Ať v tom prý nedělá maďarský guláš

July 17, 2017

Zahraniční vozovky jsou plné silničních pirátů – zůstanu raději doma v bezpečí! Určitě? I doma totiž můžete narazit na pořádné problémy. Jako pan Josef, majitel autodopravy. Během cesty po Čechách do jeho vozu naboural maďarský řidič. Jeho česká pojišťovna o řešení samozřejmě nechtěla ani slyšet – viník je přece jasný. Jenže jak postupovat, když jméno maďarské pojišťovny neuměl pan Josef skoro ani vyslovit?

Čeští autodopravci se těší v Evropě velké oblibě. Pro české řidiče to znamená řadu příležitostí pro rozvoj podnikání, ale také starosti spojené s orientací v cizích právních úpravách. Pan Josef se pro všechny případy dobře připravil a jak se ukázalo, udělal dobře. Když totiž jeden s jeho řidičů odjel s nákladem, stal se účastníkem dopravní nehody, kterou způsobil maďarský řidič kamionu.

Řidič pana Josefa zprvu neměl v úmyslu volat policii, neboť se škoda na voze nezdála být nijak vysoká. Ovšem pak se na žádost pana Josefa přímo spojil s naší nonstop linkou, kde jsme mu poradili, aby policii raději kontaktoval. Spolu s řádně vyplněným záznamem o dopravní nehodě, fotodokumentací a čestným prohlášením svědka tak měl k dispozici i zápis policie, což přišlo vhod zejména tehdy, když se ukázalo, že oprava bude stát téměř pětinásobek jeho původního odhadu.

Obrátili jsme se na Českou kancelář pojistitelů a zjistili škodního zástupce maďarské pojišťovny viníka nehody. Doložili jsme veškerou dokumentaci, kterou pořídil řidič pana Josefa, a požádali o úhradu opravy vozidla. Maďarská pojišťovna poslala peníze do třech týdnů v plné výši. A panu Josefovi nestálo podnikání déle, než to bylo nutné.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek