Za vše může zákazník

30. ledna 2019

Koupelnu chce mít hezkou a čistou každý. Ať už kvůli hygieně, či kvůli osobnímu pocitu. V rámci drobné rekonstrukce si paní Jana pořídila novou sprchovou baterii. Ta však po nějaké chvíli úplně změnila barvu a začala reznout. Její reklamace však uznána nebyla. Prý se o baterii špatně starala.

Nový sprchový kout si žádal i novou baterii. A ačkoliv se o ni paní Jana starala přesně podle návodu, chrom celý zčernal a objevily se na něm známky začínající koroze. Nejprve reklamovala baterii v prodejně, kde ji zakoupila, ale tam paní Janu odkázali přímo na výrobce. To se jí sice nezdálo, ale přesto výrobce kontaktovala. Ten po ní požadoval, aby baterii odmontovala a baterii mu poslala, což nakonec opravdu udělala.

Po třech týdnech výrobce paní Janě baterii vrátil s vyjádřením, že reklamaci zamítá, protože dle jeho názoru za poškození baterie může špatná péče a zacházení. Zkrátka že si za zničení může sama. To pro paní Janu už ale byla opravdu poslední kapka a předala celou věc k řešení naší pojišťovně právní ochrany.

Obratem jsme výrobce kontaktovali s výzvou a žádali jej o přezkoumání vyřízení reklamace. Po krátké době nás výrobce kontaktoval, že si sice stále stojí za svým, že paní Jana baterii zničila sama, ale že než by riskoval soudní spor, raději paní Janě vrací kupní cenu poničené sprchové baterie v plné výši 4 266,- Kč. Paní Jana nám pak přiznala, že bez nás by pravděpodobně na další tahanice rezignovala a prostě by si koupila baterii novou. Opět se tak ukázalo, jakou sílu má profesionál na Vaší straně.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Opravy auta nejsou zrovna nejlevnější záležitostí. Přesvědčil se o tom i pan Franta, který měl podle servisu zaplatit až 100.000 Kč. Tato suma ho sice překvapila, ale nepolekala. Spoléhal totiž na to, že mu pojišťovna s platbou pomůže. Realita byla ovšem jiná.

Celý článek
Před týdnem

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Když se s dodavatelem domluvíte na fixní cenu za plyn, máte to za to, že to tak bude. Vždyť je to přece ve smlouvě, říkáte si. Takovou představu měl i pan Ladislav, který poctivě platil domluvené měsíční zálohy. Jenže v tom se spletl.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak nepřijít o body (a peníze)

Jak nepřijít o body (a peníze)

Kdo chce řidiče bít, hůl si vždy najde. Byla to pravda i v případě pana Filipa, který byl neprávem obviněný ze závažného přestupku. Ještě že měl po svém boku advokáty D.A.S., kteří se nemilosrdných úředníků nezalekli.

Celý článek