Když je dovolená spíše za trest

Aug. 12, 2019

Aby cestovní kanceláře prodaly své zájezdy, jsou schopné svým potencionálním klientům nakukat prakticky cokoliv. Když vám ale dovolenou pokazí lži cestovní kanceláře, rozhodně to nenechávejte jen tak. Jako to nenechala paní Anna.

Paní Anna s manželem dospěli k názoru, že jejich dcera je již dost velká na to, aby se mohla začít učit potápět. „Vybrali jsme si luxusní zájezd do Egypta, o kterém cestovní kancelář tvrdila, že je pro potápění přímo ideální, navíc prý ve vyhlášené lokalitě“, vysvětluje Anna. V rámci příprav na zájezd pak paní Anna zakoupila sobě i zbytku rodiny nákladné vybavení pro potápěče – amatéry.

Ihned po příjezdu ale čekala na paní Annu s celou její rodinou nemilé překvapení.„Hotel se sice označoval za pětihvězdičkový, ale pokoje byly malé a zatuchlé, jídel malý výběr, navíc studených. Vrcholem všeho bylo špatně umyté nádobí, kterého byl navíc nedostatek. Ze všeho nejhorší ale bylo zjištění, že jediný přístup do moře je možný po zrezlém a rozpadlém žebříku a v neustále rozbouřeném moři nejsou k vidění žádné rozmanité korálové útesy či barevné rybičky, ale pouze písek a sem tam mořský ježek“, dodává smutně Anna.

Ještě v Egyptě se ale manžel paní Anny obrátil na D.A.S.„Telefonicky jsme mu doporučili, aby vše reklamovali ihned u delegáta na místě, vše pečlivě nafotili a natočili a zajistili si svědky,“ říká právní zástupce D.A.S a dodává:„po návratu jsme na základě poskytnutých důkazních materiálů zaslali cestovní kanceláři výzvu na poskytnutí slevy z ceny zájezdu. Ta byla nejprve odmítnuta, ale následně pod tíhou předložených důkazů a argumentace, že pláž byla výslovně doporučována jako vhodná k potápění, a to i pro malé děti a začátečníky, vrátila klientům požadovaný obnos 75.000 Kč.“ Paní Anna tedy získala své peníze zpět.

                                                                     

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Podvodník na telefonu

Podvodník na telefonu

Na podvodníky dnes narazíte na každém rohu. Stejnou zkušenost má i pan Dalibor, kterému se podařilo naletět na podvodnou telefonickou smlouvu. Jak z toho nakonec vyvázl? To se dozvíte v našem příběhu.

Celý článek
Před týdnem

Nečekaná klička ve smlouvě

Nečekaná klička ve smlouvě

Pojištění by mělo sloužit jako velká záchranná síť, která vás v případě problémů vždycky chytí. To si myslel i pan Lukáš, který pevně doufal, že pojištění odpovědnosti ho ochrání před všemi riziky jeho podnikání. V tom se ale spletl. Když pomoc pojišťovny potřeboval nejvíce, tak našla si kličku, jak jeho nárok obejít. Jak si pan Lukáš nakonec poradil?

Celý článek
Před 3 týdny

Milionové odškodné

Milionové odškodné

Jedna nevinná jízda na čtyřkolce a hrozivý pád – to je příběh pana Ondřeje, který na tento den bude vzpomínat ještě dlouho. Jak se popasoval se svými zraněními a neústupnou pojišťovnou, která mu odmítala vyplatit spravedlivou částku za následky jeho úrazu?

Celý článek