Odpovídala jste pomalu, takže nic nedostanete

12. září 2018

Paní Dana se při práci v kuchyni ošklivě pořezala na dlani. Po ošetření a vyléčení jí ale úrazová pojišťovna řekla, že podklady neposílala dost včas a proto od pojišťovny nedostane ani vindru.

Po dokončení předepsaných rehabilitací se paní Dana obrátila na svou úrazovou pojišťovnu a uplatnila své pojištění. Pojišťovna po paní Daně postupně vyžadovala další a další doklady, které paní Dana poctivě pojišťovně dodávala. I přesto pojišťovna otálela s vydáním rozhodnutí o pojistném plnění a všechny urgence paní Dany, ať už telefonické, mailem či poštou, zdatně ignorovala.

Po více než čtvrt roce od nahlášení pojistné události, tedy po uplynutí zákonné lhůty, přišel paní Daně dopis, ve kterém stálo, že pojišťovna neobdržela od paní Dany dostatek podkladů a tudíž nemohla prošetřit oprávněnost jejího nároku. Prý, že na řádné posouzení „potřebuje pojišťovna čas“, který kvůli paní Daně neměla, a ta proto prý na pojistné plnění nemá nárok. To už ale byla pro paní Danu ona pověstná poslední kapka, a tak neváhala předat případ nám.

Převzali jsme od paní Dany doklady, podepsali jsme plnou moc a obratem se na pojišťovnu obrátili s předžalobní výzvou. V té jsme jednak argumenty pojišťovny dementovali jako absolutně účelové, když bylo zřejmé, že se pojišťovna snaží vyhnout plnění, jelikož paní Dana všechny podklady zasílala prakticky okamžitě, což jsme měli doloženo výpisy z e-mailové schránky paní Dany a podacími lístky a vyzvali jsme pojišťovnu k plnění pod hrozbou otevření soudního sporu. Netrvalo to ani týden a ozvala se nám paní Dana, celá šťastná, že už má od pojišťovny na účtu platbu ve výši 55 798,- Kč, tedy přesně tolik, na kolik měla ze své pojistné smlouvy nárok. Jde jenom o další důkaz toho, že mnohdy není třeba zdlouhavého dohadování, ale postačí krátká a důrazná výzva, že za klientem stojí naše společnost, aby se věci daly do pohybu.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Zlý pronajímatel

Zlý pronajímatel

Paní Diana si po dlouhém shánění konečně pronajala byt. Zmínce o smluvní pokutě v nájemní smlouvě nevěnovala příliš pozornosti. Zkrátka si říkala, že přece není hloupá, aby něco způsobila. To ještě netušila, jaký problém bude mít majitel bytu s jejím mopsem, kterého si po nějaké době přivezla od rodičů.

Celý článek
Před 2 týdny

Nezodpovědná sousedka

Nezodpovědná sousedka

Se sousedy to občas může být těžké. A se sousedy, co mají rádi vzrostlé stromy, to platí dvojnásob. Sousedka paní Karolíny patří do té druhé skupiny, v čemž jí zdatně sekundoval i obecní úřad. Celá situace zašla až tak daleko, že vlivem vichřice jeden ze stromů spadl na pozemek paní Karolíny. Naštěstí to odnesly „jen“ plot a část domu.

Celý článek
Před měsícem

Jak na Nový rok...

Jak na Nový rok...

Vánoční cukroví už pomalu klepe na dveře a s ním i následná hubnoucí předsevzetí. Minulé svátky to u pana Jaromíra nebylo jinak. Při plnění svého předsevzetí však špatně došlápl a podvrtl si koleno. Úrazová pojišťovna mu ale pak sdělila, že když nebyl na nemocenské, žádný úraz neměl.

Celý článek