Za vše může zákazník

Jan. 30, 2019

Koupelnu chce mít hezkou a čistou každý. Ať už kvůli hygieně, či kvůli osobnímu pocitu. V rámci drobné rekonstrukce si paní Jana pořídila novou sprchovou baterii. Ta však po nějaké chvíli úplně změnila barvu a začala reznout. Její reklamace však uznána nebyla. Prý se o baterii špatně starala.

Nový sprchový kout si žádal i novou baterii. A ačkoliv se o ni paní Jana starala přesně podle návodu, chrom celý zčernal a objevily se na něm známky začínající koroze. Nejprve reklamovala baterii v prodejně, kde ji zakoupila, ale tam paní Janu odkázali přímo na výrobce. To se jí sice nezdálo, ale přesto výrobce kontaktovala. Ten po ní požadoval, aby baterii odmontovala a baterii mu poslala, což nakonec opravdu udělala.

Po třech týdnech výrobce paní Janě baterii vrátil s vyjádřením, že reklamaci zamítá, protože dle jeho názoru za poškození baterie může špatná péče a zacházení. Zkrátka že si za zničení může sama. To pro paní Janu už ale byla opravdu poslední kapka a předala celou věc k řešení naší pojišťovně právní ochrany.

Obratem jsme výrobce kontaktovali s výzvou a žádali jej o přezkoumání vyřízení reklamace. Po krátké době nás výrobce kontaktoval, že si sice stále stojí za svým, že paní Jana baterii zničila sama, ale že než by riskoval soudní spor, raději paní Janě vrací kupní cenu poničené sprchové baterie v plné výši 4 266,- Kč. Paní Jana nám pak přiznala, že bez nás by pravděpodobně na další tahanice rezignovala a prostě by si koupila baterii novou. Opět se tak ukázalo, jakou sílu má profesionál na Vaší straně.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek