Právní ochrana pro vozidla právní ochrana

Právní ochrana pro vozidla

Nonstop právní služby pro každého, kdo vlastní vozidlo, a také pro ty, kterým ho půjčuje

Bráníme Lukáše před neférovými prodejci

Bráníme Lukáše před neoprávněnými pokutami

Pomáháme Lukášovi s vymáháním odškodnění od neukázněných řidičů

  • Když vás obviní z přestupku v dopravě
  • Když vás obviní ze zavinění dopravní nehody
  • Když máte problém s reklamací nového nebo ojetého vozu
  • Když vám někdo způsobí škodu a nemá se k jejímu uhrazení
  • Když vám pojišťovna nevyplatí nebo sníží plnění
  • Příběhy
    našich klientů

    6 příběhů
    se šťastným koncem

    Příběhy našich klientů
  • Milan

    Neznámý řidič mi naboural auto. Nehodu vyšetřovala policie a viníka se jí podařilo odhalit. Již od počátku mi bylo jasné, že pojišťovna viníka nehody nebude příliš ochotna převzít odpovědnost za svého pojištěného, jelikož opakovaně požadovala již jednou dodané podklady. Celé šetření události se tím jen protahovalo a výsledek se zdál být nejistý. Auto potřebuji každý den, proto jsem požadoval vyřízení celé záležitosti co nejdříve. D.A.S. celou záležitost převzala a za velmi krátkou dobu přinutila pojišťovnu k plnění, díky kterému jsem mohl auto opravit a bezproblémově používat.

  • Jakub

    Pravidelně myji své auto v blízké myčce. Během poslední návštěvy jsem po výjezdu zjistil, že celá jedna strana auta je poškrábaná. Ihned jsem zašel za obsluhou a škodu nahlásil. Obsluha však konstatovala, že je to jen moje vina, protože jsem do myčky špatně najel. D.A.S. mi nejprve poskytla nutné rady a následně celou záležitost postoupila advokátovi. Zjistilo se, že mycí stroj byl špatně seřízen, a proto došlo k poškrábání vozu. Díky tomu jsem získal patřičnou kompenzaci.

  • Michal

    Po čtyřech měsících od koupě začalo mé nové auto cukat a projevila se závada v elektronice. Zajel jsem k prodejci, který auto přijal do reklamace a závadu odstranil. Po několika dnech se však závada objevila znovu. Opět jsem ji reklamoval. Takto se vše opakovalo několikrát a já jsem prodejci namítal, že vozidlo již nikdy nebude bezproblémové a že preferuji jiné řešení než pravidelné opravy. O tom prodejce nechtěl ani slyšet. Do jednání s prodejcem vstoupila D.A.S. Znaleckým posudkem se prokázalo, že vůz trpí tolika závadami, díky kterým nemůže být již nikdy řádně užíván. Na tyto argumenty prodejce zareagoval a vrátil mi kupní cenu.

  • Filip

    V pátek jsem po práci spěchal ke svému autu, abych byl co nejdříve doma. Jenže na místě, kde jsem ráno zaparkoval, auto nebylo. Volal jsem na policii a tam mi bylo řečeno, že vůz odtáhli kvůli čištění ulic. Informace o čištění nebyly nikde zveřejněny a čištěné úseky nebyly označeny žádným dopravním značením. Proto jsem s odtahem a udělenou pokutou nesouhlasil. D.A.S. pověřila vyřizováním mého případu advokáta, který prokázal, že čištění ulic nebylo řádně oznámeno a označeno, a proto byly pokuta i odtah neoprávněné.

  • Daniel

    Silnice vedoucí k mé k babičce je známá svým nerovným povrchem. Je proto nutné jezdit téměř krokem, aby nedošlo k poškození vozidla. Během jedné cesty jsem však i při takto pomalé jízdě auto poškodil. Výtluky se sice nezvětšily, ale cestáři začali s opravou a udělali několik zásahů, které se projevily propadem vozovky. Chybělo však značení i jakékoli upozornění na práce na vozovce. Poškození mého vozu v autoservisu vyčíslili na částku 30 000 Kč, kterou mi majitel komunikace odmítl uhradit. Vybral jsem si advokáta, kterého D.A.S. pověřila mým zastupováním. Podařilo se mu prokázat, že propad silnice nebyl označen a že jsem rychlost jízdy přizpůsobil stavu vozovky. Majitel komunikace mi nakonec musel škodu uhradit.

  • Tomáš

    Během poslední výměny oleje v mém voze mi ze servisu zavolali, že v motoru nalezli vadnou součástku, kterou je třeba vyměnit. Souhlasil jsem. To jsem ale netušil, že oprava bude stát 25 000 Kč. Když jsem po servisu žádal vysvětlení, proč je částka tak vysoká, nebylo mi poskytnuto. Jediné, co je zajímalo, byla úhrada platby za provedenou opravu. Na mou žádost vstoupila D.A.S. do sporu se servisem a následně zjistila, že oprava motoru nebyla nutná. Jednalo se pouze o výmysl zaměstnanců servisu, který mě měl stát více peněz.

Příběhy
našich klientů

6 příběhů
se šťastným koncem

5 minut Příběhy našich klientů

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Milan

Milan

Neznámý řidič mi naboural auto. Nehodu vyšetřovala policie a viníka se jí podařilo odhalit. Již od počátku mi bylo jasné, že pojišťovna viníka nehody nebude příliš ochotna převzít odpovědnost za svého pojištěného, jelikož opakovaně požadovala již jednou dodané podklady. Celé šetření události se tím jen protahovalo a výsledek se zdál být nejistý. Auto potřebuji každý den, proto jsem požadoval vyřízení celé záležitosti co nejdříve. D.A.S. celou záležitost převzala a za velmi krátkou dobu přinutila pojišťovnu k plnění, díky kterému jsem mohl auto opravit a bezproblémově používat.

Jakub

Jakub

Pravidelně myji své auto v blízké myčce. Během poslední návštěvy jsem po výjezdu zjistil, že celá jedna strana auta je poškrábaná. Ihned jsem zašel za obsluhou a škodu nahlásil. Obsluha však konstatovala, že je to jen moje vina, protože jsem do myčky špatně najel. D.A.S. mi nejprve poskytla nutné rady a následně celou záležitost postoupila advokátovi. Zjistilo se, že mycí stroj byl špatně seřízen, a proto došlo k poškrábání vozu. Díky tomu jsem získal patřičnou kompenzaci.

Michal

Michal

Po čtyřech měsících od koupě začalo mé nové auto cukat a projevila se závada v elektronice. Zajel jsem k prodejci, který auto přijal do reklamace a závadu odstranil. Po několika dnech se však závada objevila znovu. Opět jsem ji reklamoval. Takto se vše opakovalo několikrát a já jsem prodejci namítal, že vozidlo již nikdy nebude bezproblémové a že preferuji jiné řešení než pravidelné opravy. O tom prodejce nechtěl ani slyšet. Do jednání s prodejcem vstoupila D.A.S. Znaleckým posudkem se prokázalo, že vůz trpí tolika závadami, díky kterým nemůže být již nikdy řádně užíván. Na tyto argumenty prodejce zareagoval a vrátil mi kupní cenu.

Filip

Filip

V pátek jsem po práci spěchal ke svému autu, abych byl co nejdříve doma. Jenže na místě, kde jsem ráno zaparkoval, auto nebylo. Volal jsem na policii a tam mi bylo řečeno, že vůz odtáhli kvůli čištění ulic. Informace o čištění nebyly nikde zveřejněny a čištěné úseky nebyly označeny žádným dopravním značením. Proto jsem s odtahem a udělenou pokutou nesouhlasil. D.A.S. pověřila vyřizováním mého případu advokáta, který prokázal, že čištění ulic nebylo řádně oznámeno a označeno, a proto byly pokuta i odtah neoprávněné.

Daniel

Daniel

Silnice vedoucí k mé k babičce je známá svým nerovným povrchem. Je proto nutné jezdit téměř krokem, aby nedošlo k poškození vozidla. Během jedné cesty jsem však i při takto pomalé jízdě auto poškodil. Výtluky se sice nezvětšily, ale cestáři začali s opravou a udělali několik zásahů, které se projevily propadem vozovky. Chybělo však značení i jakékoli upozornění na práce na vozovce. Poškození mého vozu v autoservisu vyčíslili na částku 30 000 Kč, kterou mi majitel komunikace odmítl uhradit. Vybral jsem si advokáta, kterého D.A.S. pověřila mým zastupováním. Podařilo se mu prokázat, že propad silnice nebyl označen a že jsem rychlost jízdy přizpůsobil stavu vozovky. Majitel komunikace mi nakonec musel škodu uhradit.

Tomáš

Tomáš

Během poslední výměny oleje v mém voze mi ze servisu zavolali, že v motoru nalezli vadnou součástku, kterou je třeba vyměnit. Souhlasil jsem. To jsem ale netušil, že oprava bude stát 25 000 Kč. Když jsem po servisu žádal vysvětlení, proč je částka tak vysoká, nebylo mi poskytnuto. Jediné, co je zajímalo, byla úhrada platby za provedenou opravu. Na mou žádost vstoupila D.A.S. do sporu se servisem a následně zjistila, že oprava motoru nebyla nutná. Jednalo se pouze o výmysl zaměstnanců servisu, který mě měl stát více peněz.

Pro kompletní pokrytí nabízíme
také doplňkové připojištění

  • Souprava Možnost právní ochrany návěsu nebo přívěsu připojeného k vozidlu, například u sporů souvisejících s pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou na přepravovaném nákladu.

Časté dotazy

Pokud způsobím nehodu se zraněním, budete mě zastupovat?

Ano, pokud nebude nehoda způsobena úmyslně nebo pod vlivem návykové látky či alkoholu.

Je chráněno i vozidlo mé manželky?

Právní ochrana se vztahuje na vozidlo, které je uvedeno ve smlouvě. V případě, že vlastníte více vozidel, doporučujeme sjednat právní ochranu pro každé z nich.

Pomůžete mi v případě, kdy dostanu pokutu za překročení rychlosti?

Ano, pokud bude skutek řešen pro spáchání nedbalostního přestupku, pomůžeme.

Mohu využít právní ochranu i v případě, že mi po nehodě havarijní pojišťovna odmítne plnění?

Ano, v případě, že pojišťovna odmítne plnění, jsme připraveni se případem zabývat a prověřit všechny okolnosti, případně i vyvolat soudní řízení.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 11 měsíci

Parťák, který je s vámi u každého kroku

Parťák, který je s vámi u každého kroku

Víte, co dělat, když se připletete do autonehody? Pan Zdeněk byl na vážkách, proto se hned po incidentu obrátil na D.A.S. A dobře udělal. Asistence, právní rady a zajištění komunikace s pojišťovnou vám ušetří nejen mnoho časů, ale také nervů.

Celý článek
Před 4 měsíci

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek

Dejte vědět o této stránce přátelům