Zpropadené autíčko na ovládání

June 14, 2021

Když jde o peníze, prodejci dokážou být pěkně vychytralí. Přesvědčil se o tom i pan Václav, který se rozhodl svému synovi nadělit autíčko na ovládání. Vidina hezky strávených odpoledne v rodinném kruhu se však velmi rychle rozplynula.

Malý Tonda, syn pan Václava, byl odjakživa vášnivý milovník autíček. Doma jich měl celou řadu, ale žádné na ovládání, což svému tatínkovi neustále připomínal. A protože se blížily jeho narozeniny, pan Václav se rozhodl Tondovi jeho velký sen splnit – vyhlídl si jeden nablyštěný sportovní model a ihned ho z e-shopu objednal. 

 

Radost byla zpočátku veliká, bohužel ale netrvala dlouho. Po nějakém čase totiž přestalo fungovat, a tak panu Václavovi nezbylo nic jiného než jej reklamovat. „Snad nám ho brzy vymění,“ řekl si sám pro sebe a poslal auto zpátky k prodejci. K jeho radosti reklamace proběhla v pořádku a malý Tonda mohl zase začít řádit. Ani tentokrát to netrvalo dlouho a nastal další problém – auto se opět rozbilo. „To je teda zvláštní,“ pomyslel si zklamaný pan Václav. Jak to celé pokračovalo? 

 

Reklamace byla sice prodejcem zamítnuta, protože prý závada byla způsobena běžným opotřebením motoru. Prodejce ale zároveň uvedl, že závadu zdarma opraví. Celá tato nešťastná situace se následně opakovala znovu s naprosto stejným výsledkem. „Už to začíná být podezřelé,“ řekl naštvaně pan Václav, který se domníval, že se jedná o špinavou strategii e-shopu, jak se vyhnout placení a dalším povinnostem. Povolal tedy do boje právníky D.A.S. 

Na základě společné porady pan Václav reklamoval autíčko už počtvrté, ale tentokrát požadoval odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Co na to prodejce? Nejdřív se snažil ze svých závazků vykroutit, když ale viděl, že jeho neoblomný zákazník má na své straně právní pomoc, rychle otočil. Netrvalo dlouho a vykutálený majitel e-shopu vrátil plnou kupní cenu zpět na účet pana Václava. Na základě další právní výzvy pak neochotně doplatil i náklady na poštovné, které pan Václav musel v rámci všech reklamací vynaložit.  

Nakonec vše nabralo šťastný konec. Za vrácené peníze pan Václav koupil nové autíčko s vědomím, že kdyby se naskytl znovu problém, už ví, na koho se obrátit. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek