Díra v silnici - díra v rozpočtu? NE!

Oct. 31, 2018

Většině z nás přeběhne mráz po zádech jen ze samotné představy, že musíme něco vyřídit s nějakým úřadem. Ne však paní Mirka – má od toho totiž pojištění právní ochrany. Přečtěte si, jak to bylo s náhradou škody za poškozené vozidlo na nerovné silnici.

Paní Mirka jezdí každý den autem do práce. Skoro každý den ta stejná trasa. Jednou ale jela jinudy, a jak to dopadlo! Nerovná vozovka a poškozené auto bylo na světě. Co naplat, muselo do servisu. Tam jí automechanik sdělil, že má poškozenou pneumatiku, pružinu, tlumič a podběh. Vzhledem k tomu, že paní Mirka auto potřebovala pro každodenní dojíždění do práce, nechala jej v servisu rovnou opravit, což vyšlo na 63 700,- Kč. Jak byla oprava hotová, shromáždila podklady a předala případ nám, abychom jí zajistili patřičnou náhradu škody.

Vyzbrojeni fotkami poškození vozidla, místa vozovky, kde k nehodě došlo, a fakturou za opravu jsme zahájili jednání s Technickou správou komunikací. Po chvíli komunikace nás Technická správa komunikací odkázala na svoji pojišťovnu, se kterou jsme v jednání o náhradě škody a její výši pokračovali. Pojišťovna si vyžádala další podklady a po jejich obdržení nárok paní Mirky schválila.

Pojišťovna uhradila 36 000,- Kč, Technická správa komunikací ten zbytek, 27 700,- Kč,  a paní Mirka byla šťastná, že vozidlo mohla dále užívat. Škarohlíd by sice mohl říci, že naše úloha v celém případu byla jen pouhou formalitou. Nicméně jakákoliv komunikace s Technickou správou komunikací či pojišťovnou vyžaduje vysokou míru odbornosti a orientace v dané problematice, bez nichž bychom jen stěží mohli hájit práva a zájmy našich klientů.

Mít na své straně DAS znamená, že nejste na své problémy sami.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek