Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

June 19, 2017

Že spory mezi pojišťovnami a jejich klienty mohou ovlivnit i lidi, kteří se pojistné události vůbec neúčastnili, se přesvědčil pan Vladimír. Po nehodě zákazníka jeho auto opravil, ale úhrady faktury se nedočkal. Ani od zákazníka, ani od druhého účastníka nehody, ani od pojišťovny. Nedokázali se totiž shodnout, kdo vlastně nehodu způsobil.

Odvádět dobře svou práci, být slušný k lidem a totéž dostávat nazpět. Nic víc si ani vlastně pan Vladimír nepřál. Jednoho dne do jeho autoopravny dorazil zákazník se svým havarovaným vozidlem a žádostí o opravu. Poškození bylo poměrně velké, a proto se suma za součástky a provedené práce vyšplhala až k dvaceti tisícům korun. S úhradou faktury však zákazník pana Vladimíra poslal za pojišťovnou. Oprava se prý bude hradit z povinného ručení viníka.

Pan Vladimír se tedy pokorně obrátil na pojišťovnu. Jenže se nestačil divit - pojišťovna fakturu uhradit také nechtěla, protože se nepodařilo prokázat, že za nehodu může jejich klient. Pan Vladimír se ocitl v pasti. Se zákazníkem nebyla řeč, s pojišťovnou taktéž ne. A tak se pan Vladimír obrátil na nás.

Vysvětlili jsme panu Vladimírovi, že vzhledem k tomu, že není účastníkem daného pojistného vztahu, může vystavenou fakturu vymáhat pouze po svém zákazníkovi. Vyzvali jsme tedy zákazníka, aby požadovanou částku uhradil. Zákazník se zprvu zdráhal, ale po několika urgencích fakturu skutečně zaplatil. A pan Vladimír si od té doby dává pozor, kdo mu zakázku zadává.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek