Pokažená dovolená

Oct. 10, 2019

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Pan Ivo pro jednu z letošních dovolených využil služeb cestovní kanceláře. S manželkou vybrali pěkný pětihvězdičkový hotel v letovisku Primorsko. Zájezd u cestovní kanceláře objednal včetně transportu z letiště do hotelu, sebe, manželku i syna pojistil a obstaral další nezbytnosti, které cestě zpravidla předchází. Pak už jen počkali na datum odletu, zabalili si, absolvovali cestu na letiště, odbavení i let a už nasávali uklidňující přímořský vzduch. Cestou do hotelu je ale z idylky vytrhl náraz. K dopravní nehodě byla postupně přivolána policie i záchranná služba. Jediný, kdo kromě nějakého toho potlučení utrpěl zranění, byl pan Ivo. Naštěstí nic vážného – přesto byl převezen na ošetření do nemocnice.

Sice se zpožděním, ale přece, dorazila rodina pana Iva do hotelu. Po několika hodinách se k manželce se synem připojil i pan Ivo. V nemocnici se naštěstí potvrdilo, že vážnější zranění neutrpěl. Tím však narušení dovolené neskončilo. Kvůli dopravní nehodě, navíc s ošetřením v nemocnici, musel pan Ivo i s rodinou opakovaně vypovídat na policii ohledně okolností dopravní nehody. A jistě si dovedete představit, jak nepříjemné takové martyrium na dovolené může být. Po návratu domů obdržel pan Ivo od cestovní kanceláře omluvný dopis a kupón na slevu 5.000,- Kč na zájezd v zimní sezóně. Takovéto zadostiučinění však nepovažoval pan Ivo za adekvátní, a proto se s případem obrátil na nás.

Sám pan Ivo nám poskytl kvalitní argumentační zbraně tím, že nás spojil se spolucestujícími z autobusu, od kterých jsme se dozvěděli, že cestovní kancelář nepřistupovala ke všem účastníkům při rozhodování o kompenzaci za pokaženou dovolenou stejně. Zaslali jsme proto cestovní kanceláři předžalobní výzvu, ve které jsme pro pana Iva a jeho rodinu požadovali slevu 50 % z celkové ceny zájezdu – tedy aby tuto částku vrátila. Měli jsme zjištěné, že jiní účastnící zájezdu takovéto odškodnění od cestovní kanceláře obdrželi. Cestovní kancelář už jsme dále urgovat nemuseli a stejně tak jsme nemuseli podávat ani žalobu. Do deseti dnů od naší výzvy obdržel pan Ivo na svůj bankovní účet platbu ve výši 37.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Nekonečný boj se zdravotní pojišťovnou

Nekonečný boj se zdravotní pojišťovnou

Jeden úraz a už se to s vámi veze. Potvrdit to může pan Boleslav, který utrpěl v roce 2015 nepříjemný úraz páteře. Pojišťovna mu však odmítla uhradit náklady na jeho léčbu a panu Boleslavovi tak kromě zdravotních problémů zbyl i nemalý dluh. Jak si s tímto komplikovaným případem poradili naši právníci?

Celý článek
Před týdnem

Ve dvou se to lépe táhne

Ve dvou se to lépe táhne

Kouzelná příroda, čerstvý vzduch a švitořivý zpěv ptáků – takto si představoval svou letní dovolenou pan Dalibor. Aby si tuto atmosféru mohl vychutnat naplno, rozhodl se pořídit nový kempingový set. Ten se však už při prvním použití rozbil. Pan Dalibor se ocitl v situaci, kdy musel řešit nejen reklamaci, ale také čelit nečestným praktikám prodejce. Naštěstí měl po svém boku zdatné právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Nekonečný boj se zdravotní pojišťovnou

Nekonečný boj se zdravotní pojišťovnou

Jeden úraz a už se to s vámi veze. Potvrdit to může pan Boleslav, který utrpěl v roce 2015 nepříjemný úraz páteře. Pojišťovna mu však odmítla uhradit náklady na jeho léčbu a panu Boleslavovi tak kromě zdravotních problémů zbyl i nemalý dluh. Jak si s tímto komplikovaným případem poradili naši právníci?

Celý článek