Dobrými skutky prý ještě nikdo nezbohatl

May 8, 2017

Běžní spotřebitelé získávají standardní záruční lhůtu dva roky. Instituce a firmy mají záruční lhůtu často zkrácenou na jeden rok. Paní Silvie, ředitelka školy, si to neuvědomila a požádala o reklamaci rok a půl starého školního mixéru. Prodejce se ovšem striktně držel nastavených pravidel a reklamaci nepřijal. Nemusel.

Školní rozpočty bývají stejně těsné jako staré džíny po vánočním hodování. Když se něco vměstná na jedné straně, něco uteče z druhé. Paní Silvie hospodařila se školními financemi velmi zodpovědně, a proto když se kuchařkám porouchal tyčový mixér, ihned se rozhodla zahájit reklamační řízení a docílit buď opravy, výměny, nebo vrácení peněz.

Prodejce, který škole dlouhodobě dodává potřebné vybavení, však jakoby zapomněl na léta funkčního partnerství a reklamaci paní Silvie rezolutně zamítl. Záruční lhůta na mixér totiž trvala pouze rok, zatímco paní Silvie jej reklamovala až po roce a půl. Papírově měl naprostou pravdu. Z lidského hlediska se ovšem mohl zachovat o něco lépe. Což jsme mu také vysvětlili.

Zaslali jsme prodejci dopis, ve kterém jsme ho požádali o přehodnocení výsledku reklamačního řízení a zdůraznili jsme při tom význam takového vstřícného kroku pro budoucí obchodní jednaní s paní Silvií. Prodejce ze svého striktního výkladu záručních podmínek nakonec ustoupil a vrátil škole peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před 2 týdny

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před 1 měsíci

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek