Motorkářské neštěstí

May 15, 2023

Jeden ošklivý úraz a můžete se rozloučit s koníčkem, kterým jste žili dlouhé roky. To byl případ i pana Jiřího, nadšence do motorek. Když chtěl v nouzi využít svou pojistku, pojišťovna začala ze svých povinností couvat. Ještě že měl sjednané pojištění od D.A.S.

Pan Jiří je vášnivý motorkář. Tedy alespoň byl do té doby, než při jedné ze svých vyjížděk motorku takzvaně položil. Z toho, o čem si myslel, že byl jen malý karambol s pár škrábanci, se vyklubal závažný zdravotní problém. Další den ho probudil otok kolene a silná bolest, kterou už nerozchodil. Rozhodl se proto zavolat své lékařce a poradit se s ní. „Pane Jiří, v této situaci pomůže jenom obinadlo, léky na bolest a klid.“  

Rada doktorky byla sice dobrá, ale nedostatečná. Bolest nepřecházela a pan Jiří se proto obrátil na specialistu. Ten mu po vyšetření řekl, že má poničené vazy v koleni, a naplánoval operaci, která měla jeho trápení jednou pro vždy vyřešit.  

S operací pan Jiří souhlasil. Vrásky mu však dělalo to, že nebude moci chodit do práce. Kontaktoval proto pojišťovnu s tím, že by chtěl využít své pojistky. Jak to ale bývá, pojišťovna se začala vykrucovat a přiznala mu jen pojistku za dobu léčení, kterou mohl doložit lékařskými zprávami. „Další lékařské zprávy bohužel nemám,“ namítl pan Jiří. Při prvním telefonátu s doktorkou totiž nevznikl žádný záznam, což znamená, že pan Jiří neměl žádný důkaz. Následné potvrzení o trvání úrazu od doktorky pak pojišťovna uznat nechtěla. 

Ještě že měl pan Jiří sjednané pojištění D.A.S. Právníci ihned zakročili a udeřili na pojišťovnu s několika pádnými argumenty. Zaprvé, její pojistné podmínky nevyžadují prokázání doby léčení lékařskými zprávy. A zadruhé, v podmínkách sama uvádí, že pojistné plnění začíná dnem, který doktor stanoví jako počátek (to doktorka pana Jiřího udělala).  

Pojišťovna se mohla vymlouvat, jak jen chtěla, ale bylo jí to málo platné. Proti argumentům právníků neměla žádnou šanci. Nakonec tedy vyplatila panu Jiřímu celou pojistku ve výši 17.000 Kč. „Co bych si bez vás počal,“ zajásal pan Jiří, když se dozvěděl tu radostnou novinu. Teď se může v klidu uzdravovat a bez starostí využít peníze z pojistky, které pro něj právníci vybojovali. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek