Za vše může zákazník

Jan. 30, 2019

Koupelnu chce mít hezkou a čistou každý. Ať už kvůli hygieně, či kvůli osobnímu pocitu. V rámci drobné rekonstrukce si paní Jana pořídila novou sprchovou baterii. Ta však po nějaké chvíli úplně změnila barvu a začala reznout. Její reklamace však uznána nebyla. Prý se o baterii špatně starala.

Nový sprchový kout si žádal i novou baterii. A ačkoliv se o ni paní Jana starala přesně podle návodu, chrom celý zčernal a objevily se na něm známky začínající koroze. Nejprve reklamovala baterii v prodejně, kde ji zakoupila, ale tam paní Janu odkázali přímo na výrobce. To se jí sice nezdálo, ale přesto výrobce kontaktovala. Ten po ní požadoval, aby baterii odmontovala a baterii mu poslala, což nakonec opravdu udělala.

Po třech týdnech výrobce paní Janě baterii vrátil s vyjádřením, že reklamaci zamítá, protože dle jeho názoru za poškození baterie může špatná péče a zacházení. Zkrátka že si za zničení může sama. To pro paní Janu už ale byla opravdu poslední kapka a předala celou věc k řešení naší pojišťovně právní ochrany.

Obratem jsme výrobce kontaktovali s výzvou a žádali jej o přezkoumání vyřízení reklamace. Po krátké době nás výrobce kontaktoval, že si sice stále stojí za svým, že paní Jana baterii zničila sama, ale že než by riskoval soudní spor, raději paní Janě vrací kupní cenu poničené sprchové baterie v plné výši 4 266,- Kč. Paní Jana nám pak přiznala, že bez nás by pravděpodobně na další tahanice rezignovala a prostě by si koupila baterii novou. Opět se tak ukázalo, jakou sílu má profesionál na Vaší straně.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek