Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

May 17, 2018

Kdo by neměl rád své auto? Každý se snaží chránit ho, jak jen může. Třeba i připojištěním proti živelným pohromám. O to větší šok je, když pojišťovna začne hledat výmluvy, proč Vaše pojistka konkrétní živelnou událost nekryje.

Pan Bedřich parkoval své auto na ulici před svým řadovým domkem. Jednoho dne přišla vichřice, utrhla střešní tašku ze střechy řadovky a ta přistála přímo na střeše jeho vozidla. Střecha promáčklá, poškrábaná. Nedalo se svítit, auto muselo na opravu. „Ještě štěstí, že jsem si k havarijku připojistil živly,“ říkal si pan Bedřich.

Jak byl pan Bedřich překvapený, když mu pojišťovna po šesti týdnech napsala, že střešní taška, která poškodila jeho automobil, byla určitě z jeho vlastního domu, a proto mu žádnou škodu hradit nebude a odkázala ho na konkrétní část pojistných podmínek. S takovým vyřízením nemohl být pan Bedřich spokojený, takže předal případ nám.

Ještě štěstí, že triky pojišťoven naše společnost moc dobře zná a umí v nich chodit. Okamžitě jsme se na pojišťovnu pana Jindřicha obrátili a jejich argument jim vrátili i s úrokem – aby nám doložili důkazy pro jejich tvrzení, že spadlá taška pochází ze střechy pana Bedřicha. Současně jsme pojišťovnu upozornili na její zákonnou povinnost buď dokázat, že je nárok pana Bedřicha neoprávněný, nebo pojistné vyplatit. Jak se ukázalo, pojišťovna se nacházela v důkazní nouzi a jen vařila z vody, aby se plnění vyhnula. A jak už to tak bývá, když se za své klienty postavíme, pojišťovna neměla pod tíhou našich argumentů na výběr a doplatila panu Jindřichovi 34 500 Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek