D.A.S. – vysavač všech problémů

Dec. 13, 2022

Kolik z vás má negativní zkušenost s reklamací? Jedním z nespokojených zákazníků byla i paní Jana, která narazila na nespolehlivého prodejce spotřebičů. Ten jí nechtěl vrátit peníze za vadný vysavač, což paní Janu donutilo jednat. A na pomoc si zavolala ostřílené právníky D.A.S.

Paní Jana už dlouho toužila po novém vysavači, který by jí zpříjemnil každotýdenní úklid. Dlouho brouzdala po internetu, až konečně našla svůj vysněný model: „To je ono,“ zajásala a hned si ho objednala.  

Když vysavač přišel, paní Jana byla nadšená – koberce byly natolik čisté, že byste nenašli jedno jediné smítko. Její radost pominula po několika týdnech, kdy vysavač během nabíjení ohlásil vadu. Paní Jana byla sice zklamaná, ale věděla, že má nárok na reklamaci. Obrátila se proto na prodejce a požadovala vrácení peněz. „To není žádný problém,“ ujišťovali ji v obchodě a slibovali, že reklamace bude brzy vyřízená. Kdyby to dopadlo tak, jak v obchodě slíbili, tak bychom neměli o čem psát.  

Prodejce se ovšem po chvíli začal cukat a paní Janě místo peněz nabídl opravu vysavače. „To tedy ne, já chci zpátky své peníze,“ nesouhlasila rozčilená paní Jana. Do situace se naštěstí vložili právníci D.A.S., kteří paní Janě vysvětlili, na co má nárok, a slíbili, že zkusí prodejce přemluvit.  

Právníci nakonec poslali prodejci výzvu k přehodnocení reklamace a snažili se obměkčit jeho srdce pádnými argumenty. Jakmile prodejce zjistil, že jsou do věci zatažení právníci, ihned otočil. Nechtěl žádné problémy, a už vůbec ne soudní tahanice, takže s vrácením peněz rychle souhlasil. „Skvělá práce, pánové,“ děkovala paní Jana, které na účtu přistála celá kupní částka za vysavač. Dobře věděla, že bez jejich pomoci by se svého přání nedomohla. Získané peníze pak ihned investovala do dalšího vysavače, který prý výborně slouží dodnes. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek