Invalida si prý vystačí s málem

Sept. 4, 2017

Jak přežít dopravní nehodu a nepřežívat? Jak se vyrovnat s následky úrazu i s arogancí pojišťoven? Jaká je cena zdraví? Pan Zbyšek se bohužel musel soustředit nejen na zotavování po nehodě, ale i na soudní tahanice, přestože se na silnici choval podle dopravních předpisů. Pojišťovna viníka nehody se totiž rozhodla, že se pro pana Zbyška zase tolik nezměnilo.

Říká se, že nejhorší je srážka s blbcem. Příběh pana Zbyška však ukazuje, že i srážka se slušným člověkem může znamenat očistec. To když je dotyčný pojištěn u hamižné pojišťovny. Při havárii, kdy do vozu pana Zbyška zezadu narazil nepozorný řidič, si pan Zbyšek zlomil ruku a rozdrtil bederní obratel. Jeho pracovní schopnost klesla o 70 % a stal se invalidou třetího stupně. Celou událost nahlásil odpovědnostní pojišťovně viníka a uplatnil nároky na náhradu újmy na zdraví i majetku. Pojišťovně se ale vyúčtování nezdálo.

Pan Zbyšek před nehodou podnikal v oboru klempířských a pokrývačských prací. Jeho ztráta na zisku v důsledku trvající pracovní neschopnosti činila podle účetnictví a znaleckého posudku více než 160 000 Kč měsíčně. Likvidátor pojišťovny však s takovou částkou nesouhlasil a přiznal panu Zbyškovi částku zhruba šestkrát nižší, tedy 25 000 Kč měsíčně, a to velmi spekulativně a nepřezkoumatelně. S takovým řešením se pan Zbyšek odmítal smířit.

Pečlivě jsme prostudovali judikaturu, konzultovali jsme situaci s několika soudci a znalci a podali žalobu. Soudního jednání se zúčastnili nejen znalci z oboru účetnictví, ale i zákazníci a stavební dodavatelé pana Zbyška a dále znalci z oboru pokrývačství a klempířství. Po šestiletém sporu s rozsáhlým, velmi náročným dokazováním, nakonec pan Zbyšek uzavřel s pojišťovnou dohodu o narovnání na celkovou částku téměř 18 miliónů Kč. Zdraví panu Zbyškovi sice nevrátí, ale alespoň mu umožní důstojný invalidní důchod.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek