Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

May 17, 2018

Kdo by neměl rád své auto? Každý se snaží chránit ho, jak jen může. Třeba i připojištěním proti živelným pohromám. O to větší šok je, když pojišťovna začne hledat výmluvy, proč Vaše pojistka konkrétní živelnou událost nekryje.

Pan Bedřich parkoval své auto na ulici před svým řadovým domkem. Jednoho dne přišla vichřice, utrhla střešní tašku ze střechy řadovky a ta přistála přímo na střeše jeho vozidla. Střecha promáčklá, poškrábaná. Nedalo se svítit, auto muselo na opravu. „Ještě štěstí, že jsem si k havarijku připojistil živly,“ říkal si pan Bedřich.

Jak byl pan Bedřich překvapený, když mu pojišťovna po šesti týdnech napsala, že střešní taška, která poškodila jeho automobil, byla určitě z jeho vlastního domu, a proto mu žádnou škodu hradit nebude a odkázala ho na konkrétní část pojistných podmínek. S takovým vyřízením nemohl být pan Bedřich spokojený, takže předal případ nám.

Ještě štěstí, že triky pojišťoven naše společnost moc dobře zná a umí v nich chodit. Okamžitě jsme se na pojišťovnu pana Jindřicha obrátili a jejich argument jim vrátili i s úrokem – aby nám doložili důkazy pro jejich tvrzení, že spadlá taška pochází ze střechy pana Bedřicha. Současně jsme pojišťovnu upozornili na její zákonnou povinnost buď dokázat, že je nárok pana Bedřicha neoprávněný, nebo pojistné vyplatit. Jak se ukázalo, pojišťovna se nacházela v důkazní nouzi a jen vařila z vody, aby se plnění vyhnula. A jak už to tak bývá, když se za své klienty postavíme, pojišťovna neměla pod tíhou našich argumentů na výběr a doplatila panu Jindřichovi 34 500 Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek