Zpropadené autíčko na ovládání

June 14, 2021

Když jde o peníze, prodejci dokážou být pěkně vychytralí. Přesvědčil se o tom i pan Václav, který se rozhodl svému synovi nadělit autíčko na ovládání. Vidina hezky strávených odpoledne v rodinném kruhu se však velmi rychle rozplynula.

Malý Tonda, syn pan Václava, byl odjakživa vášnivý milovník autíček. Doma jich měl celou řadu, ale žádné na ovládání, což svému tatínkovi neustále připomínal. A protože se blížily jeho narozeniny, pan Václav se rozhodl Tondovi jeho velký sen splnit – vyhlídl si jeden nablyštěný sportovní model a ihned ho z e-shopu objednal. 

 

Radost byla zpočátku veliká, bohužel ale netrvala dlouho. Po nějakém čase totiž přestalo fungovat, a tak panu Václavovi nezbylo nic jiného než jej reklamovat. „Snad nám ho brzy vymění,“ řekl si sám pro sebe a poslal auto zpátky k prodejci. K jeho radosti reklamace proběhla v pořádku a malý Tonda mohl zase začít řádit. Ani tentokrát to netrvalo dlouho a nastal další problém – auto se opět rozbilo. „To je teda zvláštní,“ pomyslel si zklamaný pan Václav. Jak to celé pokračovalo? 

 

Reklamace byla sice prodejcem zamítnuta, protože prý závada byla způsobena běžným opotřebením motoru. Prodejce ale zároveň uvedl, že závadu zdarma opraví. Celá tato nešťastná situace se následně opakovala znovu s naprosto stejným výsledkem. „Už to začíná být podezřelé,“ řekl naštvaně pan Václav, který se domníval, že se jedná o špinavou strategii e-shopu, jak se vyhnout placení a dalším povinnostem. Povolal tedy do boje právníky D.A.S. 

Na základě společné porady pan Václav reklamoval autíčko už počtvrté, ale tentokrát požadoval odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Co na to prodejce? Nejdřív se snažil ze svých závazků vykroutit, když ale viděl, že jeho neoblomný zákazník má na své straně právní pomoc, rychle otočil. Netrvalo dlouho a vykutálený majitel e-shopu vrátil plnou kupní cenu zpět na účet pana Václava. Na základě další právní výzvy pak neochotně doplatil i náklady na poštovné, které pan Václav musel v rámci všech reklamací vynaložit.  

Nakonec vše nabralo šťastný konec. Za vrácené peníze pan Václav koupil nové autíčko s vědomím, že kdyby se naskytl znovu problém, už ví, na koho se obrátit. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek