Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

June 19, 2017

Že spory mezi pojišťovnami a jejich klienty mohou ovlivnit i lidi, kteří se pojistné události vůbec neúčastnili, se přesvědčil pan Vladimír. Po nehodě zákazníka jeho auto opravil, ale úhrady faktury se nedočkal. Ani od zákazníka, ani od druhého účastníka nehody, ani od pojišťovny. Nedokázali se totiž shodnout, kdo vlastně nehodu způsobil.

Odvádět dobře svou práci, být slušný k lidem a totéž dostávat nazpět. Nic víc si ani vlastně pan Vladimír nepřál. Jednoho dne do jeho autoopravny dorazil zákazník se svým havarovaným vozidlem a žádostí o opravu. Poškození bylo poměrně velké, a proto se suma za součástky a provedené práce vyšplhala až k dvaceti tisícům korun. S úhradou faktury však zákazník pana Vladimíra poslal za pojišťovnou. Oprava se prý bude hradit z povinného ručení viníka.

Pan Vladimír se tedy pokorně obrátil na pojišťovnu. Jenže se nestačil divit - pojišťovna fakturu uhradit také nechtěla, protože se nepodařilo prokázat, že za nehodu může jejich klient. Pan Vladimír se ocitl v pasti. Se zákazníkem nebyla řeč, s pojišťovnou taktéž ne. A tak se pan Vladimír obrátil na nás.

Vysvětlili jsme panu Vladimírovi, že vzhledem k tomu, že není účastníkem daného pojistného vztahu, může vystavenou fakturu vymáhat pouze po svém zákazníkovi. Vyzvali jsme tedy zákazníka, aby požadovanou částku uhradil. Zákazník se zprvu zdráhal, ale po několika urgencích fakturu skutečně zaplatil. A pan Vladimír si od té doby dává pozor, kdo mu zakázku zadává.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Zapomenutý dluh

Zapomenutý dluh

Dluhy se mají platit. Má to jen jednu malou výjimku – po promlčení lhůty na vymáhání tato povinnost odpadá. Co ale dělat, když se najde člověk, který po vás peníze bude chtít i přesto? Jako inspirace poslouží příběh našeho klienta, pana Františka.

Celý článek
Před 2 týdny

Není pila jako pila

Není pila jako pila

Ne všechny reklamace probíhají hladce. Někdy musíte na prodejce zatlačit a sáhnout po právní pomoci. To udělal i pan David a vyplatilo se. Ušetřil si tím nervy, čas i peníze. Inspirujte se příběhem, jak z neúspěšné reklamace stává úspěšná.

Celý článek
Před 2 týdny

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Celý článek