Přišli jsme tomu na kloub

Sept. 20, 2018

Jen si to zkuste představit – tvrdě dřete každý den, živíte rodinu a pak Vám zdraví začne vypovídat službu. Konkrétně kyčel. Náročné léčení, hrozba chirurgické výměny celého kloubu a s tím spojená dlouhodobá pracovní neschopnost.

Paní Mirka, samoživitelka se dvěma nezletilými dětmi, kvůli svým problémům s kyčelním kloubem skončila v dlouhodobé pracovní neschopnosti, odkázaná na sociální dávky. Při jednom z mnoha vyšetření ošetřující lékař vyslovil podezření, že poškození kloubu naznačuje, že se s největší pravděpodobností jedná o nemoc z povolání – paní Mirka trávila v práci dlouhé hodiny na nohou. Když to ale sdělila svému zaměstnavateli, ten ji nechal vyšetřit závodním lékařem, který řekl, že o nemoc z povolání se v žádném případě nejedná a tím byly její nároky smeteny ze stolu. Ještě štěstí, že se paní Mirka se svým problémem obrátila na nás!

Případ jsme posoudili a předali jej spolupracující advokátní kanceláři specializující se na práva zaměstnanců. Jednání se vlekla dlouho a zaměstnavatele paní Mirky navíc nenapadlo nic lepšího, než jí dát výpověď. Bláhově doufal, že tím přestane být paní Mirka jeho problémem. Advokát z opatrnosti okamžitě podal žalobu na neplatnost takové výpovědi – lhůta pro její podání je neúprosná a nikdo nechtěl riskovat.

Následně jsme nechali vypracovat znalecký posudek, který jasně řekl, že zdravotní potíže paní Mírky jsou v přímé souvislosti s jejím povoláním a zaměstnavatel neměl na výběr než její nárok uznat. To ale nebyl konec – zaměstnavatel (snad) chybně vypočítal výši nároku paní Mirky. Naštěstí ale spolupracujeme jen s těmi nejlepšími a advokát vše zavčasu podchytil. Zaměstnavatel nakonec vše uznal a ve spolupráci s jeho odpovědnostní pojišťovnou byla sjednána dohoda o narovnání – zaměstnavatel vyplatil paní Mirce něco přes 1 500 000,- Kč a uhradil náhradu nákladů řízení o žalobě a my ji vzali zpět v plném rozsahu. A jako bonus díky nám paní Mirka ušetřila dalších cca 120 000 korun, na které by ji přišlo právní zastoupení.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek