Buddha vejpůl

5. prosince 2022

Taky si vždycky lámete hlavu nad tím, jaký dárek pořídit? Pan Lukáš na tom byl stejně. Když konečně přišel s perfektním nápadem, všechno pokazil kurýr. Teď si naopak lámal hlavu nad tím, jak vyřešit to, že mu přišel poškozený dárek.

Pan Lukáš dlouho přemýšlel nad tím, co pořídil své mamince k svátku. Nakonec dostal skvělý nápad: „Co kdyby jí koupil sošku Buddhy jako vzpomínku na naší minulou dovolenou.“ Hned začal brouzdat na internetu, až konečně našel to, co hledal. Sošku za 594 Kč objednal a už se těšil, až ji mamince předá.  

Netrvalo dlouho a balíček přišel na pobočku Zásilkovny, odkud si ho vyzvedl a chvátal domů. Jaké nepříjemné překvapení ho čekalo, když ho rozbalil. Soška Buddhy měla ulomenou hlavu. „Tak, a co teď,“ čílil se pan Lukáš. Svátek maminky se rychle blížil, a tak musel jednat. Okamžitě kontaktoval prodejce a žádal po něj reklamaci. „Je nám líto, ale balíček jste si měl hned na pobočce rozbalit a zkontrolovat, zda je vše v pořádku,“ odpálkoval ho prodejce.  

Pan Lukáš to ale vzdát nechtěl, a tak zavolal do pojišťovny D.A.S. Právníci na nic nečekali a obratem začali věc řešit s prodejcem. Argumentovali tím, že zboží si pan Lukáš zkontroloval, jak jen to bylo možné (na pobočce Zásilkovně nebyl prostor, protože celý obchod byl zarovnaný zbožím), vadu oznámil okamžitě, a co je nejdůležitější, za přepravu zboží má zodpovědnost sám prodejce. Pokud se během cesty balíček poškodil, má to na svědomí on.  

Co na to prodejce? Pod palbou dobrých argumentů se ocitl v úzkých. Nechtěl riskovat další právní spor, a proto se rozhodl reklamaci schválil. Za malou chvíli se pan Lukáš dočkal nové sošky Buddhy, a tentokrát vcelku. Navíc se přesvědčil o tom, že D.A.S. je tu pro něj za každé situace. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Jak nizozemský radar rozdával pokuty na potkání

Jak nizozemský radar rozdával pokuty na potkání

Jak moc věříte moderním technologiím? Pan Bořek, majitel velké autobusové společnosti se pěkně spálil. A to hned několikrát po sobě. Ještě že měl na své straně ostřílené advokáty, kteří věděli nejen, jak prokázat nedostatky radaru, ale také jak se domluvit s nekompromisními úředníky.

Celý článek
Před týdnem

Lapálie se sedačkou

Lapálie se sedačkou

Máte štěstí na poctivé prodejce? Někteří udělají vše, co vám na očích vidí, jiným jde jenom o zisk. A co teprve, když přijde na reklamaci. Jednu špatnou zkušenost má i paní Andrea, která chtěla vrátit peníze za poškozený kus nábytku.

Celý článek
Před 2 týdny

Co exekutor schvátí, někdy i vrátí

Co exekutor schvátí, někdy i vrátí

S exekutory si není radno zahrávat. Své o tom ví také pan Ondřej, který se do jejich spárů dostal zcela nevinně. Ještě že měl po svém boku advokáty z D.A.S. Podívejte se, jak postupovat, když vám vymahači majetku neoprávněně zabaví vaše osobní věci.

Celý článek