Přetahovaná s pojišťovnou

June 21, 2021

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Jeden ošklivý úraz a následky mohou být celoživotní. Takovou zkušenost má i pan Ladislav, který musel podstoupit operaci levého kolene. Hojení a rekonvalescence však neprobíhala podle plánu – koleno pořád bolelo a natékalo, což pana Ladislava limitovalo ve všem, co se dělal. Proto byl velmi překvapen, když mu pojišťovna oznámila, že mu za úraz vyplatí jen 190.000 Kč. A to i přesto, že primář, který pana Ladislava ošetřoval, prohlásil, že to v budoucnosti vypadá na totální endoprotézu kolenního kloubu.  

„Takhle to teda nenechám,“ rozhořčil se pan Ladislav nad nespravedlností a ihned kontaktoval D.A.S. Právníci nelenili a pustili se do vyjednávání s pojišťovnou. Vyzvali ji k tomu, aby pojistné plnění navýšila na alespoň dvojnásobné, a argumentovali při tom přetrvávajícími problémy pana Ladislava i lékařskými zprávami. Jak to bylo dál?  

Pojišťovna se nechtěla vzdát bez boje, a tak pana Ladislava požádala o opětovné lékařské vyšetření. Po doložení výsledků už pojišťovna uznala svou chybu a částku 190.000 Kč navýšila o dalších 228.000 Kč. Jenže to byl teprve začátek. Protože neuvedla, za co přesně hodnotu navýšila, žádali právníci D.A.S. vysvětlení.  

Právníci i pan Ladislav se domnívali, že ocenění bylo provedeno tak, aby pojišťovna co nejvíce ušetřila. A tak ji znovu žádali o zvednutí částky pojistného plnění z 22 % na 28 %. V tu chvíli se ale pojišťovna začala cukat, a tak D.A.S. povolalo do boje také partnerskou advokátní kancelář.  

V této fázi se už schylovalo ke zdárnému konci. Když se spřátelená advokátní kancelář obrátila na pojišťovnu s návrhem řízení znalců, pojišťovna nakonec s pojistným plněním ve výši 28 % souhlasila. Bylo dobojováno, což pro pana Ladislava znamenalo bonusových 646.000 Kč. Jeho koleno to sice nevyléčí, ale alespoň ví, že se mu díky D.A.S. dostalo zasloužené spravedlnosti. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek