Traktorům prý taky občas přirozeně dojde šťáva

Oct. 3, 2016

Co je ještě běžné opotřebení a co už jednoznačná porucha? O tom se pan Vladimír dohadoval se svou pojišťovnou. Po nákupu traktoru si ho pojistil v domnění, že když se něco stane, pojišťovna mu pomůže pokrýt náklady na opravu a on se bude moci v klidu soustředit na svou práci. Jaké pak bylo překvapení, když se pojišťovna začala vymlouvat na výluky.

Traktor není provizorní motokára pro fanoušky bláta a oranic. Kdo si pořizuje traktor, pořizuje si spolehlivého a odolného spolupracovníka, který se nezalekne žádné dřiny ani terénu. Není proto divu, že do svého traktoru pan Vladimír investoval nemalé peníze a ještě navíc si pro něj sjednal pojištění, které ho mělo ochránit před nenadálými náklady spojenými s případnými poruchami nebo závadami.

Když pak skutečně došlo na lámání chleba a traktor bylo potřeba zavézt do servisu kvůli poškozeným brzdám, pojišťovna se začala ohánět smlouvami, které z pojistného plnění vylučují škody vzniklé následkem trvalého provozu a běžného přirozeného opotřebení. Zoufalý pan Vladimír se na nás obrátil s prosbou o pomoc. Díky tomu, že měl u nás sjednanou právní ochranu pro svůj traktor, Poskytli jsme mu potřebnou právní asistenci.

Pojišťovně jsme poslali výzvu k přehodnocení celého případu, neboť na základě vyjádření autorizovaného servisního střediska pro daný traktor šlo o poruchu vzniklou jednorázovým přetížením brzd a nikoli tedy běžným užíváním. Pojišťovna se zjevně nechtěla pustit do právního sporu, proto své stanovisko změnila a panu Vladimírovi pojistné plnění v hodnotě několika set tisíc korun vyplatila.

Panu Vladimírovi se velmi ulevilo a dokonce sjednal právní ochranu i pro své další stroje.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek