Nehoda v servisu

April 11, 2022

Paní Lenka své auto nadevše miluje a pečlivě se o něj stará. Když u něj objevila závadu, neváhala a okamžitě ho odvezla do značkového servisu. Místo hotové opravy se však dočkala nehezkého, a pěkně drahého překvapení.

Jednoho dne paní Lenka odvezla své opečovávané auto na běžnou opravu do značkového servisu. Když jí oznámili, že si ho může vyzvednout, celá natěšená se vydala na cestu. To ale ještě netušila, jaké nepříjemné překvapení ji čeká. Sedadlo spolujezdce bylo úplně zničené, interiér celý zašpiněný a mokrý. Technik jenom pokrčil rameny a řekl: „Víte, paní, nám se stala taková nemilá věc.“ A pokračoval s tím, že prý auto bylo v lakovně vystaveno příliš vysokému žáru, a kvůli tomu trošku ohořelo. „Ničeho se nebojte. Objednáme nové čalounění a bude opět jako ze škatulky,“ dodal s úsměvem a poslal paní Lenku se zničeným autem domů. 

Když ze sebe doma setřásla prvotní šok, znovu si prohlédla natropenou spoušť. Při prohlídce zjistila, že auto má více nedostatků, než jakých si všimla při předání. Zavolala proto na linku D.A.S. o radu, co dělat. Právníci jí poradili, aby se vrátila zpět do servisu a trvala na vystavení zápisu o všech zjištěných škodách. Paní Lenka splnila pokyny do puntíku. „Ale beze všeho, všechno vám to sepíšu, paninko,“ ujišťoval ji servisní technik. 

Konečně přišel ten den, kdy si paní Lenka měla přijet pro „zbrusu nové“ auto. Její nadšení ji brzy přešlo. Sedadlo bylo špatně povlečené, na středové opěrce byly stále stopy po hasicím prostředku a celý interiér vypadal rovněž bídně. Poslední kapkou byla faktura za provedenou opravu, která dělala 76.848 Kč namísto dohodnutých 30.000 Kč. „Mě snad šálí zrak,“ řekla nevěřícně paní Lenka. Hned dostala podezření, že servis si chytře vyfakturoval i ty práce, kterými žehlil vlastnoručně napáchané škody. Na nic nečekala a opět se obrátila na D.A.S. 

 Právníci se okamžitě pustili do řešení situace. Osobně se stavili v servisu a požadovali opravu dalších vad a vysvětlení, proč je cena na faktuře tak přemrštěná. Po vyjednávání si servis sypal popel na hlavu a slíbil, že vše napraví. Nakonec paní Lence vyšel vstříc a naúčtoval jí jen to, na co se původně domluvili. „To jsou úžasné zprávy,“ zaradovala se. Auto sice nebude nikdy vypadat jako dřív, ale všechny škody byly úspěšně zažehnány, a to i bez díry v rozpočtu.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Jak sousedi chtěli zakázat pronájem na AirBnB

Jak sousedi chtěli zakázat pronájem na AirBnB

Platforma AirBnB je rok od roku populárnější, což mnoho majitelů svádí k tomu, aby otevřeli dveře i svým nemovitostem. To udělala také paní Marta, která vlastní nádherný světlý byt v centru Prahy. Její sousedi z toho ale moc radosti neměli.

Celý článek
Před týdnem

Solární panely versus památkáři

Solární panely versus památkáři

Fotovoltaické elektrárny jsou v poslední době velkým hitem. Energetická krize a zvýšení cen elektřiny přiměly o úspoře energie uvažovat i pana Karla, který se rozhodl, že střechu svého domu ozdobí tímto energetickým výdobytkem moderní civilizace. Pak ale narazil na neústupné památkáře…

Celý článek
Před 2 týdny

Rodinné peklo

Rodinné peklo

Říká se, že tchýně se svou snachou mohou být někdy na ostří nože. To se potvrdilo i v případě paní Mirky a snachy Lucie, které se nepohodly ohledně rekonstrukce rodinného domu. Spory se vyhrotily do takové míry, že zásah D.A.S. byl nezbytný.

Celý článek