Aspoň se prý na motorce v zimě otuží

Nov. 15, 2017

Jedni je milují, druzí k smrti nenávidí. Motorkáři jsou trnem v oku mnoha řidičů. A některých pojišťoven zřejmě také. Například pojišťovna pana Antonína by ho klidně poslala v mínus deseti stupních na silnici, jen aby mu nemusela hradit škodu z nehody, kterou ani nezpůsobil. Logické argumenty odmítala, nebyla s ní kloudná řeč.

Dobrá práce nečíhá za každým keřem a občas je potřeba kvůli ní projet hned celou alejí. Pan Antonín do svého zaměstnání dojížděl denně, a tak když ho v zimních měsících nabourali a jeho vůz musel na deset dní do servisu, vypůjčil si vůz náhradní. Z povinného ručení viníka mu pojišťovna uhradila opravu vozu a situaci považovala za vyřízenou. Náklady na náhradní vůz pojišťovna vyplatit odmítala, protože pan Antonín vlastnil ještě dvě další motorová vozidla, a tudíž si náhradní vůz vůbec půjčovat nemusel. Jenže tak jednoduché to zase nebylo.

Pan Antonín pojišťovně potvrdil, že dvě další motorová vozidla skutečně má. Vysvětlil však, že jedním z nich je sportovní motocykl, který vzhledem k počasí k dopravě používat nemohl, a druhým je vůz, který používají jeho rodiče ke každodennímu dojíždění k lékaři a bez kterého se neobejdou. Pojišťovně se dodatečné informace od pana Antonína nezdály, argumenty odmítla uznat a o celém případu se dále nechtěla bavit.

Vyzvali jsme pojišťovnu k přehodnocení stanoviska. Apelovali jsme především na morální aspekt věci. Podle našeho názoru není možné nelze po panu Antonínovi požadovat, aby v zimních měsících používal k nutným cestám motocykl, ani ho nutit, aby odebral svým rodičům vůz, na kterém jsou závislí. Pojišťovna si vyžádala čestná prohlášení od rodičů pana Antonína, že vůz potřebují a používají. Po jejich obdržení panu Antonínovi obratem uhradila náklady na pronájem náhradního vozidla v plné výši.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek