Zatoulané francouzské pokuty

Aug. 17, 2020

Francie je krásná země, do které se turisti jenom hrnou. Tamní pošta ovšem tak dobrou pověst nemá. Zatoulaná úřední psaní nejsou výjimkou, která následně vede k výraznému navýšení pokuty bez vědomí adresáta. Víte, jak se v takové situaci bránit?

Každý z nás si občas postěžuje na poštu – někdy dopisy přijdou později, jindy se zatoulají, v některých případech zase pro ně musíme dojít až na pobočku, protože pošťák se neobtěžoval zazvonit na zvonek. Pokud se však jedná o úřední dopisy, pak máme jistotu, že se nám dostanou do rukou včas.

Takové štěstí ovšem nemají někteří naši západoevropští sousedi, kterým instituce posílají důležitá psaní a dopisy bez doporučení. Ptáte se, kde že je tohle možné? Příkladem může být Francie. Pokud vás francouzský radar chytí za rychlou jízdu, je vám domů posláno oznámení s pokutou.

Problémem je to, že v mnoha případech se takové úřední psaní podaří poštovní službě ztratit a člověk pak obdrží po nějaké době upomínku, ve které je vyzván k zaplacení zhruba trojnásobné částky. Jak se bránit? V takové situaci přichází do hry právníci D.A.S., kteří za klienta podají odvolání. Klient sice zaplatí kauci ve výši požadované pokuty, ale během několika týdnů se obvykle ozve francouzský prokurátor, který oznámí vrácení pokuty na původní výši.

První krok je tedy za námi a zbývá požádat jiný úřad o vyplacení částky, o kterou klientem zaplacená kauce pokutu převyšuje. Tuto situaci ovšem často komplikuje neochota francouzských úředníků i složitost portálů, přes které se podává odvolání. S námi se však klient nemá čeho obávat – díky našemu odhodlání poprat se jak s nespolehlivostí poštovních služeb, tak s labyrintem francouzské právní teorie i praxe, šetříme desítkám klientů tisíce eur. Ať už jste ve Francii, Německu, nebo kdekoliv jinde, na nás se můžete spolehnout.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Ředitel versus starosta

Ředitel versus starosta

Když se dva lidé nepohodnou, nejlepším řešením je vzájemná dohoda. Přesně takhle to měl vyřešit pan starosta s panem ředitelem. Místo toho si ale vybral zákeřnější cestu – a to osobní pomstu. Jak D.A.S. zasáhla proti jeho nečestným praktikám?

Celý článek
Před týdnem

Třikrát opravovaná televize

Třikrát opravovaná televize

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Koukej, tady je zelená karta

Koukej, tady je zelená karta

Říká se, že lež má krátké nohy. Toto rčení se potvrdilo i při řešení případu pana Davida, kterého obalamutila jeho bývalá přítelkyně. Naštěstí měl po svém boku šikovné právníky, s nimiž situace nabrala nový směr.

Celý článek