Pokažená dovolená

Oct. 10, 2019

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Pan Ivo pro jednu z letošních dovolených využil služeb cestovní kanceláře. S manželkou vybrali pěkný pětihvězdičkový hotel v letovisku Primorsko. Zájezd u cestovní kanceláře objednal včetně transportu z letiště do hotelu, sebe, manželku i syna pojistil a obstaral další nezbytnosti, které cestě zpravidla předchází. Pak už jen počkali na datum odletu, zabalili si, absolvovali cestu na letiště, odbavení i let a už nasávali uklidňující přímořský vzduch. Cestou do hotelu je ale z idylky vytrhl náraz. K dopravní nehodě byla postupně přivolána policie i záchranná služba. Jediný, kdo kromě nějakého toho potlučení utrpěl zranění, byl pan Ivo. Naštěstí nic vážného – přesto byl převezen na ošetření do nemocnice.

Sice se zpožděním, ale přece, dorazila rodina pana Iva do hotelu. Po několika hodinách se k manželce se synem připojil i pan Ivo. V nemocnici se naštěstí potvrdilo, že vážnější zranění neutrpěl. Tím však narušení dovolené neskončilo. Kvůli dopravní nehodě, navíc s ošetřením v nemocnici, musel pan Ivo i s rodinou opakovaně vypovídat na policii ohledně okolností dopravní nehody. A jistě si dovedete představit, jak nepříjemné takové martyrium na dovolené může být. Po návratu domů obdržel pan Ivo od cestovní kanceláře omluvný dopis a kupón na slevu 5.000,- Kč na zájezd v zimní sezóně. Takovéto zadostiučinění však nepovažoval pan Ivo za adekvátní, a proto se s případem obrátil na nás.

Sám pan Ivo nám poskytl kvalitní argumentační zbraně tím, že nás spojil se spolucestujícími z autobusu, od kterých jsme se dozvěděli, že cestovní kancelář nepřistupovala ke všem účastníkům při rozhodování o kompenzaci za pokaženou dovolenou stejně. Zaslali jsme proto cestovní kanceláři předžalobní výzvu, ve které jsme pro pana Iva a jeho rodinu požadovali slevu 50 % z celkové ceny zájezdu – tedy aby tuto částku vrátila. Měli jsme zjištěné, že jiní účastnící zájezdu takovéto odškodnění od cestovní kanceláře obdrželi. Cestovní kancelář už jsme dále urgovat nemuseli a stejně tak jsme nemuseli podávat ani žalobu. Do deseti dnů od naší výzvy obdržel pan Ivo na svůj bankovní účet platbu ve výši 37.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 týdny

Nouzový stav bude v České republice trvat pouze do 17. května

Nouzový stav bude v České republice trvat pouze do 17. května

Včera, dne 28. 4. 2020, poslanecká sněmovna rozhodla o prodloužení nouzového stavu do 17. května. Původní návrh vlády o prodloužení do 25. května byl nakonec zamítnut. Vláda však připravuje novelu o ochraně veřejného zdraví, která má restrikce z nouzového stavu zachovat i po jeho ukončení.

Celý článek