Prý nevidí žádný důvod platit, když nic nepodepsal

Oct. 24, 2018

Každý máme svůj zaručený způsob, jak zrelaxovat, vypnout a odpočinout si fyzicky či psychicky… Pro někoho to může být například návštěva divadla. Třeba pro paní Milenu. Proto neváhala ani minutu, když se jí naskytla příležitost exkluzivních - 1. řada - vstupenek na Hamleta. Místo koncertu herectví ji ale čekalo zklamání.

Paní Milena pracuje na vrcholné manažerské pozici, a tak se stalo, že v době divadelního představení nakonec musela být služebně kdesi nad Atlantikem. Nabídla své vstupenky alespoň ke koupi na Facebooku. Byl by hřích, kdyby měli propadnout. Zájemce našla rychle.

Se zájemcem o vstupenky se domluvila na ceně a na způsobu předání – vstupenky paní Milena nechala v pokladně divadla, zájemce si je měl vyzvednout a zanechat v pokladně 2 700,- Kč. Brala to jako hotovou věc a s pocitem zklamání odjela na služební cestu. Po návratu však zjistila, že zájemce si koupi rozmyslel a lístky propadly. Paní Mileně tak vznikla škoda. Proto kontaktovala zájemce, aby jí své jednání vysvětlil. Ten ale paní Milenu ignoroval, a ta se proto obrátila na naši společnost.

Předložené podklady jsme posoudili a poté jsme požádali nepoctivého zájemce o vysvětlení a vyzvali ho k úhradě škody ve výši 2 700,- Kč. Ten nám ale jen sdělil, že nevidí jediný důvod, proč by měl paní Mileně cokoliv platit, a že je to její problém. On že nic nepodepsal. Po týdnu se ale zájemce sám ozval. Prý se poradil se svým advokátem a je ochotný celou částku neprodleně zaplatit. Advokát mu totiž zřejmě vysvětlil, jak funguje tzv. předsmluvní odpovědnost, která se na tento případ vztahovala. My už jen předali příslušné bankovní údaje a bylo po problému.
 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek