E-shopová trable

Sept. 14, 2021

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Koronavirová pandemie byla pro mnoho kamenných podniků velkým neštěstím. To se ale netýkalo e-shopů. Ty zažívaly hotové žně a lákaly zákazníky na rychlé nákupy bez omezení. Atraktivní nabídce podlehla i paní Lenka, která si rozhodla udělat radost objednávkou za 10.000 Kč. „Už se nemohu dočkat, až balíček dorazí,“ těšila se. A tak čekala a čekala. Ubíhaly dny, týdny a stále nic. Po více než 3 týdnech její zásilka konečně dorazila. A společně s tím i velké zklamání. Při otevření zjistila, že dodané zboží neodpovídá tomu, co si objednala. 

„Co se dá dělat, budu muset balíček vrátit,“ povzdechla si a ihned se obrátila na e-shop, aby poslal zpět její peníze. Ten žádost paní Lenky ale zamítl s tím, že je pouze zprostředkovatel prodeje a odkázal ji na všeobecné obchodní podmínky, kde je to černé na bílém. 

Paní Lenka se neochotným e-shopem ovšem nenechala odradit a vzpomněla si, že by se jí hodila právní pomoc od D.A.S. Právníci se jí obratem ozvali a začali pracovat na rozlousknutí tohoto případu. Prošli si všechny podklady a vyslechli si také svou klientku, která opakovala, že neměla tušení o tom, že je e-shop není prodejce. Nakonec dospěli k závěru, že se jedná o klamavé jednání, protože se celý obchod prezentuje jako prodejce. S tímto argumentem se obrátili na e-shop, ale neúspěšně. E-shop nechtěl ustoupit ani o píď.  

Bylo proto na čase vytáhnout větší kalibr, a to rozhodnutí Ústavního soudu v podobném případě. E-shop se snažil najít platný protiargument, ale marně. A tak mu nezbývalo nic jiného než jim dát za pravdu a ihned paní Lence vrátit jejích 10.000 Kč. „Ještě že mám po svém boku takové zkušené právníky,“ dodala s úsměvem a byla moc ráda, že nepřišla o své peníze. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek