Prý nevidí žádný důvod platit, když nic nepodepsal

Oct. 24, 2018

Každý máme svůj zaručený způsob, jak zrelaxovat, vypnout a odpočinout si fyzicky či psychicky… Pro někoho to může být například návštěva divadla. Třeba pro paní Milenu. Proto neváhala ani minutu, když se jí naskytla příležitost exkluzivních - 1. řada - vstupenek na Hamleta. Místo koncertu herectví ji ale čekalo zklamání.

Paní Milena pracuje na vrcholné manažerské pozici, a tak se stalo, že v době divadelního představení nakonec musela být služebně kdesi nad Atlantikem. Nabídla své vstupenky alespoň ke koupi na Facebooku. Byl by hřích, kdyby měli propadnout. Zájemce našla rychle.

Se zájemcem o vstupenky se domluvila na ceně a na způsobu předání – vstupenky paní Milena nechala v pokladně divadla, zájemce si je měl vyzvednout a zanechat v pokladně 2 700,- Kč. Brala to jako hotovou věc a s pocitem zklamání odjela na služební cestu. Po návratu však zjistila, že zájemce si koupi rozmyslel a lístky propadly. Paní Mileně tak vznikla škoda. Proto kontaktovala zájemce, aby jí své jednání vysvětlil. Ten ale paní Milenu ignoroval, a ta se proto obrátila na naši společnost.

Předložené podklady jsme posoudili a poté jsme požádali nepoctivého zájemce o vysvětlení a vyzvali ho k úhradě škody ve výši 2 700,- Kč. Ten nám ale jen sdělil, že nevidí jediný důvod, proč by měl paní Mileně cokoliv platit, a že je to její problém. On že nic nepodepsal. Po týdnu se ale zájemce sám ozval. Prý se poradil se svým advokátem a je ochotný celou částku neprodleně zaplatit. Advokát mu totiž zřejmě vysvětlil, jak funguje tzv. předsmluvní odpovědnost, která se na tento případ vztahovala. My už jen předali příslušné bankovní údaje a bylo po problému.
 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek