Srážka se stokilovým jelenem

Sept. 4, 2023

Být za volantem ve střehu se vždycky vyplatí. Své o tom ví také paní Jana, která se díky tomu vyhnula nejedné nehodě. Tentokrát ale ani její opatrnost nestačila – do nehody se zapletl protijedoucí řidič i stokilový jelen.

Mnoho řidičů nerado řídí v noci, zvlášť na méně frekventovaných cestách bez jakéhokoliv osvětlení. Jedna taková nepříjemná cesta domů čekala i paní Janu. Zrovna se vracela z práce a na úzké okresní silnici zahlédla obrys velkého zvířete. Byl to jelen, který nehnutě stál uprostřed silnice a neměl se k odchodu. Paní Jana zachovala ledový klid. Zastavila u krajnice několik metrů před ním a vyčkávala, až bude cesta volná. 

Lekci o opatrnosti ale rozhodně podcenil protijedoucí řidič, který nestačil dobrzdit a jelena prudce smetl na auto paní Jany. Asi si dokážete představit, jak velkou škodu náraz stokilového zvířete napáchal. Oba řidiči byli v šoku, ale nikomu se naštěstí nic nestalo.  

Netrvalo dlouho a na místo se dostavila policie, která sepsala záznam o nehodě. Protijedoucí řidič uznal svou vinu a v tento moment se zdálo, že je vše vyřešené. Ale ouha. „To se mi snad zdá,“ kroutila hlavou paní Jana, když jí domů přišel dopis z pojišťovny. Podle ní řidič druhého vozidla neudělal nic špatného, a náhradu škody proto pojišťovna zamítá. 

Paní Jana se nenechala odpálkovat a ihned kontaktovala D.A.S. Právníci se rychle se pustili do mimosoudního jednání s pojišťovnou a požadovali pověření pojistného šetření. Mimo to také zdůraznili, že druhý řidič nese objektivní odpovědnost za škodu způsobenou provozem vozidla – a to bez ohledu na zavinění. 

Co na to pojišťovna? Ta po několika dnech zaslala vyjádření, ve kterém dala za pravdu právníkům a jejich klientce. Paní Jana se zaradovala. Díky pečlivé práci D.A.S. získala náhradu škody ve výši 20.000 Kč, za které si může konečně opravit promáčklou kapotu svého auta. Zároveň ale také ušetřila čas a nervy při jednání s neoblomnou pojišťovnou.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek