Osudná mlha

24. června 2019

Pan Jiří byl řidičem mezinárodní autobusové dopravy. Nejčastěji si jej cestovní kancelář najímala, aby jejím autobusem vozil klienty do Itálie či Španělska. Kdyby ale byl býval věděl, co ho při první štaci léta ve Francii čeká, nikdy by za volant nesedl.

Cesta ubíhala kilometr za kilometrem přesně tak. Ranní provoz na francouzské dálnici téměř nulový, trochu zhoršená viditelnost kvůli ranní mlze, ale nic, na co by nebyl pan Jiří zvyklý. Prostě rutina. Z řidičské idylky jej vytrhl až náraz do neosvětleného a pomalu jedoucího vozidla, které se před ním v mlze vynořilo. Co následovalo po nárazu, bude pana Jiřího pronásledovat v podobě úzkostných stavů a depresí už navždy.

Několik zraněných, z čehož dva následkům silničního neštěstí v nemocnici následně podlehli. Všude prach, změť zavazadel a pomačkaných plechů. I když byla situace na místě katastrofální, dokázat pan Jiří alespoň částečně zachovat chladnou hlavu a ihned poté, co přenechal poskytování první pomoci profesionálům, zavolal na naši non-stop tísňovou linku. Doporučili jsme mu, jak se dále zachovat, na co si dát pozor a co si ohlídat. Zároveň jsme panu Jiřímu okamžitě zajistili francouzskou advokátku, která se ujala jeho obhajoby.

Ze zavinění nehody byli nakonec obviněni oba řidiči. Soudní řízení se táhla dlouho, bylo vypracováno několik znaleckých posudků z různých oborů. S tím samozřejmě souviselo i několik výslechů pana Jiřího. Celou dobu jsme mu však stáli oporou a podporovali ho jak psychicky, tak i právně. A konečně, po dlouhých čtyřech letech nepřetržitých líčení soud dospěl k závěru, že pan Jiří nenese na tragické nehodě žádnou vinu. Lze si jen těžko představit, jak by tento případ pro pana Jiřího dopadl, kdyby neměl sjednané pojištění právní ochrany. Už jenom kvůli nákladům na jeho obhajobu, která přišla na skoro 250 000,- Kč.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Při reklamaci si dobře všIMEI

Při reklamaci si dobře všIMEI

Svůj mobil si většina z nás hlídá jako oko v hlavě a málokdy ho nechává bez dozoru. U paní Diany tomu nebylo jinak. I přesto se ale v servisu dozvěděla, že do servisu odevzdala jiný přístroj, než si u stejného prodejce zakoupila. Ptáte se, jak je to možné? Ptali jsme se také.

Celý článek
Před týdnem

Pokuta na černo

Pokuta na černo

Pan Radim každých pět měsíců poctivě dobíjí jízdní kupón na hromadnou městskou dopravu pro celou rodinu. Velmi ho proto překvapilo, kdež jeho dceři přišla výzva k úhradě pěkně tučné pokuty za jízdu na černo před třemi a půl lety.

Celý článek
Před 2 týdny

Kličkovaná s pojišťovnou

Kličkovaná s pojišťovnou

Tablet je pro mnohé z nás šikovným pomocníkem. A možná i právě vy čtete tento článek s pomocí tabletu. Pan Karel si jeden takový také pořídil. Po uplynutí záruční doby si jej pro jistotu nechal pojistit. Porucha se po čase objevila, a to nejen na tabletu, ale pravděpodobně i na pojišťovně.

Celý článek