Evakuace z řeckého ráje

Jan. 15, 2024

Nádherná architektura, azurová voda a dechberoucí příroda. Řecko se stalo oblíbenou dovolenkovou destinací pro nejednoho Čecha. Jejímu kouzlu podlehl i pan Dominik, který pro celou rodinu objednal letní zájezd. Řecký výlet ovšem nabral zcela jiný směr – a idylka to zrovna nebyla.

O pobytu na Rhodosu pan Dominik snil už dlouho. Jeho představa o dokonalé dovolené se však rychle vytratila. Těsně před odletem na ostrově vypukly požáry, a proto se hned obrátil na cestovní kancelář, zda je na ostrově vůbec bezpečno. Přece jenom to byla dovolená s all-inclusive za více než 100.000 Kč. „Požár je od vašeho hotelu dostatečně daleko, takže se nemusíte ničeho bát,“ ujišťovala je delegátka. 

Co se ale nestalo…hned první den viděli černé mraky a na kopci jasné šlehající plameny. O pár hodin později vypadla elektřina a přestala téct voda. Situace se dál zhoršovala a kolem 10. hodiny večer jim pracovníci hotelu oznámili nemilou zprávu: „Musíme vás všechny evakuovat.“  

Na parkovišti panoval zmatek, jelikož na záchranu čekaly už stovky lidí. Autobus je následně odvezl do dalšího hotelu, kde společně s ostatními spali na zemi. Další den strávili na tenisových kurtech hotelu a čekali na nové informace. Jenže komunikace s delegátkou a cestovní kanceláří byla tragická. Na telefonáty ani zprávy nikdo neodpovídal, a pan Dominik (stejně jako ostatní) tak zůstali na všechno sami. 

Až po 2 dnech bylo konečně připravené letadlo do Čech. „Aleluja,“ zaradoval se pan Dominik, který byl z celé situace fyzicky a psychicky naprosto vyčerpaný. Spolu se svou rodinou se po dlouhém čekání dostali zpět do Prahy, a jakmile se trošku vzpamatovali, začali s cestovní kanceláří řešit reklamaci.  

Vzhledem k tomu, že na zájezdu nebyli ani 24 hodin, žádali vrácení peněz v plné výši a proplacení dodatečných nákladů. Jak asi tušíte, cestovní kancelář z požadavku pana Dominika nebyla dvakrát nadšená. A nabídla, že mu vrátí pouze ¾ ceny. 

Pan Dominik se ale nenechal odbýt a zavolal na pomoc advokáty D.A.S. Ti se hned pustili do řešení případu a zaslali cestovní kanceláři výzvu spolu s pádnými argumenty. Celé situaci by se totiž dalo předejít, kdyby dovolenou jednoduše zrušila. Zprávy o ničivém požáru a nebezpečí na Rhodosu kolovaly médii už týdny předtím. I přes to vše se cestovní kancelář rozhodla zájezd realizovat a všechny cestující ujišťovala, že požár jejich dovolenou nikterak neovlivní. 

Jak to nakonec dopadlo? Cestovní kancelář s argumenty advokátů samozřejmě nesouhlasila, nicméně se nechtěla pouštět do rozsáhlejšího sporu. A tak panu Dominikovi vyplatila celých 160.000 Kč. „Moc děkuji za ochotu a rychlé jednání. Bůh ví, jestli bych peníze vůbec dostal zpátky,“ sdělil vděčně advokátům. Na Rhodos pan Dominik ale ještě nezanevřel a prý se tam podívá hned, jak to bude možné – snad za lepších podmínek a s jinou cestovní kanceláří.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek