Posledníčci se prý vlakem nesvezou

Dec. 12, 2017

Říká se, že kdo pozdě chodí, sám sobě škodí. Jenže co když vám škodí, i když přijdete včas? Paní Jolana sehrála nechtěnou hlavní roli ve svátečním dramatu, když zůstala stát na nádraží, přestože nastoupila ještě před plánovaným odjezdem vlaku. Její Vánoce byly v ohrožení a sváteční nálada ta tam.

Předvánoční shon zahrnuje nejen urputný boj o poslední zbytky balicího papíru a chromé roští, které snad bývalo jedličkou. Během vrcholícího adventního období se také závodí o volná místa v hromadných dopravních prostředcích při cestě do domácích krajin. Paní Jolana si s vypětím všech sil mílovými skoky své místo u okénka vydobyla a s myšlenkou na maminčin bramborový salát již jen čekala na odjezd vlaku. Ovšem když se vlak dal do pohybu, zůstala nevěřícně stát. Doslova. Vlak odjel bez jejího vagonu.

Když se paní Jolana probrala ze šoku a představy mizejícího bramborového salátu, dožadovala se vysvětlení. Výpravčí ji však pouze odbyl, že kdyby nenastupovala do vlaku na poslední chvíli, slyšela by průvodčí, která všechny cestující před odjezdem o situaci informovala a požádala je o přesun do přední části vlaku. To si však paní Jolana nenechala líbit – vlak má přece jasný jízdní řád, ona nastoupila před termínem odjezdu, tak má nárok na vrácení jízdného!

Poradili jsme paní Jolaně, aby si hned na nádraží nechala vyhotovit protokol, vše zdokumentovala na fotografiích a zajistila si svědectví dalších spolucestujících. Pak paní Jolana využila jiného způsobu dopravy. Všechny dokumenty jsme zaslali dopravci spolu s jízdním dokladem náhradní dopravy a výzvou k uhrazení cestovného. Dopravci nezbývalo nic jiného, než paní Jolaně sváteční drama vykompenzovat.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek