Dec. 5, 2022
Taky si vždycky lámete hlavu nad tím, jaký dárek pořídit? Pan Lukáš na tom byl stejně. Když konečně přišel s perfektním nápadem, všechno pokazil kurýr. Teď si naopak lámal hlavu nad tím, jak vyřešit to, že mu přišel poškozený dárek.
Pan Lukáš dlouho přemýšlel nad tím, co pořídil své mamince k svátku. Nakonec dostal skvělý nápad: „Co kdyby jí koupil sošku Buddhy jako vzpomínku na naší minulou dovolenou.“ Hned začal brouzdat na internetu, až konečně našel to, co hledal. Sošku za 594 Kč objednal a už se těšil, až ji mamince předá.
Netrvalo dlouho a balíček přišel na pobočku Zásilkovny, odkud si ho vyzvedl a chvátal domů. Jaké nepříjemné překvapení ho čekalo, když ho rozbalil. Soška Buddhy měla ulomenou hlavu. „Tak, a co teď,“ čílil se pan Lukáš. Svátek maminky se rychle blížil, a tak musel jednat. Okamžitě kontaktoval prodejce a žádal po něj reklamaci. „Je nám líto, ale balíček jste si měl hned na pobočce rozbalit a zkontrolovat, zda je vše v pořádku,“ odpálkoval ho prodejce.
Pan Lukáš to ale vzdát nechtěl, a tak zavolal do pojišťovny D.A.S. Právníci na nic nečekali a obratem začali věc řešit s prodejcem. Argumentovali tím, že zboží si pan Lukáš zkontroloval, jak jen to bylo možné (na pobočce Zásilkovně nebyl prostor, protože celý obchod byl zarovnaný zbožím), vadu oznámil okamžitě, a co je nejdůležitější, za přepravu zboží má zodpovědnost sám prodejce. Pokud se během cesty balíček poškodil, má to na svědomí on.
Co na to prodejce? Pod palbou dobrých argumentů se ocitl v úzkých. Nechtěl riskovat další právní spor, a proto se rozhodl reklamaci schválil. Za malou chvíli se pan Lukáš dočkal nové sošky Buddhy, a tentokrát vcelku. Navíc se přesvědčil o tom, že D.A.S. je tu pro něj za každé situace.