Čtenářské neštěstí

Aug. 28, 2023

Není většího čtenářské neštěstí, než kdy si objednáte knížky a ony vám nepřijdou. Takový pohár hořkosti si do dna vypil pan Jaroslav, který na svůj balíček čekal několik týdnů. Ještě že měl po ruce právníky D.A.S.

Pan Jaroslav je vášnivý čtenář, který se každou chvíli ohlíží po novém kousku do své sbírky. Tentokrát mu do oka padly historické knihy na jednom českém e-shopu. „Tyto exempláře skvěle doplní mou knihovnu,“ zaradoval se a hned několik z nich objednal. Aby knížky dostal co nejdřív, rozhodl se zaplatit kartou a těšil se, až mu dorazí domů.  

Jeho předpoklad ho však zklamal. Pan Jaroslav trpělivě čekal dny i celé týdny. Po objednávce ani stopy. Během této doby několikrát kontaktoval prodejce a domáhal se vysvětlení. Prodejce mu pokaždé slíbil, že objednávka bude brzy na cestě a že se může spolehnout na expresní doručení. Tato hra pana Jaroslava přestala bavit asi po měsíci, kdy balíček stále nedorazil. Rozhodl se na to jít jinudy – právnicky.  

Jakmile právníci dostali žádost o pomoc, začali rychle jednat. V úvahu připadaly dvě možnosti: buď pan Jaroslav odstoupí od smlouvy a dostane zpět své peníze, nebo na prodejce právníci trošku zatlačí. Pan Jaroslav se na své knížky už moc těšil, a tak šla první varianta z kola ven. Právníci sepsali výzvu, ve které žádali okamžité odeslání knížek, a čekali na odpověď prodejce. Ten ale hrál mrtvého brouka. Bylo tedy na čase přitvrdit.  

Další výzva, tentokrát urgentní, už zabrala. Za několik dnů historické knížky ležely na poličce pana Jaroslava, který se jen spokojeně usmíval. „Ještě že mám sjednané to pojištění. Bůh ví, jak dlouho by trvalo dostat objednávku domů,“ děkoval nadšeně právníkům. Teď už si může sednout do svého oblíbeného čtenářského křesla a v klidu listovat těžce vydobytými historickými poklady. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek