E-shopová trable

Sept. 14, 2021

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Koronavirová pandemie byla pro mnoho kamenných podniků velkým neštěstím. To se ale netýkalo e-shopů. Ty zažívaly hotové žně a lákaly zákazníky na rychlé nákupy bez omezení. Atraktivní nabídce podlehla i paní Lenka, která si rozhodla udělat radost objednávkou za 10.000 Kč. „Už se nemohu dočkat, až balíček dorazí,“ těšila se. A tak čekala a čekala. Ubíhaly dny, týdny a stále nic. Po více než 3 týdnech její zásilka konečně dorazila. A společně s tím i velké zklamání. Při otevření zjistila, že dodané zboží neodpovídá tomu, co si objednala. 

„Co se dá dělat, budu muset balíček vrátit,“ povzdechla si a ihned se obrátila na e-shop, aby poslal zpět její peníze. Ten žádost paní Lenky ale zamítl s tím, že je pouze zprostředkovatel prodeje a odkázal ji na všeobecné obchodní podmínky, kde je to černé na bílém. 

Paní Lenka se neochotným e-shopem ovšem nenechala odradit a vzpomněla si, že by se jí hodila právní pomoc od D.A.S. Právníci se jí obratem ozvali a začali pracovat na rozlousknutí tohoto případu. Prošli si všechny podklady a vyslechli si také svou klientku, která opakovala, že neměla tušení o tom, že je e-shop není prodejce. Nakonec dospěli k závěru, že se jedná o klamavé jednání, protože se celý obchod prezentuje jako prodejce. S tímto argumentem se obrátili na e-shop, ale neúspěšně. E-shop nechtěl ustoupit ani o píď.  

Bylo proto na čase vytáhnout větší kalibr, a to rozhodnutí Ústavního soudu v podobném případě. E-shop se snažil najít platný protiargument, ale marně. A tak mu nezbývalo nic jiného než jim dát za pravdu a ihned paní Lence vrátit jejích 10.000 Kč. „Ještě že mám po svém boku takové zkušené právníky,“ dodala s úsměvem a byla moc ráda, že nepřišla o své peníze. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná o pojistné

Přetahovaná o pojistné

Když dojde na peníze, pojišťovny bývají nekompromisní a budou se s vámi přetahovat do poslední koruny. Takovou zkušenost měl i pan Cyril, který do boje povolal právníky D.A.S. Dokázali si poradit s neoblomnou pojišťovnou a jejími úskoky?

Celý článek
Před týdnem

Zpožděný let

Zpožděný let

Dovolená – to je čas vypnout hlavu a věnovat se řádnému odpočinku. Přesně takhle si to maloval i pan Daniel, který si koupil letenky do exotického Turecka. Na cestě se však objevily nečekané překážky, kvůli kterým musel sáhnout po právní pomoci.

Celý článek
Před 2 týdny

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Věci, které si koupíme, mají často tendenci se porouchat přesně po vypršení reklamační lhůty. Když to stihneme do dvou let od zakoupení, máme právo na opravu či vrácení peněz. Takhle si to aspoň myslel pan Radim. Měl však smůlu, a to dokonce dvakrát.

Celý článek