Nov. 28, 2016
Vždycky potěší, když narazíte na firmu, která aktivně nabízí lepší řešení a ještě se navíc stará o to, abyste ušetřili. Přesně takové štěstí měl pan Jaroslav, který si nechal připravit projekt klimatizace pro svůj byt a kterému technici mu při instalaci nabídli, že to zvládnou ještě mnohem levněji. Byl proto nesmírně překvapen, když pak na výsledné faktuře slevu nenašel.
Slunce má smysl pro humor. Nikdy ho není tak akorát. Jednou hřeje málo, jindy zase sálá moc. Jednoho takového parného letního dne se pan Jaroslav rozhodl, že vybaví svůj byt klimatizací. Nechtěl nic podcenit, a tak oslovil několik dodavatelů, porovnal nabídky a na základě vypracované smlouvy o dílo požádal o instalaci klimatizace u sebe doma.
Když do bytu dorazili technici a provedli předběžnou obhlídku, seznámili pana Jaroslava s nápadem, jak zjednodušit celý proces instalace a ještě navíc snížit její náklady. Technicky i finančně méně náročný postup pana Jaroslava zaujal - zejména také proto, že se dokázal vyhnout stavebním zásahům do zdí. Zavolal tedy obchodnímu zástupci, dohodl se na změnách v rozsahu prací a také na výsledné ceně, která měla být o neprovedené práce zkrácena.
Instalace proběhla nad očekávání dobře a pan Jaroslav mohl brzy užívat léto s chladnou hlavou. Tedy do té doby, než mu dorazila faktura s částkou pouze o několik stokorun nižší, než byla původní dohoda.
Na žádost klienta jsme tedy firmu vyzvali ke krácení vystavené faktury s ohledem na rozdíl mezi původně dohodnutými a reálně provedenými pracemi. Firma uznala své pochybení a následně vystavila panu Jaroslavovi fakturu s adekvátně nízkou částkou.