Seznam prý není na seznamu

July 3, 2017

Zprostředkovatelé stojí zpravidla uprostřed. Třeba mezi prodávajícím a kupujícím. Někdy ale u zprostředkovatele může všechno skončit. Zrovna jako v případě paní Rozálie, která ze svého zprostředkovatele marně mámila zásilku z USA. A to vše jen proto, že si nedokázal udělat pořádek v dokumentech.

Dnes už nemusí mít člověk tetičku v Americe, aby si mohl dovolit exkluzivní nebo cenově výhodné výrobky ze zahraničí. Existují firmy, které se zabývají zprostředkováním prodeje zboží, např. z USA. Pro jednu z nich se rozhodla i paní Rozálie, když se zhlédla v prémiových aromatických svíčkách. Objednala si, uhradila kupní cenu a těšila se, jak si nejpozději do 30 dnů provoní byt novými dekoracemi.

Vzhledem k tomu, že paní Rozálie obdržela potvrzení, že objednávka proběhla v pořádku, neočekávala žádné komplikace. O to víc ji po dvou týdnech překvapil e-mail, že zásilka nemohla být vypravena, jelikož nedoložila požadovaný seznam zboží. Paní Rozálie navzdory již jednou správně odeslanému dokumentu tedy seznam připojila podruhé. Po svíčkách však ani vidu ani slechu (ani čichu) a společnost přestala reagovat na zprávy.

Vyzvali jsme tedy společnost oficiální cestou, aby zkontrolovala podklady, které jí paní Rozálie již dvakrát zasílala. Zároveň jsme předložili jasné důkazy, ze kterých bylo patrné, že se tak opravdu stalo. Společnost celou věc následně prošetřila a zboží paní Rozálii bez výhrad odeslala. A paní Rozálie si mohla vychutnat vůni vítězství.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek