Druhou jakost prý koupil na vlastní nebezpečí

15. května 2017

Co si představíte pod spojením “lehce znečištěný obal”? Určitě mnohé, ale rozhodně ne promáčknuté plechy a nefunkční těsnění. Pan Bohumil to z popisu výrobku v internetovém obchodě také nevyčetl. A po doručení se divil. Ještě více se ale divil, když si internetový obchod odmítal zboží odvézt zpět.

Nač perfektně vyladěný obal, když to podstatné se stejně nachází pod ním? Tak uvažoval pan Bohumil, když si objednával novou lednici z internetového obchodu. Zboží, u kterého e-shop uváděl vadu v podobě mírně poškozeného balení, se prodávalo za podstatně výhodnější cenu. Pan Bohumil si jej tedy objednal. Jenže když pak lednici doma rozbalil, zjistil, že se vady zdaleka neobjevují jen na obalu. Spodní část lednice byla zcela promáčklá a těsnění nefungovalo.

Pan Bohumil si dal dvě a dvě dohromady. Za těchto podmínek již cena tak výhodná nebyla. Rozhodl se tedy odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny. Internetový obchod pana Bohumila upozornil, že vrácení lednice je možné pouze v případě, pokud si zajistí svoz přepravní společností. Zároveň mu ale přepravní společnost sdělila, že svoz zboží dočasně pozastavila. To už panu Bohumilovi došla trpělivost.

Vyzvali jsme prodávajícího, aby vše prověřil a vyřídil. Na základě naší výzvy prodejce nárok pana Bohumila uznal, domluvil svoz lednice a vrátil mu kupní cenu. Mnohdy prostě stačí správně formulovat argumenty a vytrvat.

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

S pašeráky se prý nesmlouvá

S pašeráky se prý nesmlouvá

Jak se ze dne na den stát nedobrovolným pašerákem? Stačí se živit jako řidič a svědomitě odvádět svou práci. Pana Marka jeho zakázky zavedly až za hranice Anglie. Bohužel nevědomky dovezl svému zákazníkovi kromě objednaného zboží také několik nelegálních migrantů. Že se mu do auta vloupali, nikoho nezajímalo. Pokuta šla do statisíců.

Celý článek
Před týdnem

Druhou jakost prý koupil na vlastní nebezpečí

Druhou jakost prý koupil na vlastní nebezpečí

Co si představíte pod spojením “lehce znečištěný obal”? Určitě mnohé, ale rozhodně ne promáčknuté plechy a nefunkční těsnění. Pan Bohumil to z popisu výrobku v internetovém obchodě také nevyčetl. A po doručení se divil. Ještě více se ale divil, když si internetový obchod odmítal zboží odvézt zpět.

Celý článek
Před 2 týdny

Dobrými skutky prý ještě nikdo nezbohatl

Dobrými skutky prý ještě nikdo nezbohatl

Běžní spotřebitelé získávají standardní záruční lhůtu dva roky. Instituce a firmy mají záruční lhůtu často zkrácenou na jeden rok. Paní Silvie, ředitelka školy, si to neuvědomila a požádala o reklamaci rok a půl starého školního mixéru. Prodejce se ovšem striktně držel nastavených pravidel a reklamaci nepřijal. Nemusel.

Celý článek