Seznam prý není na seznamu

July 3, 2017

Zprostředkovatelé stojí zpravidla uprostřed. Třeba mezi prodávajícím a kupujícím. Někdy ale u zprostředkovatele může všechno skončit. Zrovna jako v případě paní Rozálie, která ze svého zprostředkovatele marně mámila zásilku z USA. A to vše jen proto, že si nedokázal udělat pořádek v dokumentech.

Dnes už nemusí mít člověk tetičku v Americe, aby si mohl dovolit exkluzivní nebo cenově výhodné výrobky ze zahraničí. Existují firmy, které se zabývají zprostředkováním prodeje zboží, např. z USA. Pro jednu z nich se rozhodla i paní Rozálie, když se zhlédla v prémiových aromatických svíčkách. Objednala si, uhradila kupní cenu a těšila se, jak si nejpozději do 30 dnů provoní byt novými dekoracemi.

Vzhledem k tomu, že paní Rozálie obdržela potvrzení, že objednávka proběhla v pořádku, neočekávala žádné komplikace. O to víc ji po dvou týdnech překvapil e-mail, že zásilka nemohla být vypravena, jelikož nedoložila požadovaný seznam zboží. Paní Rozálie navzdory již jednou správně odeslanému dokumentu tedy seznam připojila podruhé. Po svíčkách však ani vidu ani slechu (ani čichu) a společnost přestala reagovat na zprávy.

Vyzvali jsme tedy společnost oficiální cestou, aby zkontrolovala podklady, které jí paní Rozálie již dvakrát zasílala. Zároveň jsme předložili jasné důkazy, ze kterých bylo patrné, že se tak opravdu stalo. Společnost celou věc následně prošetřila a zboží paní Rozálii bez výhrad odeslala. A paní Rozálie si mohla vychutnat vůni vítězství.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek