Nehodou se prý vůz zhodnotí

Sept. 13, 2017

Zní to jako pohádka – vaše vozidlo je poškozeno při dopravní nehodě, necháte ho opravit a odpovědnostní pojišťovna viníka dopravní nehody Vám sdělí, že neuhradí celou fakturu za opravu, neboť opravou se vaše vozidlo jako mávnutím kouzelného proutku zhodnotilo, resp. má údajně po opravě vyšší hodnotu. Podle pojišťovny, která měla panu Viktorovi uhradit náklady na opravu vozu po nehodě, to byl důvod, proč by platit neměla. Vždyť každý vyměněný díl je pro bouraný vůz jako plastická operace pro stárnoucí hollywoodskou hvězdu! 

Nehody, kdy se viník přizná a ještě je ochoten sepsat záznam o dopravní nehodě, se všeobecně berou jako ta lepší varianta. Pan Viktor takové štěstí v neštěstí měl, když do jeho vozu během rodinného výletu narazil nepozorný řidič s dodávkou. Nikomu se nic nestalo, došlo pouze k poškození vozidel. Řidič druhého vozidla  spolu s panem Viktorem na místě v klidu vyřešili nutnou administrativu a vyplnili záznam o dopravní nehodě. Pan Viktor tak měl vše potřebné, aby mohl případ s pojišťovnou viníka dořešit. Jenže jak se ukázalo, zas tak jednoduché to nebylo.

Pan Viktor se s pojišťovnou domluvil na způsobu opravy a odvezl poškozený vůz do autoservisu. Oprava se vyšplhala na částku 70 000 Kč. Pojišťovna však odmítla uhradit celou částku, protože poškozené díly byly již vlivem času a provozu opotřebené a jejich výměnou za nové došlo dle pojišťovny ke zhodnocení vozu. Pojišťovna panu Viktorovi vyplatila na náklady opravy jen 45 000 Kč, s čímž samozřejmě nemohl souhlasit.

Na základě argumentace uvedené v  rozhodnutí Ústavního soudu v obdobné věci se nám podařilo pojišťovnu přesvědčit o tom, že ke zhodnocení vozidla opravou novými díly nedošlo a  pojišťovna uhradila panu Viktorovi opravu v plné výši.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek