Bez placení by to nešlo

Nov. 14, 2018

Náš klient provozuje automobilovou nákladní dopravu. A jako každý podnikatel občas narazí na zákazníka, který se k placení zrovna dvakrát nemá a jen dokola omílá, že peníze už odeslal, že je odešle zítra a další bezduché výmluvy.

Významná přepravní společnost, říkejme jí třeba Haades, a.s., která je naším klientem, obstarala pro svého zákazníka v průběhu pěti měsíců dopravu stovek tun písku z Mělníka do Drážďan. Dle dohody společnost Haades, a.s. každý měsíc vystavila svému zákazníkovi fakturu odpovídající přepravenému množství materiálu. Celkem se jednalo o částku 356 953,46 Kč bez DPH. Zákazník se však k placení neměl.

Nejprve se společnost Haades, a.s. snažila vše vyřešit sama. Opakovaně kontaktovala svého zákazníka s žádostmi a výzvami k úhradě dlužných faktur. Dokonce nabídla svému zákazníkovi i splátkový kalendář. Jediné, čeho se jí však dostalo, byly nekonečné výmluvy a sliby. To už ale našemu klientovi došla trpělivost a předal své pohledávky k vymáhání nám.

Seznámili jsme se s podklady, které nám společnost Haades, a.s. poskytla, a obratem jsme dlužníkovi poslali předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu a upozornili ho, že v případě jejího neuposlechnutí nebudeme váhat s podáním žaloby. Všechna naše tvrzení jsme podepřeli nevyvratitelnými důkazy, ze kterých existence dluhu vyplývala. Netrvalo ani dva týdny a společnost Haades, a.s. nás kontaktovala, že jí dlužník uhradil první dvě dlužné faktury a požádal ji o možnost zaplatit zbytek závazku ve splátkách. Náš klient vyšel svému dlužníkovi vstříc a ten svůj slib z obavy ze soudního sporu tentokrát už dodržel.

Občas totiž prostě stačí, když se máte ve svém podnikání o koho opřít, tak proč ne o D.A.S.?

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek