní Silvie jej reklamovala až po roce a půl. Papírově měl naprostou pravdu. Z lidského hlediska se ovšem mohl zachovat o něco lépe. Což jsme mu také vysvětlili.

Zaslali jsme prodejci dopis, ve kterém jsme ho požádali o přehodnocení výsledku reklamačního řízení a zdůraznili jsme při tom význam takového vstřícného kroku pro budoucí obchodní jednaní s paní Silvií. Prodejce ze svého striktního výkladu záručních podmínek nakonec ustoupil a vrátil škole peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Chyťte advokáta!

Chyťte advokáta!

Někdy si vytáhneme černého Petra a smůla se nám lepí na paty, ať se vydáme kamkoliv. To byl případ paní Martiny, která se dostala do svízelné situace dokonce dvakrát za sebou. Jak se to celé semlelo a jak dokázali právníci D.A.S. obrátit smůlu ve spravedlnost a pořádek?

Celý článek
Před týdnem

Zrada od šéfa

Zrada od šéfa

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

E-shopová trable

E-shopová trable

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Celý článek