Mobilní věk, mobilní potíže

June 27, 2018

Mobil není pro teenagery pouhým módním doplňkem a hračkou. Slouží i k užitečným věcem a zkrátka se hodí ho mít. Operátoři ale občas mohou cílit i na děti jako na slabší a uzavírat s nimi nevýhodné smlouvy.

Rodina pana Stanislava se po zralé úvaze rozhodla pořídit jejich dceři ke třináctým narozeninám nový mobilní telefon. Všichni byli šťastní do doby, než vyšlo na povrch, že dceru kontaktoval mobilní operátor a uzavřel s ní smlouvu na zvýhodněný tarif v ceně 1 050 Kč měsíčně a to na dva roky. Stejný tarif se ale dal pořídit i za 400 Kč měsíčně.

První o co se pan Stanislav snažil, bylo okamžité rozvázání smlouvy s operátorem, ten ale namítal, že smlouva byla uzavřena platně a s jejím okamžitým zrušením by byla spojena smluvní pokuta. Nehorázné. Proto se pan Stanislav obrátil na nás, abychom se za něj domohli práva.

Vyrozuměli jsme operátora s okamžitým odstoupením od smlouvy. Nezletilost dcery pana Stanislava musela být jeho pracovníkům známa již při uzavírání smlouvy, a to minimálně z rodného čísla, které bylo ve smlouvě uvedeno. Dále jsme argumentovali, že takto závažný závazek s takovými finančními dopady nemůže uzavírat třináctileté dítě, už kvůli průměrným rozumovým a volním schopnostem u dětí tohoto věku. O nemožnosti pravidelného placení takovéto částky třináctiletým dítětem nemluvě. Zkrátka dcera pana Stanislava nebyla k uzavření smlouvy s operátorem způsobilá. Na základě naší argumentace operátor nakonec smlouvu bez nároku na smluvní pokutu zrušil a pan Stanislav si oddechl, že jsme mu ušetřili 25 200 Kč za všech 24 splátek dvouročního tarifu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek