Pokažená dovolená

Oct. 10, 2019

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Pan Ivo pro jednu z letošních dovolených využil služeb cestovní kanceláře. S manželkou vybrali pěkný pětihvězdičkový hotel v letovisku Primorsko. Zájezd u cestovní kanceláře objednal včetně transportu z letiště do hotelu, sebe, manželku i syna pojistil a obstaral další nezbytnosti, které cestě zpravidla předchází. Pak už jen počkali na datum odletu, zabalili si, absolvovali cestu na letiště, odbavení i let a už nasávali uklidňující přímořský vzduch. Cestou do hotelu je ale z idylky vytrhl náraz. K dopravní nehodě byla postupně přivolána policie i záchranná služba. Jediný, kdo kromě nějakého toho potlučení utrpěl zranění, byl pan Ivo. Naštěstí nic vážného – přesto byl převezen na ošetření do nemocnice.

Sice se zpožděním, ale přece, dorazila rodina pana Iva do hotelu. Po několika hodinách se k manželce se synem připojil i pan Ivo. V nemocnici se naštěstí potvrdilo, že vážnější zranění neutrpěl. Tím však narušení dovolené neskončilo. Kvůli dopravní nehodě, navíc s ošetřením v nemocnici, musel pan Ivo i s rodinou opakovaně vypovídat na policii ohledně okolností dopravní nehody. A jistě si dovedete představit, jak nepříjemné takové martyrium na dovolené může být. Po návratu domů obdržel pan Ivo od cestovní kanceláře omluvný dopis a kupón na slevu 5.000,- Kč na zájezd v zimní sezóně. Takovéto zadostiučinění však nepovažoval pan Ivo za adekvátní, a proto se s případem obrátil na nás.

Sám pan Ivo nám poskytl kvalitní argumentační zbraně tím, že nás spojil se spolucestujícími z autobusu, od kterých jsme se dozvěděli, že cestovní kancelář nepřistupovala ke všem účastníkům při rozhodování o kompenzaci za pokaženou dovolenou stejně. Zaslali jsme proto cestovní kanceláři předžalobní výzvu, ve které jsme pro pana Iva a jeho rodinu požadovali slevu 50 % z celkové ceny zájezdu – tedy aby tuto částku vrátila. Měli jsme zjištěné, že jiní účastnící zájezdu takovéto odškodnění od cestovní kanceláře obdrželi. Cestovní kancelář už jsme dále urgovat nemuseli a stejně tak jsme nemuseli podávat ani žalobu. Do deseti dnů od naší výzvy obdržel pan Ivo na svůj bankovní účet platbu ve výši 37.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Předražená nehoda

Předražená nehoda

Vysoká rychlost a kluzká silnice – nebezpečná kombinace, která často přihodí dopravní nehodu. Smůlu měl i dvacetiletý Ondra, který nezvládl řízení a naboural do plotu sousedů. Pojišťovna však po něm požadovala mnohem vyšší částku, než byla hodnota poškozeného majetku. Jak si s tímto ošemetným případem poradili právníci D.A.S.?

Celý článek
Před týdnem

Podvodník na telefonu

Podvodník na telefonu

Na podvodníky dnes narazíte na každém rohu. Stejnou zkušenost má i pan Dalibor, kterému se podařilo naletět na podvodnou telefonickou smlouvu. Jak z toho nakonec vyvázl? To se dozvíte v našem příběhu.

Celý článek
Před 2 týdny

Nečekaná klička ve smlouvě

Nečekaná klička ve smlouvě

Pojištění by mělo sloužit jako velká záchranná síť, která vás v případě problémů vždycky chytí. To si myslel i pan Lukáš, který pevně doufal, že pojištění odpovědnosti ho ochrání před všemi riziky jeho podnikání. V tom se ale spletl. Když pomoc pojišťovny potřeboval nejvíce, tak našla si kličku, jak jeho nárok obejít. Jak si pan Lukáš nakonec poradil?

Celý článek