Nevěřte všemu, co vám řemeslníci slíbí

Oct. 17, 2022

Objednávali jste si někdy práci od řemeslné firmy? A jak jste byli s jejími službami spokojení? Pan Daniel bohužel vypil pohár hořkosti do úplného dna. A nakonec se neobešel ani bez právní pomoci.

Pan Daniel vždy přemýšlí nad tím, jak udělat svůj domov hezčí a útulnější. Říkal si, že by zahradě jistě slušela nějaká pěkná dřevěná terasa. A protože sám zrovna nebyl nejšikovnější kutil, rozhodl se oslovit firmu, která se na jejich výrobu specializuje.  

„Ale jistě, terasu na míru vám rádi vyrobíme a dodáme. Dejte nám 3 měsíce a všechno bude hotové,“ sliboval pracovník ve firmě. Pan Daniel podepsal smlouvu, zaplatil zálohu a už se nemohl dočkat, až uvidí tu krásu z katalogu u sebe doma.  

Plynuly dny, týdny, měsíce a terasa nikde. „Omlouvám se, že ruším, ale chtěl jsem se zeptat, kdy to vidíte s dodáním objednané terasy,“ dožadoval se odpovědí pan Daniel. Pracovníci mu však řekli, ať se ničeho neobává, že na tom pracují.  

Teď už je vám asi jasné, že včas se to rozhodně nestihlo. Nestihlo se to dokonce ani 2 měsíce po termínu. Pan Daniel už pomalu ztrácel nervy, když vtom se začaly věci hýbat. Řemeslníci přijeli, nainstalovali terasu a ukázali výsledek netrpělivému zákazníkovi. Při prezentování výsledku pan Daniel zpozoroval hned několik vad, kvůli kterým se rozhodl pro reklamaci. A jelikož věděl, že osobní komunikace s touto firmou by byla na dlouho, zavolal právníky D.A.S.  

Právníci prošli uzavřenou smlouvu a došli k závěru, že pan Daniel má právo nejen na opravu vad, ale také na finanční kompenzaci za nedodržení termínu dodávky. Co na to řemeslnická firma? Jakmile se dozvěděla, že do zakázky se zapletli také právníci, rázem otočila. „Samozřejmě, všechny vady bleskově opravíme a panu Danielovi poskytneme kompenzaci za dlouhé čekání,“ slibovala. A tentokrát to nebyly jen plané řeči. Vady skutečně spravila a svému zákazníkovi navíc zaplatila 20.000 Kč za nedodržení termínu.  

Pan Daniel by nemohl být šťastnější. Terasa se u jeho domu krásně vyjímala a vše nakonec dopadlo tak, jak má. Díky právní ochraně navíc ušetřil 11.000 Kč za advokátní služby. Co víc si přát? 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek