Zpropadené autíčko na ovládání

14. června 2021

Když jde o peníze, prodejci dokážou být pěkně vychytralí. Přesvědčil se o tom i pan Václav, který se rozhodl svému synovi nadělit autíčko na ovládání. Vidina hezky strávených odpoledne v rodinném kruhu se však velmi rychle rozplynula.

Malý Tonda, syn pan Václava, byl odjakživa vášnivý milovník autíček. Doma jich měl celou řadu, ale žádné na ovládání, což svému tatínkovi neustále připomínal. A protože se blížily jeho narozeniny, pan Václav se rozhodl Tondovi jeho velký sen splnit – vyhlídl si jeden nablyštěný sportovní model a ihned ho z e-shopu objednal. 

 

Radost byla zpočátku veliká, bohužel ale netrvala dlouho. Po nějakém čase totiž přestalo fungovat, a tak panu Václavovi nezbylo nic jiného než jej reklamovat. „Snad nám ho brzy vymění,“ řekl si sám pro sebe a poslal auto zpátky k prodejci. K jeho radosti reklamace proběhla v pořádku a malý Tonda mohl zase začít řádit. Ani tentokrát to netrvalo dlouho a nastal další problém – auto se opět rozbilo. „To je teda zvláštní,“ pomyslel si zklamaný pan Václav. Jak to celé pokračovalo? 

 

Reklamace byla sice prodejcem zamítnuta, protože prý závada byla způsobena běžným opotřebením motoru. Prodejce ale zároveň uvedl, že závadu zdarma opraví. Celá tato nešťastná situace se následně opakovala znovu s naprosto stejným výsledkem. „Už to začíná být podezřelé,“ řekl naštvaně pan Václav, který se domníval, že se jedná o špinavou strategii e-shopu, jak se vyhnout placení a dalším povinnostem. Povolal tedy do boje právníky D.A.S. 

Na základě společné porady pan Václav reklamoval autíčko už počtvrté, ale tentokrát požadoval odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Co na to prodejce? Nejdřív se snažil ze svých závazků vykroutit, když ale viděl, že jeho neoblomný zákazník má na své straně právní pomoc, rychle otočil. Netrvalo dlouho a vykutálený majitel e-shopu vrátil plnou kupní cenu zpět na účet pana Václava. Na základě další právní výzvy pak neochotně doplatil i náklady na poštovné, které pan Václav musel v rámci všech reklamací vynaložit.  

Nakonec vše nabralo šťastný konec. Za vrácené peníze pan Václav koupil nové autíčko s vědomím, že kdyby se naskytl znovu problém, už ví, na koho se obrátit. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek