Nehoda v servisu

April 11, 2022

Paní Lenka své auto nadevše miluje a pečlivě se o něj stará. Když u něj objevila závadu, neváhala a okamžitě ho odvezla do značkového servisu. Místo hotové opravy se však dočkala nehezkého, a pěkně drahého překvapení.

Jednoho dne paní Lenka odvezla své opečovávané auto na běžnou opravu do značkového servisu. Když jí oznámili, že si ho může vyzvednout, celá natěšená se vydala na cestu. To ale ještě netušila, jaké nepříjemné překvapení ji čeká. Sedadlo spolujezdce bylo úplně zničené, interiér celý zašpiněný a mokrý. Technik jenom pokrčil rameny a řekl: „Víte, paní, nám se stala taková nemilá věc.“ A pokračoval s tím, že prý auto bylo v lakovně vystaveno příliš vysokému žáru, a kvůli tomu trošku ohořelo. „Ničeho se nebojte. Objednáme nové čalounění a bude opět jako ze škatulky,“ dodal s úsměvem a poslal paní Lenku se zničeným autem domů. 

Když ze sebe doma setřásla prvotní šok, znovu si prohlédla natropenou spoušť. Při prohlídce zjistila, že auto má více nedostatků, než jakých si všimla při předání. Zavolala proto na linku D.A.S. o radu, co dělat. Právníci jí poradili, aby se vrátila zpět do servisu a trvala na vystavení zápisu o všech zjištěných škodách. Paní Lenka splnila pokyny do puntíku. „Ale beze všeho, všechno vám to sepíšu, paninko,“ ujišťoval ji servisní technik. 

Konečně přišel ten den, kdy si paní Lenka měla přijet pro „zbrusu nové“ auto. Její nadšení ji brzy přešlo. Sedadlo bylo špatně povlečené, na středové opěrce byly stále stopy po hasicím prostředku a celý interiér vypadal rovněž bídně. Poslední kapkou byla faktura za provedenou opravu, která dělala 76.848 Kč namísto dohodnutých 30.000 Kč. „Mě snad šálí zrak,“ řekla nevěřícně paní Lenka. Hned dostala podezření, že servis si chytře vyfakturoval i ty práce, kterými žehlil vlastnoručně napáchané škody. Na nic nečekala a opět se obrátila na D.A.S. 

 Právníci se okamžitě pustili do řešení situace. Osobně se stavili v servisu a požadovali opravu dalších vad a vysvětlení, proč je cena na faktuře tak přemrštěná. Po vyjednávání si servis sypal popel na hlavu a slíbil, že vše napraví. Nakonec paní Lence vyšel vstříc a naúčtoval jí jen to, na co se původně domluvili. „To jsou úžasné zprávy,“ zaradovala se. Auto sice nebude nikdy vypadat jako dřív, ale všechny škody byly úspěšně zažehnány, a to i bez díry v rozpočtu.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek