Špinavý trik vychytralého prodejce

Dec. 7, 2020

Nakupování oblečení přes e-shop je lákavé, ale ne vždy se podaří na první pokus. Své o tom ví paní Monika, která neodolala nákupu elegantní halenky a šatů. Reklamace však neproběhla tak, jak očekávala. Naštěstí měla po boku tým šikovných právníků, který jí pomohl obhájit její spotřebitelská práva.

Kouzlu e-shopů s akčními nabídkami a pestrým sortimentem nepodlehne jen málokdo. Neodolala ani paní Monika, která si rozhodla koupit elegantní šaty a halenku. Radost z nákupu pominula však ve chvíli, kdy zjistila, že jí ani jeden kousek nesedí. „Škoda, teď budu muset oblečení vrátit,“ pomyslela si smířlivě paní Monika. Jak řekla, tak udělala – ihned napsala prodejci e-mail, že by si nenošené zboží přála vrátit.

Odpověď z českého e-shopu ji však nemile zaskočila. „Milá paní Moniko, prodej pouze zprostředkováváme, skutečným prodejcem je nákupní galerie. Je mi líto, ale s vrácením peněz vám nemohu pomoci,“ napsal prodejce. Kromě toho jí tvrdil, že má právo pouze na vyřízení reklamace, která může trvat až 30 dní. Pokud nákupní galerie reklamaci uzná, paní Monika si může vybrat oblečení jiné velikosti.

„To snad není pravda,“ postěžovala si v duchu paní Monika – byla totiž přesvědčena, že má právo na odstoupení ze smlouvy do 14 dnů od doručení zboží. Podporu začala hledat u právníků D.A.S., kteří jí po pečlivém prostudování e-shopu a faktury dali jednoznačně za pravdu. Provozovatel e-shopu totiž nikde neuvedl, že se ve skutečnosti jedná o nákupní galerii, a dokonce se v obchodních podmínkách sám za prodejce označil.

S těmito argumenty se právníci obrátili na provozovatele e-shopu a požádali ho, aby paní Monice vrátil peníze, na které měla ze zákona nárok. A povedlo se – prodejce alias provozovatel e-shopu nakonec souhlasil a paní Monice poslal peníze za objednané zboží v plné výši.

Paní Monika už teď ví, že nad špinavými triky prodejců může vyzrát, když má za sebou schopný právnický tým. A co se nakupování na e-shopu týče, prý si příště dá větší pozor na recenze a hodnocení předchozích zákazníků.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek