Dobrovolný dar je prý povinnost

Jan. 4, 2018

Za prémiovou cenu si zasloužíte prémiové zacházení. Anebo ne? A bohužel, věci se občas mají tak, že mezi tisícem poctivých objevíte jednoho darebáka. Pan Tomáš trval na tom, aby jeho maminka dostala tu nejlepší péči. Neváhal kvůli tomu vysázet na stůl nemalý obnos. Když pak ale přijel na návštěvu, zděsil se – jeho maminka hladověla.

Sehnat místo v pečovatelském domě pro svého rodinného příslušníka bývá leckdy oříšek. Chcete to nejlepší, a když máte pocit, že jste to našli, neváháte pro to udělat cokoliv. Pan Tomáš velice stál o to, aby o jeho maminku bylo nonstop kvalitně postaráno, a proto nad rámec nemalých pravidelných měsíčních plateb neváhal bez rozmyslu darovat domovu několik desítek tisíc korun, o které si provozovatel za umístění jeho maminky řekl.  Zkrátka chtěl zajistit mamince důstojné bydlení. Alespoň si to myslel.

Jediná návštěva maminky pana Tomáše rychle vyvedla z omylu. Přestože byla maminka odkázána na lůžko, nikdo ji ani jedinkrát nevyvezl na čerstvý vzduch, neřešil její cukrovku a dokonce jí ani nepomohl s jídlem a pitím, které sama nezvládala. Maminka hladověla a zjevně strádala. Z výpovědí ostatních ubytovanýh se postupně dozvěděl, že případ jeho maminky není žádnou výjimkou. Pan Tomáš se rozzlobil a maminku okamžitě odvezl pryč.

Pověřili jsme advokáta, který celou situaci posoudil a rozhodl, že má pan Tomáš nárok na vrácení daru pro nevděk. Zahájili jsme mimosoudní jednání a na jeho základě dostal pan Tomáš dar zpět v plné výši. Mohl tak ihned zajistit novou, odpovídající péči pro svou nemocnou maminku.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek