Aspoň se prý na motorce v zimě otuží

Nov. 15, 2017

Jedni je milují, druzí k smrti nenávidí. Motorkáři jsou trnem v oku mnoha řidičů. A některých pojišťoven zřejmě také. Například pojišťovna pana Antonína by ho klidně poslala v mínus deseti stupních na silnici, jen aby mu nemusela hradit škodu z nehody, kterou ani nezpůsobil. Logické argumenty odmítala, nebyla s ní kloudná řeč.

Dobrá práce nečíhá za každým keřem a občas je potřeba kvůli ní projet hned celou alejí. Pan Antonín do svého zaměstnání dojížděl denně, a tak když ho v zimních měsících nabourali a jeho vůz musel na deset dní do servisu, vypůjčil si vůz náhradní. Z povinného ručení viníka mu pojišťovna uhradila opravu vozu a situaci považovala za vyřízenou. Náklady na náhradní vůz pojišťovna vyplatit odmítala, protože pan Antonín vlastnil ještě dvě další motorová vozidla, a tudíž si náhradní vůz vůbec půjčovat nemusel. Jenže tak jednoduché to zase nebylo.

Pan Antonín pojišťovně potvrdil, že dvě další motorová vozidla skutečně má. Vysvětlil však, že jedním z nich je sportovní motocykl, který vzhledem k počasí k dopravě používat nemohl, a druhým je vůz, který používají jeho rodiče ke každodennímu dojíždění k lékaři a bez kterého se neobejdou. Pojišťovně se dodatečné informace od pana Antonína nezdály, argumenty odmítla uznat a o celém případu se dále nechtěla bavit.

Vyzvali jsme pojišťovnu k přehodnocení stanoviska. Apelovali jsme především na morální aspekt věci. Podle našeho názoru není možné nelze po panu Antonínovi požadovat, aby v zimních měsících používal k nutným cestám motocykl, ani ho nutit, aby odebral svým rodičům vůz, na kterém jsou závislí. Pojišťovna si vyžádala čestná prohlášení od rodičů pana Antonína, že vůz potřebují a používají. Po jejich obdržení panu Antonínovi obratem uhradila náklady na pronájem náhradního vozidla v plné výši.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek