Neprovedená práce je prý také práce

Nov. 28, 2016

Vždycky potěší, když narazíte na firmu, která aktivně nabízí lepší řešení a ještě se navíc stará o to, abyste ušetřili. Přesně takové štěstí měl pan Jaroslav, který si nechal připravit projekt klimatizace pro svůj byt a kterému technici mu při instalaci nabídli, že to zvládnou ještě mnohem levněji. Byl proto nesmírně překvapen, když pak na výsledné faktuře slevu nenašel.

Slunce má smysl pro humor. Nikdy ho není tak akorát. Jednou hřeje málo, jindy zase sálá moc. Jednoho takového parného letního dne se pan Jaroslav rozhodl, že vybaví svůj byt klimatizací. Nechtěl nic podcenit, a tak oslovil několik dodavatelů, porovnal nabídky a na základě vypracované smlouvy o dílo požádal o instalaci klimatizace u sebe doma.

Když do bytu dorazili technici a provedli předběžnou obhlídku, seznámili pana Jaroslava s nápadem, jak zjednodušit celý proces instalace a ještě navíc snížit její náklady. Technicky i finančně méně náročný postup pana Jaroslava zaujal - zejména také proto, že se dokázal vyhnout stavebním zásahům do zdí. Zavolal tedy obchodnímu zástupci, dohodl se na změnách v rozsahu prací a také na výsledné ceně, která měla být o neprovedené práce zkrácena.

Instalace proběhla nad očekávání dobře a pan Jaroslav mohl brzy užívat léto s chladnou hlavou. Tedy do té doby, než mu dorazila faktura s částkou pouze o několik stokorun nižší, než byla původní dohoda.

Na žádost klienta jsme tedy firmu vyzvali ke krácení vystavené faktury s ohledem na rozdíl mezi původně dohodnutými a reálně provedenými pracemi. Firma uznala své pochybení a následně vystavila panu Jaroslavovi fakturu s adekvátně nízkou částkou.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek