Trvalé následky úrazu bez kompenzace

May 31, 2021

Každý den není posvícení. Například když se z drobného úrazu vyklube závažný problém. Své by o tom mohl povídat pan Jaroslav, který si v důsledku malé nehody na kole poškodil nosní přepážku. Pojišťovna se k němu ale otočila zády. Jak si pan Jaroslav nakonec vybojoval svá práva?

Když se panu Jaroslavovi přihodil úraz nosu, bral to sportovně. „Nakonec jsem nedopadl tak špatně,“ vyprávěl s úsměvem svým známým. V tu chvíli ale ještě netušil, jak moc mu tento úraz zkomplikuje život. Asi po půl roce od nehody mu lékaři totiž řekli, že vybočení nosní přepážky už mu bohužel zůstane na trvalo. To pana Jaroslava zrovna dvakrát nepotěšilo, protože od té doby zaregistroval problémy s dýcháním. 

A protože si nevěděl rady, rozhodl se obrátit na svoji pojišťovnu, u níž měl sjednané úrazové a životní pojištění. Dobře věděl, že kvůli trvalým následkům svého zranění má nárok na řádnou kompenzaci. Co se ale nestalo. Pojišťovna se ze svých povinností začala vykrucovat. „Lékaři sice řekli, že váš úraz bude mít trvalé následky, ale když jste měl možnost jít na operaci nosní překážky, tak jste odmítl. Je nám líto, ale nemůžeme vám pomoci.“ Aby toho nebylo málo, tak doplnila, že právo na vyplacení pojistného plnění mu vznikne až uplynutím tří let od úrazu. 

S tím se pan Jaroslav ale nehodlal smířit. Celý zklamaný přemýšlel, jaké další možnosti mu zbývají. A v tu chvíli ho to napadlo – zavolat do pojišťovny D.A.S. Právníci se mu obratem ozvali a začali pracovat na jeho případu. Po prostudování pojistné smlouvy, pojistných podmínek a lékařských zpráv jasně vyplynulo, že pan Jaroslav má skutečně na výplatu pojistného plnění nárok. Nejen, že jeho stav byl ustálený, ale s ohledem na vyšší věk pana Jaroslava by septoplastika nosu byla riskantní operace. Navíc zde bylo riziko, že ani tento zákrok by zranění nosu nenapravilo. K odmítnutí operace měl tedy vážný důvod. 

S těmito neprůstřelnými argumenty se právníci obrátili zpátky na pojišťovnu. Pojišťovna neměla nic, co by mohla použít na svou obranu, ale snažila se chytnout posledního stébla, a pojistné plnění tak snížila. Právníci D.A.S. se ovšem nezalekli a nechali si vypracovat znalecký posudek, který ukázal, že pan Jaroslav má nárok na celou pojistnou částku, a to okamžitě. „To je fantastické,“ zajásal pan Jaroslav, který byl moc rád, že příběh nakonec nabral dobrého konce. Nosní přepážku mu to sice nespraví, ale díky právníkům se alespoň domohl zasloužené spravedlnosti. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek