Krvelačné dveře

Aug. 26, 2019

Tak jako každý týden se paní Michaela chystala udělat nákup na celý týden. Vstupní automatické dveře do supermarketu s fotobuňkou ale byly proti. Jejich pravé křídlo ji srazilo, ona upadla na bok a záda, pohmoždila si žebra, bederní a křížovou páteř. A aby toho nebylo málo, zlomila si zápěstí. Obchodní dům ale odmítal převzít odpovědnost.

Ihned z místa incidentu byla paní Michaela převezena do nemocnice. Po nezbytném ošetření spojeném s několikadenní hospitalizací byla propuštěna do domácí péče. Ihned po návratu do svého domova kontaktovala paní Michaela obchodní řetězec, popsala nehodu, která se jí stala a dotázala se na možnost uplatnění nároku na náhrady škody vůči supermarketu za škodu na zdraví. Místo vstřícné odpovědi se jí však dostalo zamítavého dopisu, že dveře mají certifikát, a proto má smůlu.

Po odmítavém dopisu se paní Michaela obrátila s žádostí o pomoc na nás a my ihned začali jednat. Názor obchodního řetězce, že násilnické dveře se díky své certifikaci zbaví viny za Michaelin úraz, jsme zkrátka odmítli přijmout. Zastupováním paní Michaely jsme pověřili spolupracující advokátku, která se specializuje na vymáhání nároků náhrady škody způsobené na zdraví. Zároveň jsme pro účely určení výše způsobené škody nechali vypracovat znalecký posudek.

Poté, co se pověřená advokátka seznámila s podklady, zejména s lékařskou dokumentací a závěry znaleckého posudku, vypracovala předžalobní výzvu, kterou obchodnímu řetězci zaslala. Celkem pro paní Michaelu požadovala odškodnění ve výši 530 000,- Kč. Zároveň ve výzvě důrazně odmítla argumentaci obchodního řetězce založenou na certifikátu dveří. A i přes to, že se obchodní řetězec nejdříve zdráhal a věc si vyžádala ještě několik dopisů mezi ním a advokátkou, jednoho dne nás kontaktovala paní Michaela, že od řetězce na svůj bankovní účet obdržela celých 530 000,- Kč jako odškodné.

A není potřeba ani zmiňovat, že nemít D.A.S. za svými zády, jen těžko by se paní Michaela odhodlala k právním tahanicím se supermarketem, jehož dveře jí zranění způsobily.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek