Buddha vejpůl

5. prosince 2022

Taky si vždycky lámete hlavu nad tím, jaký dárek pořídit? Pan Lukáš na tom byl stejně. Když konečně přišel s perfektním nápadem, všechno pokazil kurýr. Teď si naopak lámal hlavu nad tím, jak vyřešit to, že mu přišel poškozený dárek.

Pan Lukáš dlouho přemýšlel nad tím, co pořídil své mamince k svátku. Nakonec dostal skvělý nápad: „Co kdyby jí koupil sošku Buddhy jako vzpomínku na naší minulou dovolenou.“ Hned začal brouzdat na internetu, až konečně našel to, co hledal. Sošku za 594 Kč objednal a už se těšil, až ji mamince předá.  

Netrvalo dlouho a balíček přišel na pobočku Zásilkovny, odkud si ho vyzvedl a chvátal domů. Jaké nepříjemné překvapení ho čekalo, když ho rozbalil. Soška Buddhy měla ulomenou hlavu. „Tak, a co teď,“ čílil se pan Lukáš. Svátek maminky se rychle blížil, a tak musel jednat. Okamžitě kontaktoval prodejce a žádal po něj reklamaci. „Je nám líto, ale balíček jste si měl hned na pobočce rozbalit a zkontrolovat, zda je vše v pořádku,“ odpálkoval ho prodejce.  

Pan Lukáš to ale vzdát nechtěl, a tak zavolal do pojišťovny D.A.S. Právníci na nic nečekali a obratem začali věc řešit s prodejcem. Argumentovali tím, že zboží si pan Lukáš zkontroloval, jak jen to bylo možné (na pobočce Zásilkovně nebyl prostor, protože celý obchod byl zarovnaný zbožím), vadu oznámil okamžitě, a co je nejdůležitější, za přepravu zboží má zodpovědnost sám prodejce. Pokud se během cesty balíček poškodil, má to na svědomí on.  

Co na to prodejce? Pod palbou dobrých argumentů se ocitl v úzkých. Nechtěl riskovat další právní spor, a proto se rozhodl reklamaci schválil. Za malou chvíli se pan Lukáš dočkal nové sošky Buddhy, a tentokrát vcelku. Navíc se přesvědčil o tom, že D.A.S. je tu pro něj za každé situace. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek