Invalida si prý vystačí s málem

Sept. 4, 2017

Jak přežít dopravní nehodu a nepřežívat? Jak se vyrovnat s následky úrazu i s arogancí pojišťoven? Jaká je cena zdraví? Pan Zbyšek se bohužel musel soustředit nejen na zotavování po nehodě, ale i na soudní tahanice, přestože se na silnici choval podle dopravních předpisů. Pojišťovna viníka nehody se totiž rozhodla, že se pro pana Zbyška zase tolik nezměnilo.

Říká se, že nejhorší je srážka s blbcem. Příběh pana Zbyška však ukazuje, že i srážka se slušným člověkem může znamenat očistec. To když je dotyčný pojištěn u hamižné pojišťovny. Při havárii, kdy do vozu pana Zbyška zezadu narazil nepozorný řidič, si pan Zbyšek zlomil ruku a rozdrtil bederní obratel. Jeho pracovní schopnost klesla o 70 % a stal se invalidou třetího stupně. Celou událost nahlásil odpovědnostní pojišťovně viníka a uplatnil nároky na náhradu újmy na zdraví i majetku. Pojišťovně se ale vyúčtování nezdálo.

Pan Zbyšek před nehodou podnikal v oboru klempířských a pokrývačských prací. Jeho ztráta na zisku v důsledku trvající pracovní neschopnosti činila podle účetnictví a znaleckého posudku více než 160 000 Kč měsíčně. Likvidátor pojišťovny však s takovou částkou nesouhlasil a přiznal panu Zbyškovi částku zhruba šestkrát nižší, tedy 25 000 Kč měsíčně, a to velmi spekulativně a nepřezkoumatelně. S takovým řešením se pan Zbyšek odmítal smířit.

Pečlivě jsme prostudovali judikaturu, konzultovali jsme situaci s několika soudci a znalci a podali žalobu. Soudního jednání se zúčastnili nejen znalci z oboru účetnictví, ale i zákazníci a stavební dodavatelé pana Zbyška a dále znalci z oboru pokrývačství a klempířství. Po šestiletém sporu s rozsáhlým, velmi náročným dokazováním, nakonec pan Zbyšek uzavřel s pojišťovnou dohodu o narovnání na celkovou částku téměř 18 miliónů Kč. Zdraví panu Zbyškovi sice nevrátí, ale alespoň mu umožní důstojný invalidní důchod.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek