Prý nevidí žádný důvod platit, když nic nepodepsal

Oct. 24, 2018

Každý máme svůj zaručený způsob, jak zrelaxovat, vypnout a odpočinout si fyzicky či psychicky… Pro někoho to může být například návštěva divadla. Třeba pro paní Milenu. Proto neváhala ani minutu, když se jí naskytla příležitost exkluzivních - 1. řada - vstupenek na Hamleta. Místo koncertu herectví ji ale čekalo zklamání.

Paní Milena pracuje na vrcholné manažerské pozici, a tak se stalo, že v době divadelního představení nakonec musela být služebně kdesi nad Atlantikem. Nabídla své vstupenky alespoň ke koupi na Facebooku. Byl by hřích, kdyby měli propadnout. Zájemce našla rychle.

Se zájemcem o vstupenky se domluvila na ceně a na způsobu předání – vstupenky paní Milena nechala v pokladně divadla, zájemce si je měl vyzvednout a zanechat v pokladně 2 700,- Kč. Brala to jako hotovou věc a s pocitem zklamání odjela na služební cestu. Po návratu však zjistila, že zájemce si koupi rozmyslel a lístky propadly. Paní Mileně tak vznikla škoda. Proto kontaktovala zájemce, aby jí své jednání vysvětlil. Ten ale paní Milenu ignoroval, a ta se proto obrátila na naši společnost.

Předložené podklady jsme posoudili a poté jsme požádali nepoctivého zájemce o vysvětlení a vyzvali ho k úhradě škody ve výši 2 700,- Kč. Ten nám ale jen sdělil, že nevidí jediný důvod, proč by měl paní Mileně cokoliv platit, a že je to její problém. On že nic nepodepsal. Po týdnu se ale zájemce sám ozval. Prý se poradil se svým advokátem a je ochotný celou částku neprodleně zaplatit. Advokát mu totiž zřejmě vysvětlil, jak funguje tzv. předsmluvní odpovědnost, která se na tento případ vztahovala. My už jen předali příslušné bankovní údaje a bylo po problému.
 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek