Dobrými skutky prý ještě nikdo nezbohatl

May 8, 2017

Běžní spotřebitelé získávají standardní záruční lhůtu dva roky. Instituce a firmy mají záruční lhůtu často zkrácenou na jeden rok. Paní Silvie, ředitelka školy, si to neuvědomila a požádala o reklamaci rok a půl starého školního mixéru. Prodejce se ovšem striktně držel nastavených pravidel a reklamaci nepřijal. Nemusel.

Školní rozpočty bývají stejně těsné jako staré džíny po vánočním hodování. Když se něco vměstná na jedné straně, něco uteče z druhé. Paní Silvie hospodařila se školními financemi velmi zodpovědně, a proto když se kuchařkám porouchal tyčový mixér, ihned se rozhodla zahájit reklamační řízení a docílit buď opravy, výměny, nebo vrácení peněz.

Prodejce, který škole dlouhodobě dodává potřebné vybavení, však jakoby zapomněl na léta funkčního partnerství a reklamaci paní Silvie rezolutně zamítl. Záruční lhůta na mixér totiž trvala pouze rok, zatímco paní Silvie jej reklamovala až po roce a půl. Papírově měl naprostou pravdu. Z lidského hlediska se ovšem mohl zachovat o něco lépe. Což jsme mu také vysvětlili.

Zaslali jsme prodejci dopis, ve kterém jsme ho požádali o přehodnocení výsledku reklamačního řízení a zdůraznili jsme při tom význam takového vstřícného kroku pro budoucí obchodní jednaní s paní Silvií. Prodejce ze svého striktního výkladu záručních podmínek nakonec ustoupil a vrátil škole peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek