Díra v silnici - díra v rozpočtu? NE!

Oct. 31, 2018

Většině z nás přeběhne mráz po zádech jen ze samotné představy, že musíme něco vyřídit s nějakým úřadem. Ne však paní Mirka – má od toho totiž pojištění právní ochrany. Přečtěte si, jak to bylo s náhradou škody za poškozené vozidlo na nerovné silnici.

Paní Mirka jezdí každý den autem do práce. Skoro každý den ta stejná trasa. Jednou ale jela jinudy, a jak to dopadlo! Nerovná vozovka a poškozené auto bylo na světě. Co naplat, muselo do servisu. Tam jí automechanik sdělil, že má poškozenou pneumatiku, pružinu, tlumič a podběh. Vzhledem k tomu, že paní Mirka auto potřebovala pro každodenní dojíždění do práce, nechala jej v servisu rovnou opravit, což vyšlo na 63 700,- Kč. Jak byla oprava hotová, shromáždila podklady a předala případ nám, abychom jí zajistili patřičnou náhradu škody.

Vyzbrojeni fotkami poškození vozidla, místa vozovky, kde k nehodě došlo, a fakturou za opravu jsme zahájili jednání s Technickou správou komunikací. Po chvíli komunikace nás Technická správa komunikací odkázala na svoji pojišťovnu, se kterou jsme v jednání o náhradě škody a její výši pokračovali. Pojišťovna si vyžádala další podklady a po jejich obdržení nárok paní Mirky schválila.

Pojišťovna uhradila 36 000,- Kč, Technická správa komunikací ten zbytek, 27 700,- Kč,  a paní Mirka byla šťastná, že vozidlo mohla dále užívat. Škarohlíd by sice mohl říci, že naše úloha v celém případu byla jen pouhou formalitou. Nicméně jakákoliv komunikace s Technickou správou komunikací či pojišťovnou vyžaduje vysokou míru odbornosti a orientace v dané problematice, bez nichž bychom jen stěží mohli hájit práva a zájmy našich klientů.

Mít na své straně DAS znamená, že nejste na své problémy sami.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek