Tuna a půl nepojízdných starostí

Feb. 7, 2019

Ojetý automobil může být na jednu stranu dostupným řešením, když auto zkrátka potřebujete. Na druhou stranu může koupě ojetého vozu člověku přidělat nejednu vrásku na čele. Kdyby pan Michal na své straně neměl silného partnera, jako D.A.S., měl by za své peníze jen porouchané auto a hromadu starostí.

Pan Michal zakoupil ojeté vozidlo. Po prvních několika dnech se na autě objevila první závada. Okamžitě tedy kontaktoval prodejce s reklamací. Ten mu ale jen suše odvětil, že se jedná pouze o běžnou údržbu, takže ani nemá smysl cokoliv reklamovat, když by reklamace byla zamítnuta. To se panu Michalovi příliš nezdálo, a proto se na nás obrátil s žádostí o pomoc. 

Ihned jsme panu Michalovi vysvětlili, že jeho instinkt nelhal a je opravdu v právu – skrytá závada skutečně není jen potřeba běžné údržby. Vyzvali jsme tedy v zastoupení pana Michala prodejce, aby přijal reklamaci, sepsal řádný reklamační protokol a nakonec nás řádně informoval o výsledku reklamačního řízení. Ten své stanovisko přehodnotil a reklamaci skutečně nakonec vyřídil.

Na vozidle se však i nadále objevovaly další a další vady, a proto jsme se za pana Michala opět postavili a odstoupili od kupní smlouvy. Jelikož prodejce jako profesionál musel o vadách vědět a pana Michala na ně neupozornil, jednalo se o hrubé porušení smlouvy. Kdyby totiž pan Michal o vadách věděl, takový automobil by si nikdy nekoupil. Nejdříve prodejce naše odstoupení neakceptoval, nicméně po zaslání předžalobní výzvy s důraznou argumentací podepřenou podrobným právním rozborem celé situace svůj postoj změnil, odstoupení od smlouvy přijal a vrátil panu Michalovi celou kupní cenu ve výši 239 990,- Kč. Ten tak ušetřil nejen peníze za opravy vozidla nebo případný soudní spor, ale i spoustu zbytečných nervů.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek