Prý nevidí žádný důvod platit, když nic nepodepsal

Oct. 24, 2018

Každý máme svůj zaručený způsob, jak zrelaxovat, vypnout a odpočinout si fyzicky či psychicky… Pro někoho to může být například návštěva divadla. Třeba pro paní Milenu. Proto neváhala ani minutu, když se jí naskytla příležitost exkluzivních - 1. řada - vstupenek na Hamleta. Místo koncertu herectví ji ale čekalo zklamání.

Paní Milena pracuje na vrcholné manažerské pozici, a tak se stalo, že v době divadelního představení nakonec musela být služebně kdesi nad Atlantikem. Nabídla své vstupenky alespoň ke koupi na Facebooku. Byl by hřích, kdyby měli propadnout. Zájemce našla rychle.

Se zájemcem o vstupenky se domluvila na ceně a na způsobu předání – vstupenky paní Milena nechala v pokladně divadla, zájemce si je měl vyzvednout a zanechat v pokladně 2 700,- Kč. Brala to jako hotovou věc a s pocitem zklamání odjela na služební cestu. Po návratu však zjistila, že zájemce si koupi rozmyslel a lístky propadly. Paní Mileně tak vznikla škoda. Proto kontaktovala zájemce, aby jí své jednání vysvětlil. Ten ale paní Milenu ignoroval, a ta se proto obrátila na naši společnost.

Předložené podklady jsme posoudili a poté jsme požádali nepoctivého zájemce o vysvětlení a vyzvali ho k úhradě škody ve výši 2 700,- Kč. Ten nám ale jen sdělil, že nevidí jediný důvod, proč by měl paní Mileně cokoliv platit, a že je to její problém. On že nic nepodepsal. Po týdnu se ale zájemce sám ozval. Prý se poradil se svým advokátem a je ochotný celou částku neprodleně zaplatit. Advokát mu totiž zřejmě vysvětlil, jak funguje tzv. předsmluvní odpovědnost, která se na tento případ vztahovala. My už jen předali příslušné bankovní údaje a bylo po problému.
 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek