Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

19. června 2017

Že spory mezi pojišťovnami a jejich klienty mohou ovlivnit i lidi, kteří se pojistné události vůbec neúčastnili, se přesvědčil pan Vladimír. Po nehodě zákazníka jeho auto opravil, ale úhrady faktury se nedočkal. Ani od zákazníka, ani od druhého účastníka nehody, ani od pojišťovny. Nedokázali se totiž shodnout, kdo vlastně nehodu způsobil.

Odvádět dobře svou práci, být slušný k lidem a totéž dostávat nazpět. Nic víc si ani vlastně pan Vladimír nepřál. Jednoho dne do jeho autoopravny dorazil zákazník se svým havarovaným vozidlem a žádostí o opravu. Poškození bylo poměrně velké, a proto se suma za součástky a provedené práce vyšplhala až k dvaceti tisícům korun. S úhradou faktury však zákazník pana Vladimíra poslal za pojišťovnou. Oprava se prý bude hradit z povinného ručení viníka.

Pan Vladimír se tedy pokorně obrátil na pojišťovnu. Jenže se nestačil divit - pojišťovna fakturu uhradit také nechtěla, protože se nepodařilo prokázat, že za nehodu může jejich klient. Pan Vladimír se ocitl v pasti. Se zákazníkem nebyla řeč, s pojišťovnou taktéž ne. A tak se pan Vladimír obrátil na nás.

Vysvětlili jsme panu Vladimírovi, že vzhledem k tomu, že není účastníkem daného pojistného vztahu, může vystavenou fakturu vymáhat pouze po svém zákazníkovi. Vyzvali jsme tedy zákazníka, aby požadovanou částku uhradil. Zákazník se zprvu zdráhal, ale po několika urgencích fakturu skutečně zaplatil. A pan Vladimír si od té doby dává pozor, kdo mu zakázku zadává.

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Ten horší vlhký sen

Ten horší vlhký sen

Kdo bydlí v rodinném domě nebo na chatě, ví, jakou neplechu dokáže nadělat vlhkost. Obzvlášť na jaře, kdy všechno taje a příroda se probouzí ze zimního spánku. Izolace je jasná volba, ale co když se pokazí?

Celý článek
Před týdnem

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Kdo by neměl rád své auto? Každý se snaží chránit ho, jak jen může. Třeba i připojištěním proti živelným pohromám. O to větší šok je, když pojišťovna začne hledat výmluvy, proč Vaše pojistka konkrétní živelnou událost nekryje.

Celý článek
Před 2 týdny

Ledová sprcha

Ledová sprcha

V létě je všechno lepší, dobrá nálada srší odevšad a člověk by mohl pořádat jednu chlazenou dobrotu za druhou. Pan Vladimír to moc dobře věděl, a proto se rozhodl prodat svůj stroj na ledovou tříšť. Jednoduchá kupní smlouva, prodával známé… Zkrátka nečekal žádné komplikace. A co myslíte? Byly? Na osm let!

Celý článek