Druhou jakost prý koupil na vlastní nebezpečí

May 15, 2017

Co si představíte pod spojením “lehce znečištěný obal”? Určitě mnohé, ale rozhodně ne promáčknuté plechy a nefunkční těsnění. Pan Bohumil to z popisu výrobku v internetovém obchodě také nevyčetl. A po doručení se divil. Ještě více se ale divil, když si internetový obchod odmítal zboží odvézt zpět.

Nač perfektně vyladěný obal, když to podstatné se stejně nachází pod ním? Tak uvažoval pan Bohumil, když si objednával novou lednici z internetového obchodu. Zboží, u kterého e-shop uváděl vadu v podobě mírně poškozeného balení, se prodávalo za podstatně výhodnější cenu. Pan Bohumil si jej tedy objednal. Jenže když pak lednici doma rozbalil, zjistil, že se vady zdaleka neobjevují jen na obalu. Spodní část lednice byla zcela promáčklá a těsnění nefungovalo.

Pan Bohumil si dal dvě a dvě dohromady. Za těchto podmínek již cena tak výhodná nebyla. Rozhodl se tedy odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny. Internetový obchod pana Bohumila upozornil, že vrácení lednice je možné pouze v případě, pokud si zajistí svoz přepravní společností. Zároveň mu ale přepravní společnost sdělila, že svoz zboží dočasně pozastavila. To už panu Bohumilovi došla trpělivost.

Vyzvali jsme prodávajícího, aby vše prověřil a vyřídil. Na základě naší výzvy prodejce nárok pana Bohumila uznal, domluvil svoz lednice a vrátil mu kupní cenu. Mnohdy prostě stačí správně formulovat argumenty a vytrvat.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek