Odpovídala jste pomalu, takže nic nedostanete

Sept. 12, 2018

Paní Dana se při práci v kuchyni ošklivě pořezala na dlani. Po ošetření a vyléčení jí ale úrazová pojišťovna řekla, že podklady neposílala dost včas a proto od pojišťovny nedostane ani vindru.

Po dokončení předepsaných rehabilitací se paní Dana obrátila na svou úrazovou pojišťovnu a uplatnila své pojištění. Pojišťovna po paní Daně postupně vyžadovala další a další doklady, které paní Dana poctivě pojišťovně dodávala. I přesto pojišťovna otálela s vydáním rozhodnutí o pojistném plnění a všechny urgence paní Dany, ať už telefonické, mailem či poštou, zdatně ignorovala.

Po více než čtvrt roce od nahlášení pojistné události, tedy po uplynutí zákonné lhůty, přišel paní Daně dopis, ve kterém stálo, že pojišťovna neobdržela od paní Dany dostatek podkladů a tudíž nemohla prošetřit oprávněnost jejího nároku. Prý, že na řádné posouzení „potřebuje pojišťovna čas“, který kvůli paní Daně neměla, a ta proto prý na pojistné plnění nemá nárok. To už ale byla pro paní Danu ona pověstná poslední kapka, a tak neváhala předat případ nám.

Převzali jsme od paní Dany doklady, podepsali jsme plnou moc a obratem se na pojišťovnu obrátili s předžalobní výzvou. V té jsme jednak argumenty pojišťovny dementovali jako absolutně účelové, když bylo zřejmé, že se pojišťovna snaží vyhnout plnění, jelikož paní Dana všechny podklady zasílala prakticky okamžitě, což jsme měli doloženo výpisy z e-mailové schránky paní Dany a podacími lístky a vyzvali jsme pojišťovnu k plnění pod hrozbou otevření soudního sporu. Netrvalo to ani týden a ozvala se nám paní Dana, celá šťastná, že už má od pojišťovny na účtu platbu ve výši 55 798,- Kč, tedy přesně tolik, na kolik měla ze své pojistné smlouvy nárok. Jde jenom o další důkaz toho, že mnohdy není třeba zdlouhavého dohadování, ale postačí krátká a důrazná výzva, že za klientem stojí naše společnost, aby se věci daly do pohybu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek