Prý nevidí žádný důvod platit, když nic nepodepsal

Oct. 24, 2018

Každý máme svůj zaručený způsob, jak zrelaxovat, vypnout a odpočinout si fyzicky či psychicky… Pro někoho to může být například návštěva divadla. Třeba pro paní Milenu. Proto neváhala ani minutu, když se jí naskytla příležitost exkluzivních - 1. řada - vstupenek na Hamleta. Místo koncertu herectví ji ale čekalo zklamání.

Paní Milena pracuje na vrcholné manažerské pozici, a tak se stalo, že v době divadelního představení nakonec musela být služebně kdesi nad Atlantikem. Nabídla své vstupenky alespoň ke koupi na Facebooku. Byl by hřích, kdyby měli propadnout. Zájemce našla rychle.

Se zájemcem o vstupenky se domluvila na ceně a na způsobu předání – vstupenky paní Milena nechala v pokladně divadla, zájemce si je měl vyzvednout a zanechat v pokladně 2 700,- Kč. Brala to jako hotovou věc a s pocitem zklamání odjela na služební cestu. Po návratu však zjistila, že zájemce si koupi rozmyslel a lístky propadly. Paní Mileně tak vznikla škoda. Proto kontaktovala zájemce, aby jí své jednání vysvětlil. Ten ale paní Milenu ignoroval, a ta se proto obrátila na naši společnost.

Předložené podklady jsme posoudili a poté jsme požádali nepoctivého zájemce o vysvětlení a vyzvali ho k úhradě škody ve výši 2 700,- Kč. Ten nám ale jen sdělil, že nevidí jediný důvod, proč by měl paní Mileně cokoliv platit, a že je to její problém. On že nic nepodepsal. Po týdnu se ale zájemce sám ozval. Prý se poradil se svým advokátem a je ochotný celou částku neprodleně zaplatit. Advokát mu totiž zřejmě vysvětlil, jak funguje tzv. předsmluvní odpovědnost, která se na tento případ vztahovala. My už jen předali příslušné bankovní údaje a bylo po problému.
 

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek