Buddha vejpůl

Dec. 5, 2022

Taky si vždycky lámete hlavu nad tím, jaký dárek pořídit? Pan Lukáš na tom byl stejně. Když konečně přišel s perfektním nápadem, všechno pokazil kurýr. Teď si naopak lámal hlavu nad tím, jak vyřešit to, že mu přišel poškozený dárek.

Pan Lukáš dlouho přemýšlel nad tím, co pořídil své mamince k svátku. Nakonec dostal skvělý nápad: „Co kdyby jí koupil sošku Buddhy jako vzpomínku na naší minulou dovolenou.“ Hned začal brouzdat na internetu, až konečně našel to, co hledal. Sošku za 594 Kč objednal a už se těšil, až ji mamince předá.  

Netrvalo dlouho a balíček přišel na pobočku Zásilkovny, odkud si ho vyzvedl a chvátal domů. Jaké nepříjemné překvapení ho čekalo, když ho rozbalil. Soška Buddhy měla ulomenou hlavu. „Tak, a co teď,“ čílil se pan Lukáš. Svátek maminky se rychle blížil, a tak musel jednat. Okamžitě kontaktoval prodejce a žádal po něj reklamaci. „Je nám líto, ale balíček jste si měl hned na pobočce rozbalit a zkontrolovat, zda je vše v pořádku,“ odpálkoval ho prodejce.  

Pan Lukáš to ale vzdát nechtěl, a tak zavolal do pojišťovny D.A.S. Právníci na nic nečekali a obratem začali věc řešit s prodejcem. Argumentovali tím, že zboží si pan Lukáš zkontroloval, jak jen to bylo možné (na pobočce Zásilkovně nebyl prostor, protože celý obchod byl zarovnaný zbožím), vadu oznámil okamžitě, a co je nejdůležitější, za přepravu zboží má zodpovědnost sám prodejce. Pokud se během cesty balíček poškodil, má to na svědomí on.  

Co na to prodejce? Pod palbou dobrých argumentů se ocitl v úzkých. Nechtěl riskovat další právní spor, a proto se rozhodl reklamaci schválil. Za malou chvíli se pan Lukáš dočkal nové sošky Buddhy, a tentokrát vcelku. Navíc se přesvědčil o tom, že D.A.S. je tu pro něj za každé situace. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek