Bez placení by to nešlo

Nov. 14, 2018

Náš klient provozuje automobilovou nákladní dopravu. A jako každý podnikatel občas narazí na zákazníka, který se k placení zrovna dvakrát nemá a jen dokola omílá, že peníze už odeslal, že je odešle zítra a další bezduché výmluvy.

Významná přepravní společnost, říkejme jí třeba Haades, a.s., která je naším klientem, obstarala pro svého zákazníka v průběhu pěti měsíců dopravu stovek tun písku z Mělníka do Drážďan. Dle dohody společnost Haades, a.s. každý měsíc vystavila svému zákazníkovi fakturu odpovídající přepravenému množství materiálu. Celkem se jednalo o částku 356 953,46 Kč bez DPH. Zákazník se však k placení neměl.

Nejprve se společnost Haades, a.s. snažila vše vyřešit sama. Opakovaně kontaktovala svého zákazníka s žádostmi a výzvami k úhradě dlužných faktur. Dokonce nabídla svému zákazníkovi i splátkový kalendář. Jediné, čeho se jí však dostalo, byly nekonečné výmluvy a sliby. To už ale našemu klientovi došla trpělivost a předal své pohledávky k vymáhání nám.

Seznámili jsme se s podklady, které nám společnost Haades, a.s. poskytla, a obratem jsme dlužníkovi poslali předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu a upozornili ho, že v případě jejího neuposlechnutí nebudeme váhat s podáním žaloby. Všechna naše tvrzení jsme podepřeli nevyvratitelnými důkazy, ze kterých existence dluhu vyplývala. Netrvalo ani dva týdny a společnost Haades, a.s. nás kontaktovala, že jí dlužník uhradil první dvě dlužné faktury a požádal ji o možnost zaplatit zbytek závazku ve splátkách. Náš klient vyšel svému dlužníkovi vstříc a ten svůj slib z obavy ze soudního sporu tentokrát už dodržel.

Občas totiž prostě stačí, když se máte ve svém podnikání o koho opřít, tak proč ne o D.A.S.?

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek