Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

June 19, 2017

Že spory mezi pojišťovnami a jejich klienty mohou ovlivnit i lidi, kteří se pojistné události vůbec neúčastnili, se přesvědčil pan Vladimír. Po nehodě zákazníka jeho auto opravil, ale úhrady faktury se nedočkal. Ani od zákazníka, ani od druhého účastníka nehody, ani od pojišťovny. Nedokázali se totiž shodnout, kdo vlastně nehodu způsobil.

Odvádět dobře svou práci, být slušný k lidem a totéž dostávat nazpět. Nic víc si ani vlastně pan Vladimír nepřál. Jednoho dne do jeho autoopravny dorazil zákazník se svým havarovaným vozidlem a žádostí o opravu. Poškození bylo poměrně velké, a proto se suma za součástky a provedené práce vyšplhala až k dvaceti tisícům korun. S úhradou faktury však zákazník pana Vladimíra poslal za pojišťovnou. Oprava se prý bude hradit z povinného ručení viníka.

Pan Vladimír se tedy pokorně obrátil na pojišťovnu. Jenže se nestačil divit - pojišťovna fakturu uhradit také nechtěla, protože se nepodařilo prokázat, že za nehodu může jejich klient. Pan Vladimír se ocitl v pasti. Se zákazníkem nebyla řeč, s pojišťovnou taktéž ne. A tak se pan Vladimír obrátil na nás.

Vysvětlili jsme panu Vladimírovi, že vzhledem k tomu, že není účastníkem daného pojistného vztahu, může vystavenou fakturu vymáhat pouze po svém zákazníkovi. Vyzvali jsme tedy zákazníka, aby požadovanou částku uhradil. Zákazník se zprvu zdráhal, ale po několika urgencích fakturu skutečně zaplatil. A pan Vladimír si od té doby dává pozor, kdo mu zakázku zadává.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek