Chamtivá pojišťovna

Oct. 2, 2018

Pan Honza si v tíživé finanční situaci vzal spotřebitelský úvěr na 750 000,- Kč a pro jistotu si připojistil i neschopnost jeho splácení. Dobře udělal, přišel totiž potom o zrak a s ním i o zaměstnání. Když ale došlo na lámání chleba, pojišťovna se k výplatě neměla.

Necelý rok od uzavření smlouvy o úvěru začal mít pan Honza potíže se zrakem. Vše se zhoršovalo, až nakonec pan Honza úplně oslepl. Byla mu přiznána invalidita 3. stupně. Kvůli ztrátě zraku byl nucen ukončit pracovní poměr, čímž i přišel o schopnost svůj úvěr řádně splácet. Zbývalo zaplatit ještě necelých 620 000,- Kč. Obrátil se proto na pojišťovnu a říkal si, jak udělal dobře, když se připojistil.

Dodal pojišťovně všechny podklady, vyjádření a stanoviska lékařů, které po něm pojišťovna požadovala. Ani ve snu by ho nenapadlo, že pojišťovna přijde s tím, že nic platit nebude. A stalo se – pojišťovna jeho nárok zamítla s tím, že příčina vzniku invalidity sahá dle lékařských zpráv ještě před sjednání pojistky. V ten moment se pan Honza obrátil na nás.

Při zkoumání lékařských zpráv jsme zjistili, že pan Honza skutečně měl zdravotní obtíže již před počátkem jeho pojištění. Dle stanovené diagnózy se jednalo o tzv. dorzalgii. Bolest zad. Příčinná souvislost mezi nevidomostí pana Honzy a jeho problémy se zády nám i spolupracujícím expertům připadala nesmyslná. Kontaktovali jsme proto pojišťovnu s výzvou k přešetření události. Na tuto výzvu pojišťovna reagovala tak, že panu Honzovi okamžitě přiznala pojistné plnění v plné výši. Zrak se panu Honzovi sice už nevrátí, ale díky nám alespoň neskončil v dluhové pasti. Na tomto případu je vidět, že kolikrát jen stačí mít na své straně silného partnera, jakým D. A. S. je, aby se člověk nestal snadným terčem nepoctivců.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek