Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

June 19, 2017

Že spory mezi pojišťovnami a jejich klienty mohou ovlivnit i lidi, kteří se pojistné události vůbec neúčastnili, se přesvědčil pan Vladimír. Po nehodě zákazníka jeho auto opravil, ale úhrady faktury se nedočkal. Ani od zákazníka, ani od druhého účastníka nehody, ani od pojišťovny. Nedokázali se totiž shodnout, kdo vlastně nehodu způsobil.

Odvádět dobře svou práci, být slušný k lidem a totéž dostávat nazpět. Nic víc si ani vlastně pan Vladimír nepřál. Jednoho dne do jeho autoopravny dorazil zákazník se svým havarovaným vozidlem a žádostí o opravu. Poškození bylo poměrně velké, a proto se suma za součástky a provedené práce vyšplhala až k dvaceti tisícům korun. S úhradou faktury však zákazník pana Vladimíra poslal za pojišťovnou. Oprava se prý bude hradit z povinného ručení viníka.

Pan Vladimír se tedy pokorně obrátil na pojišťovnu. Jenže se nestačil divit - pojišťovna fakturu uhradit také nechtěla, protože se nepodařilo prokázat, že za nehodu může jejich klient. Pan Vladimír se ocitl v pasti. Se zákazníkem nebyla řeč, s pojišťovnou taktéž ne. A tak se pan Vladimír obrátil na nás.

Vysvětlili jsme panu Vladimírovi, že vzhledem k tomu, že není účastníkem daného pojistného vztahu, může vystavenou fakturu vymáhat pouze po svém zákazníkovi. Vyzvali jsme tedy zákazníka, aby požadovanou částku uhradil. Zákazník se zprvu zdráhal, ale po několika urgencích fakturu skutečně zaplatil. A pan Vladimír si od té doby dává pozor, kdo mu zakázku zadává.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek