Co by to bylo za letní drink bez ledu

Aug. 29, 2022

Znáte ten pocit, když se na něco hodně těšíte, ale pak jste z výsledku akorát zklamaní? Pan Jindra si pohár hořkosti vypil do úplného dna. Nově objednaný ledovač nefungoval, a proces reklamace neměl konce. Dokázal pan Jindra zvrátit průběh situace?

Pan Jindra nemohl letní pařáky ani vystát. Zatímco ostatní dováděli na koupalištích, pan Jindra byl nejspokojenější doma u své klimatizace. Jediné, co mu chybělo ke štěstí, byl drink s kostkami ledu. Začal proto brouzdat po internetu a poohlížet se po ledničce a mrazničce, která by obsahovala ledovač.  

Netrvalo dlouho a nový model mu brzy dorazil domů. „Už se těším, až to konečně vyzkouším,“ tetelil se pan Jindra. Jeho nadšení však brzy opadlo poté, co zjistil, že nový ledovač nefunguje. Ihned se sebral a šel od obchodu, aby spotřebič vyreklamoval. Tam se však dočkal jen opakovaných výmluv a slibů, že je nejdřív potřeba objednat náhradní díl. 

Plynuly dny, pak týdny a stále nic. Pan Jindra se tedy rozhodl s celou záležitostí svěřit právníkům D.A.S., kteří situaci prověřili a ihned měli jasno – 30denní lhůta na reklamaci dávno uplynula, což znamená jediné: pan Jindra má právo odstoupit ze smlouvy.  

Rtuť na teploměru každým dnem neúprosně stoupala a pan Jindra se souhlasem právníků naposled zkontaktoval prodávajícího. K jeho překvapení stačila pouhá zmínka o D.A.S. a do pár dní k němu domů přijel servisní technik, který mu ledovač na místě opravil. 

„Už bylo na čase,“ kroutil nesouhlasně hlavou pan Jindra. I přes jeho rozčilení bylo znát, jak se mu po opravě ulevilo. Nejen, že mu D.A.S. zachránila spotřebič za 21.000 Kč, ale také mu ušetřila náklady na případnou pomoc advokáta a mnoho nervů. Teď se konečně může pustit do toho, na co se tak těšil – do přípravy osvěžujícího drinku se spoustou ledu.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek