March 28, 2018
Kdo by v zimě rád nejezdil na hory? Ať už za zimními radovánkami či jen tak do přírody. Slečna Mirka nedá na hory dopustit, tentokrát ale neměla s kým jet a rozhodla se pro zájezd s cestovní kanceláří. Ta jí ale zatajila, že vybrané lyžařské středisko už má po sezoně.
Slečna Mirka si v cestovní kanceláři zakoupila lyžařský zájezd do alpského střediska. Chtěla jet autobusem a vybraný hotel se dle popisu v katalogu zdál jako dokonalé útočiště – přímo u lanovek, švédské stoly s mezinárodní kuchyní a wellness zdarma. Jaké však bylo její překvapení, když slečna Mirka dorazila na místo. Zjistila totiž, že lyžařské středisko vedle hotelu je mimo provoz a jí tak čeká každodenní dojíždění skibusem do střediska více než 15 km vzdáleného od místa ubytování. Skibus si navíc musela sama platit! K těmto problémům se navíc přidala nedostatečné stravování a zpoplatněné wellness.
Slečna Mirka ihned přímo z hotelu zájezd reklamovala, nicméně jí cestovní kancelář pouze sdělila, že k uzavření střediska došlo z důvodu povětrnostních vlivů a nedostatku sněhu, za což cestovní kancelář přece nemůže nést odpovědnost. Místní obyvatelé, ale slečně Mirce říkali něco úplně jiného. Středisko v tuto dobu bývá zavřené každý rok - zimní sezóna zde jednoduše končí dřív. Cestovní kancelář si ale tvrdohlavě stála za svým, a tak slečně Mirce nezbylo nic jiného než se na nás obrátit.
Obrátili jsme se na cestovní kancelář s výzvou k poskytnutí přiměřené slevy z ceny zájezdu a poukázali jsme na všechny vady, které měl. Na základě naší výzvy cestovní kancelář vyplatila slečně Mirce něco málo přes 11 000 Kč a nabídla také slevu na další zájezdy. Otázkou už tak jen zůstává, zda si slečna Mirka ještě někdy troufne s touto cestovní kanceláří vyrazit.