Špinavý trik vychytralého prodejce

7. prosince 2020

Nakupování oblečení přes e-shop je lákavé, ale ne vždy se podaří na první pokus. Své o tom ví paní Monika, která neodolala nákupu elegantní halenky a šatů. Reklamace však neproběhla tak, jak očekávala. Naštěstí měla po boku tým šikovných právníků, který jí pomohl obhájit její spotřebitelská práva.

Kouzlu e-shopů s akčními nabídkami a pestrým sortimentem nepodlehne jen málokdo. Neodolala ani paní Monika, která si rozhodla koupit elegantní šaty a halenku. Radost z nákupu pominula však ve chvíli, kdy zjistila, že jí ani jeden kousek nesedí. „Škoda, teď budu muset oblečení vrátit,“ pomyslela si smířlivě paní Monika. Jak řekla, tak udělala – ihned napsala prodejci e-mail, že by si nenošené zboží přála vrátit.

Odpověď z českého e-shopu ji však nemile zaskočila. „Milá paní Moniko, prodej pouze zprostředkováváme, skutečným prodejcem je nákupní galerie. Je mi líto, ale s vrácením peněz vám nemohu pomoci,“ napsal prodejce. Kromě toho jí tvrdil, že má právo pouze na vyřízení reklamace, která může trvat až 30 dní. Pokud nákupní galerie reklamaci uzná, paní Monika si může vybrat oblečení jiné velikosti.

„To snad není pravda,“ postěžovala si v duchu paní Monika – byla totiž přesvědčena, že má právo na odstoupení ze smlouvy do 14 dnů od doručení zboží. Podporu začala hledat u právníků D.A.S., kteří jí po pečlivém prostudování e-shopu a faktury dali jednoznačně za pravdu. Provozovatel e-shopu totiž nikde neuvedl, že se ve skutečnosti jedná o nákupní galerii, a dokonce se v obchodních podmínkách sám za prodejce označil.

S těmito argumenty se právníci obrátili na provozovatele e-shopu a požádali ho, aby paní Monice vrátil peníze, na které měla ze zákona nárok. A povedlo se – prodejce alias provozovatel e-shopu nakonec souhlasil a paní Monice poslal peníze za objednané zboží v plné výši.

Paní Monika už teď ví, že nad špinavými triky prodejců může vyzrát, když má za sebou schopný právnický tým. A co se nakupování na e-shopu týče, prý si příště dá větší pozor na recenze a hodnocení předchozích zákazníků.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek