Prý za chybu může počasí!

March 28, 2018

Kdo by v zimě rád nejezdil na hory? Ať už za zimními radovánkami či jen tak do přírody. Slečna Mirka nedá na hory dopustit, tentokrát ale neměla s kým jet a rozhodla se pro zájezd s cestovní kanceláří. Ta jí ale zatajila, že vybrané lyžařské středisko už má po sezoně.

Slečna Mirka si v cestovní kanceláři zakoupila lyžařský zájezd do alpského střediska. Chtěla jet autobusem a vybraný hotel se dle popisu v katalogu zdál jako dokonalé útočiště – přímo u lanovek, švédské stoly s mezinárodní kuchyní a wellness zdarma. Jaké však bylo její překvapení, když slečna Mirka dorazila na místo. Zjistila totiž, že lyžařské středisko vedle hotelu je mimo provoz a jí tak čeká každodenní dojíždění skibusem do střediska více než 15 km vzdáleného od místa ubytování. Skibus si navíc musela sama platit! K těmto problémům se navíc přidala nedostatečné stravování a zpoplatněné wellness.

Slečna Mirka ihned přímo z hotelu zájezd reklamovala, nicméně jí cestovní kancelář pouze sdělila, že k uzavření střediska došlo z důvodu povětrnostních vlivů a nedostatku sněhu, za což cestovní kancelář přece nemůže nést odpovědnost. Místní obyvatelé, ale slečně Mirce říkali něco úplně jiného. Středisko v tuto dobu bývá zavřené každý rok - zimní sezóna zde jednoduše končí dřív. Cestovní kancelář si ale tvrdohlavě stála za svým, a tak slečně Mirce nezbylo nic jiného než se na nás obrátit.

Obrátili jsme se na cestovní kancelář s výzvou k poskytnutí přiměřené slevy z ceny zájezdu a poukázali jsme na všechny vady, které měl. Na základě naší výzvy cestovní kancelář vyplatila slečně Mirce něco málo přes 11 000 Kč a nabídla také slevu na další zájezdy. Otázkou už tak jen zůstává, zda si slečna Mirka ještě někdy troufne s touto cestovní kanceláří vyrazit.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek