Pokažená dovolená

Oct. 10, 2019

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Pan Ivo pro jednu z letošních dovolených využil služeb cestovní kanceláře. S manželkou vybrali pěkný pětihvězdičkový hotel v letovisku Primorsko. Zájezd u cestovní kanceláře objednal včetně transportu z letiště do hotelu, sebe, manželku i syna pojistil a obstaral další nezbytnosti, které cestě zpravidla předchází. Pak už jen počkali na datum odletu, zabalili si, absolvovali cestu na letiště, odbavení i let a už nasávali uklidňující přímořský vzduch. Cestou do hotelu je ale z idylky vytrhl náraz. K dopravní nehodě byla postupně přivolána policie i záchranná služba. Jediný, kdo kromě nějakého toho potlučení utrpěl zranění, byl pan Ivo. Naštěstí nic vážného – přesto byl převezen na ošetření do nemocnice.

Sice se zpožděním, ale přece, dorazila rodina pana Iva do hotelu. Po několika hodinách se k manželce se synem připojil i pan Ivo. V nemocnici se naštěstí potvrdilo, že vážnější zranění neutrpěl. Tím však narušení dovolené neskončilo. Kvůli dopravní nehodě, navíc s ošetřením v nemocnici, musel pan Ivo i s rodinou opakovaně vypovídat na policii ohledně okolností dopravní nehody. A jistě si dovedete představit, jak nepříjemné takové martyrium na dovolené může být. Po návratu domů obdržel pan Ivo od cestovní kanceláře omluvný dopis a kupón na slevu 5.000,- Kč na zájezd v zimní sezóně. Takovéto zadostiučinění však nepovažoval pan Ivo za adekvátní, a proto se s případem obrátil na nás.

Sám pan Ivo nám poskytl kvalitní argumentační zbraně tím, že nás spojil se spolucestujícími z autobusu, od kterých jsme se dozvěděli, že cestovní kancelář nepřistupovala ke všem účastníkům při rozhodování o kompenzaci za pokaženou dovolenou stejně. Zaslali jsme proto cestovní kanceláři předžalobní výzvu, ve které jsme pro pana Iva a jeho rodinu požadovali slevu 50 % z celkové ceny zájezdu – tedy aby tuto částku vrátila. Měli jsme zjištěné, že jiní účastnící zájezdu takovéto odškodnění od cestovní kanceláře obdrželi. Cestovní kancelář už jsme dále urgovat nemuseli a stejně tak jsme nemuseli podávat ani žalobu. Do deseti dnů od naší výzvy obdržel pan Ivo na svůj bankovní účet platbu ve výši 37.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Štěstí přeje připravenému

Štěstí přeje připravenému

Kdo je připraven, není zaskočen. Velké záchranné lano může představovat i pojištění právní ochrany, které vám může ušetřit velké náklady a spoustu starostí. Potvrdit to může také pan Martin, kterému se v Německu přihodil jeden nepříjemný incident. A kdyby nebyl řádně připraven, vše mohlo nabrat hodně ošklivý scénář.

Celý článek
Před týdnem

Trvalé následky úrazu bez kompenzace

Trvalé následky úrazu bez kompenzace

Každý den není posvícení. Například když se z drobného úrazu vyklube závažný problém. Své by o tom mohl povídat pan Jaroslav, který si v důsledku malé nehody na kole poškodil nosní přepážku. Pojišťovna se k němu ale otočila zády. Jak si pan Jaroslav nakonec vybojoval svá práva?

Celý článek
Před 3 týdny

Z polských luhů a hájů

Z polských luhů a hájů

Neznalost zahraničních zákonů může vyjít draho. Své o tom ví také pan Jirka, který na dovolené v Polsku omylem porušil zákaz o parkování v lese. Jak nakonec vyřešil spor s přísnou lesní správou a hrozící pokutou 500 zlotých?

Celý článek