Aug. 12, 2019
Aby cestovní kanceláře prodaly své zájezdy, jsou schopné svým potencionálním klientům nakukat prakticky cokoliv. Když vám ale dovolenou pokazí lži cestovní kanceláře, rozhodně to nenechávejte jen tak. Jako to nenechala paní Anna.
Paní Anna s manželem dospěli k názoru, že jejich dcera je již dost velká na to, aby se mohla začít učit potápět. „Vybrali jsme si luxusní zájezd do Egypta, o kterém cestovní kancelář tvrdila, že je pro potápění přímo ideální, navíc prý ve vyhlášené lokalitě“, vysvětluje Anna. V rámci příprav na zájezd pak paní Anna zakoupila sobě i zbytku rodiny nákladné vybavení pro potápěče – amatéry.
Ihned po příjezdu ale čekala na paní Annu s celou její rodinou nemilé překvapení.„Hotel se sice označoval za pětihvězdičkový, ale pokoje byly malé a zatuchlé, jídel malý výběr, navíc studených. Vrcholem všeho bylo špatně umyté nádobí, kterého byl navíc nedostatek. Ze všeho nejhorší ale bylo zjištění, že jediný přístup do moře je možný po zrezlém a rozpadlém žebříku a v neustále rozbouřeném moři nejsou k vidění žádné rozmanité korálové útesy či barevné rybičky, ale pouze písek a sem tam mořský ježek“, dodává smutně Anna.
Ještě v Egyptě se ale manžel paní Anny obrátil na D.A.S.„Telefonicky jsme mu doporučili, aby vše reklamovali ihned u delegáta na místě, vše pečlivě nafotili a natočili a zajistili si svědky,“ říká právní zástupce D.A.S a dodává:„po návratu jsme na základě poskytnutých důkazních materiálů zaslali cestovní kanceláři výzvu na poskytnutí slevy z ceny zájezdu. Ta byla nejprve odmítnuta, ale následně pod tíhou předložených důkazů a argumentace, že pláž byla výslovně doporučována jako vhodná k potápění, a to i pro malé děti a začátečníky, vrátila klientům požadovaný obnos 75.000 Kč.“ Paní Anna tedy získala své peníze zpět.