Dobrovolný dar je prý povinnost

Jan. 4, 2018

Za prémiovou cenu si zasloužíte prémiové zacházení. Anebo ne? A bohužel, věci se občas mají tak, že mezi tisícem poctivých objevíte jednoho darebáka. Pan Tomáš trval na tom, aby jeho maminka dostala tu nejlepší péči. Neváhal kvůli tomu vysázet na stůl nemalý obnos. Když pak ale přijel na návštěvu, zděsil se – jeho maminka hladověla.

Sehnat místo v pečovatelském domě pro svého rodinného příslušníka bývá leckdy oříšek. Chcete to nejlepší, a když máte pocit, že jste to našli, neváháte pro to udělat cokoliv. Pan Tomáš velice stál o to, aby o jeho maminku bylo nonstop kvalitně postaráno, a proto nad rámec nemalých pravidelných měsíčních plateb neváhal bez rozmyslu darovat domovu několik desítek tisíc korun, o které si provozovatel za umístění jeho maminky řekl.  Zkrátka chtěl zajistit mamince důstojné bydlení. Alespoň si to myslel.

Jediná návštěva maminky pana Tomáše rychle vyvedla z omylu. Přestože byla maminka odkázána na lůžko, nikdo ji ani jedinkrát nevyvezl na čerstvý vzduch, neřešil její cukrovku a dokonce jí ani nepomohl s jídlem a pitím, které sama nezvládala. Maminka hladověla a zjevně strádala. Z výpovědí ostatních ubytovanýh se postupně dozvěděl, že případ jeho maminky není žádnou výjimkou. Pan Tomáš se rozzlobil a maminku okamžitě odvezl pryč.

Pověřili jsme advokáta, který celou situaci posoudil a rozhodl, že má pan Tomáš nárok na vrácení daru pro nevděk. Zahájili jsme mimosoudní jednání a na jeho základě dostal pan Tomáš dar zpět v plné výši. Mohl tak ihned zajistit novou, odpovídající péči pro svou nemocnou maminku.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek