Co by to bylo za letní drink bez ledu

29. srpna 2022

Znáte ten pocit, když se na něco hodně těšíte, ale pak jste z výsledku akorát zklamaní? Pan Jindra si pohár hořkosti vypil do úplného dna. Nově objednaný ledovač nefungoval, a proces reklamace neměl konce. Dokázal pan Jindra zvrátit průběh situace?

Pan Jindra nemohl letní pařáky ani vystát. Zatímco ostatní dováděli na koupalištích, pan Jindra byl nejspokojenější doma u své klimatizace. Jediné, co mu chybělo ke štěstí, byl drink s kostkami ledu. Začal proto brouzdat po internetu a poohlížet se po ledničce a mrazničce, která by obsahovala ledovač.  

Netrvalo dlouho a nový model mu brzy dorazil domů. „Už se těším, až to konečně vyzkouším,“ tetelil se pan Jindra. Jeho nadšení však brzy opadlo poté, co zjistil, že nový ledovač nefunguje. Ihned se sebral a šel od obchodu, aby spotřebič vyreklamoval. Tam se však dočkal jen opakovaných výmluv a slibů, že je nejdřív potřeba objednat náhradní díl. 

Plynuly dny, pak týdny a stále nic. Pan Jindra se tedy rozhodl s celou záležitostí svěřit právníkům D.A.S., kteří situaci prověřili a ihned měli jasno – 30denní lhůta na reklamaci dávno uplynula, což znamená jediné: pan Jindra má právo odstoupit ze smlouvy.  

Rtuť na teploměru každým dnem neúprosně stoupala a pan Jindra se souhlasem právníků naposled zkontaktoval prodávajícího. K jeho překvapení stačila pouhá zmínka o D.A.S. a do pár dní k němu domů přijel servisní technik, který mu ledovač na místě opravil. 

„Už bylo na čase,“ kroutil nesouhlasně hlavou pan Jindra. I přes jeho rozčilení bylo znát, jak se mu po opravě ulevilo. Nejen, že mu D.A.S. zachránila spotřebič za 21.000 Kč, ale také mu ušetřila náklady na případnou pomoc advokáta a mnoho nervů. Teď se konečně může pustit do toho, na co se tak těšil – do přípravy osvěžujícího drinku se spoustou ledu.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek