2+1 porouchaný spotřebič

12. června 2023

Na první pohled výhodná koupě, na druhý pohled jeden velký problém. Pan Ladislav měl plné ruce práce s tím, aby si poradil s neférovým jednáním prodejce domácích spotřebičů. Naštěstí měl sjednané pojištění D.A.S., a tak na řešení problémů nebyl sám.

Spotřebiče do domácnosti nejsou zrovna levnou záležitostí. A když máte možnost využít slevu, měli byste do toho jít. To bylo přesvědčení pana Ladislava, který se nechal zlákat marketingovou akcí 2+1 v jednom nejmenovaném elektro obchodě. A že nakoupil opravdu ve velkém. Pořídil si zbrusu novou ledničku, pračku a televizi dostal v rámci akce zcela zdarma. „To jsem to ale dobře vybral,“ radoval se z výhodného nákupu. Jeho nadšení mu ale dlouho nevydrželo. 

Po rozbalení spotřebičů zjistil, že pračka má podstatnou vadu, což také okamžitě nahlásil prodejci. „Nebojte se, technik se k vám za pár dní staví a všechno vyřeší,“ chlácholil pana Ladislava. Jenže to se nestalo. Brzy poté mu prodejce sdělil, že náhradní díl do pračky bude k dispozici až v únoru dalšího roku. „Tak dlouho tedy čekat nehodlám,“ řekl naštvaný pan Ladislav a požádal o odstoupení od kupní smlouvy. Prodejce mu dal na výběr 3 možnosti: 

  1. Vrácení všech zakoupených spotřebičů a celé částky. 

  1. Voucher na novou pračku. 

  1. Vrácení pračky, kterou se doplatí cena televize, a rozdíl se zákazníkovi vrátí na účet. 

Jenže pan Ladislav nesouhlasil ani s jednou variantou. Jediné, co chtěl, bylo vrátit pračku a získat za ni peníze zpátky. Prodávající stále trval na svém – v podmínkách akce si totiž našel informaci, že v případě částečného odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu (tj. pouze ohledně určitého produktu), platí, že zákazník nesplnil podmínky pro uplatnění slevy.  

V tuto chvíli se do situace museli vložit právníci D.A.S. „Klient neodstoupil od kupní smlouvy bez uvedení důvodu. Byl donucený odstoupit v důsledku nemožnosti řádného a včasného vyřízení reklamace ze strany prodávajícího – kdy nebyla možná oprava ani výměna výrobku v zákonné lhůtě pro vyřízení reklamace,“ argumentovali právníci.  

Co na to prodejce? Ten pod palbou důkazů už neměl co říct, a nakonec své rozhodnutí přehodnotil. Netrvalo dlouho a panu Ladislavovi vrátil na účet 20.990 Kč, což byla plná kupní cena pračky. „Perfektní práce, pánové,“ pochválil právníky a za vrácené peníze si šel hned pořídit novou a tentokrát funkční pračku. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Co dělat, když vám soused zabarikáduje příjezdovou cestu

Co dělat, když vám soused zabarikáduje příjezdovou cestu

Sousedy a rodinu si bohužel nevybíráme. A že takové spory většinou nemají hladký průběh, může potvrdit i paní Katka, která narazila na opravdu zahořklého obyvatele vedlejšího domu. Situace se vyhrotila natolik, že musela zavolat na pomoc advokáty z D.A.S.

Celý článek
Před týdnem

Co byste neudělali pro svého domácího mazlíčka

Co byste neudělali pro svého domácího mazlíčka

Máte doma čtyřnohého parťáka? Pak jste určitě slyšeli o možnosti pojištění pro zvířata. Jedné takové nabídky využila i paní Anička. Když to potřebovala nejvíce, pojišťovna se k ní otočila zády. Advokáti D.A.S. ji ale ve štychu nenechali.

Celý článek
Před 2 týdny

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Opravy auta nejsou zrovna nejlevnější záležitostí. Přesvědčil se o tom i pan Franta, který měl podle servisu zaplatit až 100.000 Kč. Tato suma ho sice překvapila, ale nepolekala. Spoléhal totiž na to, že mu pojišťovna s platbou pomůže. Realita byla ovšem jiná.

Celý článek