Za vše může zákazník

30. ledna 2019

Koupelnu chce mít hezkou a čistou každý. Ať už kvůli hygieně, či kvůli osobnímu pocitu. V rámci drobné rekonstrukce si paní Jana pořídila novou sprchovou baterii. Ta však po nějaké chvíli úplně změnila barvu a začala reznout. Její reklamace však uznána nebyla. Prý se o baterii špatně starala.

Nový sprchový kout si žádal i novou baterii. A ačkoliv se o ni paní Jana starala přesně podle návodu, chrom celý zčernal a objevily se na něm známky začínající koroze. Nejprve reklamovala baterii v prodejně, kde ji zakoupila, ale tam paní Janu odkázali přímo na výrobce. To se jí sice nezdálo, ale přesto výrobce kontaktovala. Ten po ní požadoval, aby baterii odmontovala a baterii mu poslala, což nakonec opravdu udělala.

Po třech týdnech výrobce paní Janě baterii vrátil s vyjádřením, že reklamaci zamítá, protože dle jeho názoru za poškození baterie může špatná péče a zacházení. Zkrátka že si za zničení může sama. To pro paní Janu už ale byla opravdu poslední kapka a předala celou věc k řešení naší pojišťovně právní ochrany.

Obratem jsme výrobce kontaktovali s výzvou a žádali jej o přezkoumání vyřízení reklamace. Po krátké době nás výrobce kontaktoval, že si sice stále stojí za svým, že paní Jana baterii zničila sama, ale že než by riskoval soudní spor, raději paní Janě vrací kupní cenu poničené sprchové baterie v plné výši 4 266,- Kč. Paní Jana nám pak přiznala, že bez nás by pravděpodobně na další tahanice rezignovala a prostě by si koupila baterii novou. Opět se tak ukázalo, jakou sílu má profesionál na Vaší straně.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Při reklamaci si dobře všIMEI

Při reklamaci si dobře všIMEI

Svůj mobil si většina z nás hlídá jako oko v hlavě a málokdy ho nechává bez dozoru. U paní Diany tomu nebylo jinak. I přesto se ale v servisu dozvěděla, že do servisu odevzdala jiný přístroj, než si u stejného prodejce zakoupila. Ptáte se, jak je to možné? Ptali jsme se také.

Celý článek
Před týdnem

Pokuta na černo

Pokuta na černo

Pan Radim každých pět měsíců poctivě dobíjí jízdní kupón na hromadnou městskou dopravu pro celou rodinu. Velmi ho proto překvapilo, kdež jeho dceři přišla výzva k úhradě pěkně tučné pokuty za jízdu na černo před třemi a půl lety.

Celý článek
Před 2 týdny

Kličkovaná s pojišťovnou

Kličkovaná s pojišťovnou

Tablet je pro mnohé z nás šikovným pomocníkem. A možná i právě vy čtete tento článek s pomocí tabletu. Pan Karel si jeden takový také pořídil. Po uplynutí záruční doby si jej pro jistotu nechal pojistit. Porucha se po čase objevila, a to nejen na tabletu, ale pravděpodobně i na pojišťovně.

Celý článek