Druhou jakost prý koupil na vlastní nebezpečí

May 15, 2017

Co si představíte pod spojením “lehce znečištěný obal”? Určitě mnohé, ale rozhodně ne promáčknuté plechy a nefunkční těsnění. Pan Bohumil to z popisu výrobku v internetovém obchodě také nevyčetl. A po doručení se divil. Ještě více se ale divil, když si internetový obchod odmítal zboží odvézt zpět.

Nač perfektně vyladěný obal, když to podstatné se stejně nachází pod ním? Tak uvažoval pan Bohumil, když si objednával novou lednici z internetového obchodu. Zboží, u kterého e-shop uváděl vadu v podobě mírně poškozeného balení, se prodávalo za podstatně výhodnější cenu. Pan Bohumil si jej tedy objednal. Jenže když pak lednici doma rozbalil, zjistil, že se vady zdaleka neobjevují jen na obalu. Spodní část lednice byla zcela promáčklá a těsnění nefungovalo.

Pan Bohumil si dal dvě a dvě dohromady. Za těchto podmínek již cena tak výhodná nebyla. Rozhodl se tedy odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny. Internetový obchod pana Bohumila upozornil, že vrácení lednice je možné pouze v případě, pokud si zajistí svoz přepravní společností. Zároveň mu ale přepravní společnost sdělila, že svoz zboží dočasně pozastavila. To už panu Bohumilovi došla trpělivost.

Vyzvali jsme prodávajícího, aby vše prověřil a vyřídil. Na základě naší výzvy prodejce nárok pana Bohumila uznal, domluvil svoz lednice a vrátil mu kupní cenu. Mnohdy prostě stačí správně formulovat argumenty a vytrvat.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek