Prý za chybu může počasí!

March 28, 2018

Kdo by v zimě rád nejezdil na hory? Ať už za zimními radovánkami či jen tak do přírody. Slečna Mirka nedá na hory dopustit, tentokrát ale neměla s kým jet a rozhodla se pro zájezd s cestovní kanceláří. Ta jí ale zatajila, že vybrané lyžařské středisko už má po sezoně.

Slečna Mirka si v cestovní kanceláři zakoupila lyžařský zájezd do alpského střediska. Chtěla jet autobusem a vybraný hotel se dle popisu v katalogu zdál jako dokonalé útočiště – přímo u lanovek, švédské stoly s mezinárodní kuchyní a wellness zdarma. Jaké však bylo její překvapení, když slečna Mirka dorazila na místo. Zjistila totiž, že lyžařské středisko vedle hotelu je mimo provoz a jí tak čeká každodenní dojíždění skibusem do střediska více než 15 km vzdáleného od místa ubytování. Skibus si navíc musela sama platit! K těmto problémům se navíc přidala nedostatečné stravování a zpoplatněné wellness.

Slečna Mirka ihned přímo z hotelu zájezd reklamovala, nicméně jí cestovní kancelář pouze sdělila, že k uzavření střediska došlo z důvodu povětrnostních vlivů a nedostatku sněhu, za což cestovní kancelář přece nemůže nést odpovědnost. Místní obyvatelé, ale slečně Mirce říkali něco úplně jiného. Středisko v tuto dobu bývá zavřené každý rok - zimní sezóna zde jednoduše končí dřív. Cestovní kancelář si ale tvrdohlavě stála za svým, a tak slečně Mirce nezbylo nic jiného než se na nás obrátit.

Obrátili jsme se na cestovní kancelář s výzvou k poskytnutí přiměřené slevy z ceny zájezdu a poukázali jsme na všechny vady, které měl. Na základě naší výzvy cestovní kancelář vyplatila slečně Mirce něco málo přes 11 000 Kč a nabídla také slevu na další zájezdy. Otázkou už tak jen zůstává, zda si slečna Mirka ještě někdy troufne s touto cestovní kanceláří vyrazit.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek